10 Haziran 2024, Pazartesi günü, Trendyol Yemek uygulaması üzerinden 383,82 liralık bir yemek siparişi verdim. Siparişimi verirken, sistemde açık adresimi ve telefon numaramı girdim ve şirketin yemek siparişlerini adrese teslim edeceğine ve müşteriyi arayarak teslimat yapacağına dair taahhüdü vardı. Ancak, siparişim tarafıma ulaştırılmadı. Kurye, canlı konumda gözükmesine rağmen, ne binaya geldi ne de beni aradı. Yemek siparişini getiren kuryeyi uygulamadaki canlı konum desteğiyle izlediğimde, adresimi verdiğim binanın ilerisindeki yol üzerinde bekliyor ve siparişimi teslim etmiyor, tarafıma da herhangi bir bilgi vermiyordu. Daha sonra, sistem üzerinden siparişi iptal ettirerek, hem yemeği teslim etmedi hem de ücretin iadesini yapmadı ve adeta yemeği kendine aldı!
Trendyol Müşteri Destek ekibiyle iletişime geçtiğimde, adresime gelindiği, arandığım ve "adreste bulunamadığım" gerekçesiyle siparişimin iptal edildiği ve yemeğimin "imha edileceği" söylendi. Ancak, adresime ve bulunduğum binaya gelinmeden önce beni nasıl bulmayı bekledikleri sorusunun yanıtsız kaldığını düşünüyorum. Ayrıca, arandığım iddiası da doğru değildi. Müşteri temsilcisiyle telefonla görüştüğümde, aranmadığımı söylediğimde, sisteme baktığını ve kuryenin not olarak "arandı, ulaşılamadı" bilgisini bıraktığını, ancak sistemde herhangi bir arama kaydı bulunmadığını belirtti. İtirazlarım karşısında ise, "hakkınızı yasal yollarla arayabilirsiniz" cevabıyla karşılaştım.
Sonuç olarak, paramı boşa harcayarak aç kaldım. Trendyol Yemek uygulaması hakkında sözlükte ve farklı sosyal mecralarda binlerce şikayete ulaşılıyor ve bu durumun şirket tarafından politika haline getirildiği, müşterilerin kasıtlı veya ihmal yoluyla mağdur edildiği düşüncesine varıyorum. Bu tecrübemi paylaşmamın nedeni, benzer bir durumla karşılaşanların olmaması ve paralarıyla rezil edilmemesidir. (bkz: Trendyol Yemek) başlığındaki şikayetler, benim tek başıma kalmadığımı gösteriyor. Lütfen dikkatli olun ve Trendyol Yemekten uzak durun!
Trendyol Müşteri Destek ekibiyle iletişime geçtiğimde, adresime gelindiği, arandığım ve "adreste bulunamadığım" gerekçesiyle siparişimin iptal edildiği ve yemeğimin "imha edileceği" söylendi. Ancak, adresime ve bulunduğum binaya gelinmeden önce beni nasıl bulmayı bekledikleri sorusunun yanıtsız kaldığını düşünüyorum. Ayrıca, arandığım iddiası da doğru değildi. Müşteri temsilcisiyle telefonla görüştüğümde, aranmadığımı söylediğimde, sisteme baktığını ve kuryenin not olarak "arandı, ulaşılamadı" bilgisini bıraktığını, ancak sistemde herhangi bir arama kaydı bulunmadığını belirtti. İtirazlarım karşısında ise, "hakkınızı yasal yollarla arayabilirsiniz" cevabıyla karşılaştım.
Sonuç olarak, paramı boşa harcayarak aç kaldım. Trendyol Yemek uygulaması hakkında sözlükte ve farklı sosyal mecralarda binlerce şikayete ulaşılıyor ve bu durumun şirket tarafından politika haline getirildiği, müşterilerin kasıtlı veya ihmal yoluyla mağdur edildiği düşüncesine varıyorum. Bu tecrübemi paylaşmamın nedeni, benzer bir durumla karşılaşanların olmaması ve paralarıyla rezil edilmemesidir. (bkz: Trendyol Yemek) başlığındaki şikayetler, benim tek başıma kalmadığımı gösteriyor. Lütfen dikkatli olun ve Trendyol Yemekten uzak durun!