Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

11/07/2024 amazon turkiye rezaleti

alibeyaz01hzy

Well-known member
Katılım
26 Mayıs 2024
Mesajlar
966
13 Haziran tarihinde verdiğim sipariş arızalı geldi. 1 Temmuz tarihinde iade talebi oluşturdum. 3 Temmuz tarihinde iade için bir barkod oluşturuldu. Müşteri temsilcisinin yönlendirmesiyle barkodu kutuya yapıştırarak yurt içi kargo ile Ankara DHL'e gönderdim ve 243,5 ₺ ödeme yaptım. Kargo fişini Amazon'a ilettiğimde barkodun hatalı olduğunu ve kargo ücretinin iadesinin yapılmayacağını söylediler. Günlerdir süren görüşmelere rağmen kargo ücret iademi alamadım, arızalı ürünü de iade edemedim. Şirketiniz tarafından oluşturulan iade barkodunun hatalı olması ve müşteri temsilcisinin yanlış yönlendirmesi beni neden ilgilendirmesi gerekir? Ödemiş olduğum kargo ücretinin iadesinin yapılmaması hak gaspıdır. "Arkadaşımız adına özür dileriz, ilgili birime yönlendiriyoruz" den başka bir cümle duyamıyorum. İlgili birim de ertesi gün "Kargo yanlış adrese gönderildiği için iadenizi yapamıyoruz" diye konuyu kapatıyor.

Ben kafamdan bir süreç yaratıp, yine uydurduğum bir barkod ile kargo göndermedim. Amazon'un bana iadeyi bu barkod ile yapın dediği kod ve temsilcinin beni yönlendirdiği kargo firmasına, göndermem gereken yeri de ilettiği adrese kargoladım. İkincisi, bu arızalı ürün neden hala bende ve neden iade edemiyorum? Son gelen maili de aşağıya yapıştırıyorum.

Merhaba,

iade ücretinizle ilgili bilgilendirme tarafınıza 9 Temmuz 2024 tarihinde gönderdiğimiz aşağıdaki e-posta ile yapılmıştı.

Yanlış adrese yaptığınız iadeler için maalesef iade ücretini karşılayamayız.

---

Merhaba,

408-7160181-5206749 numaralı siparişle ilgili olarak bize ulaştığınız ve ürününüzü teslim aldığınız hakkında teyit verdiğiniz için teşekkür ederiz.

Ürünü satıcıya ait olmayan DHL Worldwide Taşımacılık adlı bir kargo şirketine göndermiştiniz. Yanlış olarak ve satıcıya ait olmayan bir adrese yaptığınız gönderimler için iade kargo ücretini daha önce belirtmiştik.

Gelecek iadelerinizde ürünü satıcı tarafından verilen ve/veya A'dan Z'ye garanti tarafından size iletilen adresler dışında farklı adreslere göndermemenizi öneririz.

Teslim aldığınız ürünün iadesi için satıcıyla iletişime geçtik. Lütfen bu süreçte alıcı-satıcı mesajlarınızı ve e-posta adresinizi kontrol ediniz.
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri