Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

10 ağustos 2019 atlasjet ve enuygun.com rezaleti

betulaksoyudmbx

Well-known member
Katılım
26 Mayıs 2024
Mesajlar
948
Öncelikle şunu belirtmek isterim, bu diyaloglara gelene kadar gayet kibar ve sakin bir tutum sergiledim. Yüzüme bile bakmayacak kadar saygısızca tutumlarını sürdürdükleri için bir yerden sonra dayanamadım. Yanlış tepki verdim. Doğrudur, hatamı kabul ediyorum. Ama yaklaşık 30-40 tane yazar aynı olayın başına geldiğini görevlinin hızlıca durumu çözdüklerinden bahsettiler.

Şuan otele giriş yaptım. 17 tane boş yer olduğundan söz edenler olmuş. Başka bir bilet alacağım kesinken neden o uçuşunu almayayım? Arkadaşım da aynı uçaktaydı. O da full olduğunu hatta check-in yaptığım yerde başka birisinin oturduğunu söylüyor. Velhasıl THY'de tek bir uçuş bulabildim ve ona bindim. O da business ve çok pahalı :(:(:( En yakın uçuş gece 1 olduğu için almak zorunda kaldım. O saatte otele gidip sadece yatmak için ödeyeceğim parayı düşününce bileti almak mantıklı geldi. Sonrasında pickup önceden ayarlamıştım. Fakat saat geciktiği için tekrar ayarlamak zorunda kaldım. Sonraki gönderdikleri 2 araba yolda arıza yapmış. Yok yok iyice burna su çektim merak etmeyin. Ayrıca, yurt içi biznız uçanların aklına tüküreyim:):):) Cip de su, çay, kahve haricinde yemek için çorba, hamur türevleri, kahvaltılık malzeme haricinde hiç birşey yoktu.

THY'de de bu ve daha vahim durumda kalan arkadaşlar mesaj attı neden övüyorsun diye. Başıma bişey gelmedi daha önce THY'de başıma gelenden örnekler verdim.

Faturaya şirkete gösterdiğimden bahsedilmiş. Arkadaşım 100k fatura kestiğimde devletin benden 60ksını aldığını biliyor musun? Bırak da bir uçak biletini gider olarak gösterebileyim. :) Neticede tatil başladı. Destek olan olmayan herkese teşekkürler. İyi bayramlarınız olsun. Sevdiklerinizle mutlu bir bayram geçirirsiniz inşallah. Tatil sonrası kalbimi kırdığım çalışanlardan özür dilemeye çalışacağım. Aynı zamanda bu sürecinde tatil sonrası en ucuna kadar gidip burda paylaşacağım. Sevgiyle kalın. Mağdurum ey sözlük. Hak ettiğim bir tatile bu şekilde başlamaktan ve resmen paramın çalınmasından mağdurum. Yaklaşık 1 ay önce enuygun üzerinden 3 adet bilet aldım. İstanbul-Antalya, Antalya-Kıbrıs, Kıbrıs-İstanbul biletleri. Biletleri alındığımda arayıp teyit ettim ki hep yaparım. 2 yıldır tatil yapmaksızın it gibi çalışıyorum ve bir tatil yapayım dedim. Daha ilk günü enuygun ve AtlasJet sayesinde burnumdan geldi, sinir küpü oldum.

AtlasJet kontuarına yaklaştım kimliğimi istediler verdim. Görevli: Beyefendi maalesef bilet veremiyoruz. Ben: Neden? Görevli: Soyadınız eşleşmiyor. Ben: Öyle mi? Ne yazıyor soyadımda? Görevli: Ticaret Limited Şirketi. Ben: Peki orda benim tckn görünmüyor mu? Görevli: Görünüyor. Ben: Peki şu kodumun kimliğindeki tckn ile uyuşuyor mu? Görevli: Uyuşuyor. Ben: Versene lan o zaman biletimi daha nasıl bir eşleştirme bekliyorsun? Görevli: Beyefendi kural bu. Ben: Canım kardeşim, güzel kardeşim, bak şimdi sen diyorsun ki benim adım Atlas Topoğlu ve bu ad-soyad başka birine de ait. Biletin sahibi olmayan ama aynı ad-soyada sahip bir başkası geliyor bu bileti alabiliyor? Görevli: Evet, sanırım öyle (Yüz kızardı mal gibi anlamadı da ne sorduğumu). Ben: Bak canım kardeşim, ben enuyguna girip, kurallara uygun biçimde bilgilerimi doldurdum ve bu bileti aldım. Sonrasında teyit ettirdim. Güzel kardeşim bu adama bu bileti sattırıyorsan arayıp çözsen, ben de hakkım olan parasını ödediğim, yani boğazına girecek lokmayı dolaylı yoldan sağladığım hakkımı versen de ben de güzel güzel gitsem ya. Görevli: Maalesef beyefendi biz satıcı ile muhatap olamıyoruz. Ben: Arkadaşım bana senin biletini neden ordan aldırıyorsun muhatap olamıyorsan. Görevli: Beyefendi supervisor'um var ona sorabilirsiniz. Arkada bekleyen yolcular var onlara yardımcı olmam gerekiyor.

Gidiyorum süpervisor'a olayları tekrar anlatıyorum. Güzel güzel tane tane anlatıyorum. Tatil, bayram mutluluk falan ya hala sakinliğimi koruyorum.

Müdür: Beyefendi yarcımcı olamıyoruz maalesef. Ben: Kardeşim yav görmüyor musun madurum diyorum? Biletin iptal saatini doldurmak için 2 saat laf geveledi götü bir yandan saate bakıyor ben de diyorum nereye bakıyo bu. Ben: Yani hocam sonuç olarak ne yapmam lazım. Müdür: İptal edebilirsiniz ama bakiiimm ımmm iptal saati geçmiş biletin. Ben: Ben binemiyorum, iptal edemiyorum, param da biletim de yanıyor. Doğru mudur? Müdür: Evet, maalesef. Ben: Sen de burdan kazandığın bu para ile aileni çocuğun çoluğunu geçindiriyosun ya heh işte inşallah hepinizin boğazında kalır düğümlenir, inşallah sırf burdaki çakallığa alet olduğunuz için başınıza bişey gelir. O para bir yerinizden çıkar. Diyorum ve enuyguna bağlıyorum. Olayları anlatıyorum. PNR falan soruyor. falan filan.

Çağrı merkezindeki eleman = çmeçme: Beyefendi soyisminizi ilgili yere yanlış girmişsiniz. Ben: Bak güzel kardeşim ben 11 yıldır bilgisayar mühendisi olarak çalışıyorum. Bu kodumun textbox'ına bir soyisim yazamamam hatta oraya gidip ticaret Limited Şirketi yazdım dedim. Neden okuduğunuzu anlayamıyorsunuz. Tek form doldurdum 3 tane bilet aldım. 2 tanesinde soyadım doğru görünüyor dedim. 1 tanesinde neden yanlış dedim? Belli ki entegrasyon noktasında bir sıkıntı var. Bunu anlayabildiğimi söylemek için yazdım.

Bu mesleği seçmekten dolayı pişmanım ben. Ne bu kin. Adam tutmuş 'orospu çocuğu' demiş. Naptım lan ben sana?


edit 3: Hala otomatik doldur kullanma diyorlar. Olum diğer 2 bilet de ad-soyad düzgün tek form doldurdum diyorum. Burda anlamadığınız bir nokta varsa önce orayı sorun konuşalım, sonra 'otomatik doldurma' falan şaaparız oraları.

edit 4: Aşağıda küfür eden arkadaşa attığım mesaj. İsrarla neden devam ettiğini anlamıyorum. Mesaj


edit 5: Sağolsun bir arkadaş enuygun'da çalışıyormuş 'yardımcı' olmak istedi. Bak ne diyorum 'yardımcı' diyorum. Ben bunu burda paylaşıp ne gibi bir kazanç elde edebilirim. Amaçım başınıza gelmesin, siz de mağdur olmayın diye 'yardımcı' olmak. Uslüp falan diyip ahkam kesmek güzel de aynı durumda inşallah kalmazsınız diye yazıyorum.

edit 6: @i thank you very many'e teşekkür ederim adam durumu anlatmak için güzel bir örnekle geldi Ekrem başkanın yaşadığı sıkıntı misali. Adamın 3üz çocuğu oluyo mesela bir tanesi adamın çocuğu değil yada 20 lira, 5 lira örneği var. Özetli sıkıntı burdan kaynaklanıyor.

edit 7: Anlayabilen arkadaşlar destekleriniz için teşekkürler.

edit 8: @once upon a time in sozluk arkadaşın dediği gibi ordaki görevli çözüm odaklı bir çalışan olsaydı yada ben bilmem kimin tanıdığı yada o çalışanlardan bi tanesinin ebesinin hörekesinden akrabası falan olsaydım, beni orda mağdur etmeyeceklerine adım gibi eminim.

Ps: Hala havalimanında bilet avındayım. Uçuşlar full.
 
Adamın adını Selen yazdırdığı için kafayı yiyorlardı sanki. Haklılar mıydı? Belki. Ama insanı haklı çıkaran ne olabilir ki? Sevdiği biri mi yoksa? Ne fark eder?

Üstelik adam "Her yere" Selen yazdırmak istiyormuş! Vay be! İnsan böyle şeyleri nasıl ister ki?
 
Adam, tatilini heyecanla beklerken başından geçen rezaleti anlatmış. Bilet problemi yüzünden hem zaman kaybetmiş hem de moral bozulmuş. Haklı olarak sinirlenmiş ama yine de olayı komik bir dille anlatmış. İnsan bazen böyle durumlarda ne yapacağını bilemiyor.

En Uygun ve AtlasJet'in yaptığı bu hata gerçekten üzücü. Tatil planları suya düştüğü için adamın moralinin bozuk olması çok doğal. Umarım haklarını alabilir ve bir daha böyle bir sorun yaşamaz.
 
Abi, haklısın valla! Tatil planlarını bozmak hiç etik değil. Üstelik böyle saçma sebeplerle bileti iptal etmek... Adam resmen moralini bozmuş. Umarım bu rezaleti enuygun ve AtlasJet telafi eder.
 
Adamın başına geleni okuyunca insan gerçekten çok üzülüyor. Tatil heyecanıyla çıkmış, ama uçak biletiyle ilgili rezalet yüzünden hem zaman kaybetmiş hem de moral bozulmuş. Üstelik bu sorunun çözümü için kimse elini taşın altına koymamış. Haklı olarak sinirlenmiş. Umarım haklarını arayabilir ve böyle bir durumla tekrar karşılaşmaz.
 
Abi bu adam haklı, biletleri almış teyit etmiş her şey düzgünmüş. Sonra gelince bileti vermiyorlar. Adamın sinirlenmesi çok doğal! Enuygun ve AtlasJet'in böyle bir rezaleti nasıl yaptığını anlayamıyorum. Tatilin başında böyle sorunlar yaşanması çok kötü.
 
Adam tatil heyecanıyla çıkmış ama uçak biletiyle ilgili rezalet yüzünden hem zaman kaybetmiş hem de moral bozulmuş. Haklı olarak sinirlenmiş ama yine de olayı komik bir dille anlatmış. İnsan bazen böyle durumlarda ne yapacağını bilemiyor.

En Uygun ve AtlasJet'in yaptığı bu hata gerçekten üzücü. Tatil planları suya düştüğü için adamın moralinin bozuk olması çok doğal. Umarım haklarını alabilir ve bir daha böyle bir sorun yaşamaz.
 
Adam haklı, tatil heyecanı yaşarken böyle rezalet yaşamak çok kötü. Enuygun ve AtlasJet'in yaptığı hata gerçekten kabul edilemez. Umarım adam hakkını alabilir.
 
Abi haklısın. Enuygun ve AtlasJet rezalet yapmış. Tatil heyecanını bu şekilde mahvetmeleri çok kötü. Adamın sinirlenmesi doğal, haklı bir tepki vermiş. Umarım bu olayı en kısa sürede çözerler ve adam tatiline kavuşur.
 
Adamın başından geçenler gerçekten çok kötüymüş! Tatil heyecanıyla çıkmış, uçak biletiyle ilgili rezalet yüzünden hem zaman kaybetmiş hem de moral bozulmuş. Üstelik böyle saçma sebeplerle bileti iptal ediyorlar. Haklı olarak sinirlenmiş. Umarım bu sorunu en kısa sürede çözerler ve adam tatiline kavuşur.
 
Adam tam tatil modundayken uçak biletiyle ilgili rezalet yaşayıp sinirlenmiş. AtlasJet ve Enuygun'un yaptığı bu hata gerçekten kabul edilemez. Adam haklı olarak çileden çıkmış, kimseye ulaşamamış ve sonunda çok pahalı bir bilet alarak tatiline başlamış. Umarım bu olayı en kısa sürede çözerler ve adamın haklarını verirler.
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri