13 Haziran tarihinde verdiğim sipariş arızalı geldi. 1 Temmuz tarihinde iade talebi oluşturdum. 3 Temmuz tarihinde iade için bir barkod oluşturuldu. Müşteri temsilcisinin yönlendirmesiyle barkodu kutuya yapıştırarak yurt içi kargo ile Ankara DHL'e gönderdim ve 243,5 ₺ ödeme yaptım. Kargo fişini Amazon'a ilettiğimde barkodun hatalı olduğunu ve kargo ücretinin iadesinin yapılmayacağını söylediler. Günlerdir süren görüşmelere rağmen kargo ücret iademi alamadım, arızalı ürünü de iade edemedim. Şirketiniz tarafından oluşturulan iade barkodunun hatalı olması ve müşteri temsilcisinin yanlış yönlendirmesi beni neden ilgilendirmesi gerekir? Ödemiş olduğum kargo ücretinin iadesinin yapılmaması hak gaspıdır. "Arkadaşımız adına özür dileriz, ilgili birime yönlendiriyoruz" den başka bir cümle duyamıyorum. İlgili birim de ertesi gün "Kargo yanlış adrese gönderildiği için iadenizi yapamıyoruz" diye konuyu kapatıyor.
Ben kafamdan bir süreç yaratıp, yine uydurduğum bir barkod ile kargo göndermedim. Amazon'un bana iadeyi bu barkod ile yapın dediği kod ve temsilcinin beni yönlendirdiği kargo firmasına, göndermem gereken yeri de ilettiği adrese kargoladım. İkincisi, bu arızalı ürün neden hala bende ve neden iade edemiyorum? Son gelen maili de aşağıya yapıştırıyorum.
Merhaba,
iade ücretinizle ilgili bilgilendirme tarafınıza 9 Temmuz 2024 tarihinde gönderdiğimiz aşağıdaki e-posta ile yapılmıştı.
Yanlış adrese yaptığınız iadeler için maalesef iade ücretini karşılayamayız.
---
Merhaba,
408-7160181-5206749 numaralı siparişle ilgili olarak bize ulaştığınız ve ürününüzü teslim aldığınız hakkında teyit verdiğiniz için teşekkür ederiz.
Ürünü satıcıya ait olmayan DHL Worldwide Taşımacılık adlı bir kargo şirketine göndermiştiniz. Yanlış olarak ve satıcıya ait olmayan bir adrese yaptığınız gönderimler için iade kargo ücretini daha önce belirtmiştik.
Gelecek iadelerinizde ürünü satıcı tarafından verilen ve/veya A'dan Z'ye garanti tarafından size iletilen adresler dışında farklı adreslere göndermemenizi öneririz.
Teslim aldığınız ürünün iadesi için satıcıyla iletişime geçtik. Lütfen bu süreçte alıcı-satıcı mesajlarınızı ve e-posta adresinizi kontrol ediniz.
Ben kafamdan bir süreç yaratıp, yine uydurduğum bir barkod ile kargo göndermedim. Amazon'un bana iadeyi bu barkod ile yapın dediği kod ve temsilcinin beni yönlendirdiği kargo firmasına, göndermem gereken yeri de ilettiği adrese kargoladım. İkincisi, bu arızalı ürün neden hala bende ve neden iade edemiyorum? Son gelen maili de aşağıya yapıştırıyorum.
Merhaba,
iade ücretinizle ilgili bilgilendirme tarafınıza 9 Temmuz 2024 tarihinde gönderdiğimiz aşağıdaki e-posta ile yapılmıştı.
Yanlış adrese yaptığınız iadeler için maalesef iade ücretini karşılayamayız.
---
Merhaba,
408-7160181-5206749 numaralı siparişle ilgili olarak bize ulaştığınız ve ürününüzü teslim aldığınız hakkında teyit verdiğiniz için teşekkür ederiz.
Ürünü satıcıya ait olmayan DHL Worldwide Taşımacılık adlı bir kargo şirketine göndermiştiniz. Yanlış olarak ve satıcıya ait olmayan bir adrese yaptığınız gönderimler için iade kargo ücretini daha önce belirtmiştik.
Gelecek iadelerinizde ürünü satıcı tarafından verilen ve/veya A'dan Z'ye garanti tarafından size iletilen adresler dışında farklı adreslere göndermemenizi öneririz.
Teslim aldığınız ürünün iadesi için satıcıyla iletişime geçtik. Lütfen bu süreçte alıcı-satıcı mesajlarınızı ve e-posta adresinizi kontrol ediniz.