6 yıl boyunca kendi alanında "yılın motoru" ödülünü almış. Onlarca tasarımcı ve mühendis eseri olan motorlara üç kuruşluk araba bilgisiyle bok atan, "3 silindirli motor mu olur amg" diyen dallamaları dinleyerek sallanmaması gerekir.1.0 125 beygir moturu ile 1300 kg boş ağırlığa sahip bir araca 4 kişi bavullarla binip defalarca dere tepe düz gitmesem neyse.. kullanın, deneyin sonrasında isterseniz hobi olarak yine hafife alın. edit: arkadaşlar burada mevuzyu tartışmanın anlamı yok. herkes kendi tecrübelerine göre yorumlarını bırakıyor ancak adamlar formula 1 araçlarının motorunu günden güne kısarak 1.6'ya kadar düşürmüşler ama burada hala motor ne kadar yüksek hacime sahipse o kadar verimlidir lagalugasıyla "o motordan bi bok olmaz" muhabbeti dönüyor. sahip olduğum araç sadece 1.0 motorla satılmakta. yıllarca hem tipini sevdiğim hem de donanımını kendime yeterli bulduğum için takip ettim, uygun olduğum anda da aldım. buradaki olay maddi yeterlilik ya da yetersizlikle ilgili değilken ergenlerin konuyu buraya çekmesi de hayata dair pek fazla deneyimlerinin olmamasıyla alakalı muhtemelen. aşağıda bir yazar harcadığı benzin oranına da bakmak lazım demiş; her aracın katalog bilgisinden bu bilgiyi edinebilirsiniz, benim kullanım şartlarıma göre (ki aman yakmasın, ortalaması artmasın diye bir gözü anlık tüketimde olan tiplerden değilim), ankara gibi bol yokuşlu kalkışlı bir yerde seri kullanımda ortalamam 8.2 litre. aynı şehirde aynı istikamette 1.6 atmosferik aracımla bu ortalama 9.4 litre. (yıllarca kullandığım diğer aracımdan biliyorum) (ve konusu açılmışken yokuşta ışıklarda 1.6 atmosferik motorlu araç daha gaz almaya çalışırken 1.0 araçla çoktan karşıya geçip hızlanmış oluyorum) adam gelmiş burada 3.0 arabasıyla 7 litre ortalamadan bahsediyor.. son olarak araç ve benzin alırken motoruna göre hesap yapan, hem dış görünümü iyi olsun, hem iç donanımı full olsun hem uçsun hem kaçsın hem de hiç benzin harcamasın hesabı yapan adamlar fakirlik edebiyatı yapıyor. gerçekten tuhaf.