1 Temmuz 2024 Vestel Rezaleti: Müşteri Memnuniyetsizliğinin Doruk Noktası
Düşünsenize, burayı böyle kullanacağımı hiç aklımdan geçirmezdim. Ancak 2.5 ayın ardından sabrın taşıp, tüm süreci burada detaylıca anlatmak ve markanın yaşattığı rezalete dair ekran görüntüleriyle sesimi duyurmak istedim. Umuyorum ki marka, derhal çözüm bulur ve hurda buzdolabını iade alır! 10 Haziran tarihinde Twitter'da başlayan bu kabusun detayları ise şöyle:
Trendyol üzerinden satın aldığımız buzdolabı için eskisini atmadan kurulum yapılmadı. Servisi çağırdık, kurulum yapıldı fakat iç parçasının kırık olduğunu farkettik. Sonrasında gelip kırık parçayı değiştirdiler. Ancak 1-2 gün içinde tüm gıdalarımız ya küflendi ya koktu ya da bozuldu ve çöpe gitti. Servis kaydı açtık, gelip uygunsuz bir şekilde müdahalede bulundular fakat sorunumuz çözülmedi.
İade talebinde bulunduk, çünkü su kokuyor, yemekler bozuluyor ve sebzeler meyveler beklenenden hızla çürüyordu. Ancak her seferinde talebimiz reddedildi ve hatta ücret talep edildi. Şikayetlerimizi duymayan müşteri hizmetleri, defalarca oyalama taktiği uyguladı. Bu süreçte hastalığı olan annemin sağlığı risk altındaydı ve acil bir çözüm gerekiyordu.
Tüm çabalara rağmen iade işlemi gerçekleşmedi ve marka, sürekli bir oyalama taktiği izleyerek sorunu halledip halledemeyeceğini belirsiz bir şekilde ertelemeye devam ediyor. Güvenilir olmayan müşteri hizmetleri ve çözüm odaklı olmayan yaklaşımları, müşteri memnuniyetine ciddi bir darbe vuruyor. Bu durumun bir an önce çözülmesi için her türlü desteğiniz bizim için önem arz etmektedir.
Düşünsenize, burayı böyle kullanacağımı hiç aklımdan geçirmezdim. Ancak 2.5 ayın ardından sabrın taşıp, tüm süreci burada detaylıca anlatmak ve markanın yaşattığı rezalete dair ekran görüntüleriyle sesimi duyurmak istedim. Umuyorum ki marka, derhal çözüm bulur ve hurda buzdolabını iade alır! 10 Haziran tarihinde Twitter'da başlayan bu kabusun detayları ise şöyle:
Trendyol üzerinden satın aldığımız buzdolabı için eskisini atmadan kurulum yapılmadı. Servisi çağırdık, kurulum yapıldı fakat iç parçasının kırık olduğunu farkettik. Sonrasında gelip kırık parçayı değiştirdiler. Ancak 1-2 gün içinde tüm gıdalarımız ya küflendi ya koktu ya da bozuldu ve çöpe gitti. Servis kaydı açtık, gelip uygunsuz bir şekilde müdahalede bulundular fakat sorunumuz çözülmedi.
İade talebinde bulunduk, çünkü su kokuyor, yemekler bozuluyor ve sebzeler meyveler beklenenden hızla çürüyordu. Ancak her seferinde talebimiz reddedildi ve hatta ücret talep edildi. Şikayetlerimizi duymayan müşteri hizmetleri, defalarca oyalama taktiği uyguladı. Bu süreçte hastalığı olan annemin sağlığı risk altındaydı ve acil bir çözüm gerekiyordu.
Tüm çabalara rağmen iade işlemi gerçekleşmedi ve marka, sürekli bir oyalama taktiği izleyerek sorunu halledip halledemeyeceğini belirsiz bir şekilde ertelemeye devam ediyor. Güvenilir olmayan müşteri hizmetleri ve çözüm odaklı olmayan yaklaşımları, müşteri memnuniyetine ciddi bir darbe vuruyor. Bu durumun bir an önce çözülmesi için her türlü desteğiniz bizim için önem arz etmektedir.