Ali çö*** adında müşteri hizmetleri çalışanı sohbeti suratıma kapattı ve bardağın son damlasını taşırdı. Daha önce hiç suratına sohbet kapatan müşteri hizmeti görmemiştim. Bastım 1 yıldızı Ali, haberin ola. Bu sinirle burda yaşanan rezaleti paylaşmak istedim. Git gide kötüleşen amazon.com.tr müşteri memnuniyetini bu kez de ben tecrübe ettim. Neyse fazla uzatmadan; evime çamaşır suyu siparişi verdim ve patlak geldi. Koliyi açar açmaz ürünün fotoğrafını çektim ve imha ettim. Daha sonra iade işlemleri için bağlandım fakat patlak ürünle birlikte gözükecek şekilde isim soyismi ile fotoğraf atmam gerektiği söylendi. Sadece ürünü çekmemim yetmeyeceği söylendi. Fakat imha ettiğim için de geriye dönük işlem yapamıyorum. Galeride zaten ürünün tarihiyle birlikte çekilmiş fotoğrafı da duruyor ve kendilerine de bu fotoğrafı ilettim. Sonuçta teslim tarihi ve saati belli. Fotoğraf da teslimattan 5 dk sonra çekiliyor. Ama kabul etmiyorlarmış bu fotoğrafı. Siparişte birden fazla ürün var ve bu ürün kusurlu. Ama bir sebepten kağıda isim ve soyismi yazarak paylaşmayı şart koşuyorlar. Amazon'a önerim madem böyle bir durum var bunu önceden yazılı olarak belirtirsiniz, izlememiz gereken iade prosedürünü biliriz. Ona göre aksiyon alırız. Çamaşır suyu gibi bir ürünü patlak gönderiyorsanız gayet tabii ürünü hemen imha edeceğiz. Zaten değdiği yeri yakıyor.