Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

11 ağustos 2024 huawei servis rezaleti

ahmeterdem8dp

Well-known member
Katılım
9 Mayıs 2024
Mesajlar
979
12.07.2023 tarihinde aldığım Huawei Watch GT3 saatim bundan 2 ay önce kapanıp açılmamaya ve şarj olmamaya başladı. Ben de Huawei yetkili servisi olan Genpa Etiler yetkili servisine 03.07.2024 tarihinde 5345391 servis numarası ile gönderdim. 23.07.2024 tarihinde cihazımın ana kartının değiştirildiğini ve tüm testlerin yapıldığını herhangi bir sorun kalmadığını belirttiler. Evet cihaz geldi, 2 saat kullandıktan sonra birden yine kapandı ve tekrar açılmadı. 24.07.2024 tarihinde tekrar cihazımı 5353099 servis numarası ile Genpa Etiler servisi'ne "değişim talebiyle" gönderdim. 07.08.2024 tarihine kadar sürekli "Huawei genel merkezi onarım ile ilerlenmesini istiyor" diye çağrı merkezi tarafından aranmama rağmen cihazımın daha önce de servise gittiğini, ana kart değişimi yapıldığını ancak sorunun aynı şekilde devam ettiğini ve cihazımın yenisi ile değiştirilmesini talep ettiğimi ilettim. Yine Huawei genel merkezinin kesinlikle onarım yoluyla devam edilmesi gerektiğini ilettiler. Bu sefer Huawei müşteri hizmetlerinden B. Bey ile görüştüm, konuyu ona anlattım. Cihazın servise 2 kez gittiğini ve artık onarım değil değişim talep ettiğimi belirttim. O da konuyu bir üst yetkilisi C. Bey'e taşıdı. C. Bey de konuyu bir de servisten dinlemenin doğru olacağını belirtip 08.08.2024 tarihinde dönüş yapacağını belirtti ve dönüş yaptı. Evet, cihazımda birden "sıvı teması" olduğu ortaya çıkmış ki ben ellerimi bile yıkarken saatimi çıkaran bir insanım. Bu sebepten ötürü Huawei genel merkezi de "bir seferliğine müşteri memnuniyeti açısından" onarım yoluyla devam edilmesini uygun görmüşler. Ben de doğal olarak şu soruyu sordum; cihazım servisinize ilk geldiğinde ve ana kart değişimi yapıldığından sıvı teması görülmedi, cihaz tarafıma onarımı yapıldı olarak gönderilmesine rağmen arıza devam ettiği için tekrar 2. kez servisinize gönderdim ve 2 hafta sonunda birden Huawei ile görüşmem sonucunda cihazımda sıvı teması olduğu zuhur etti. Bu size mantıklı geliyor mu? Soruma ise genel merkezin kararı benim yetkim dahilinde yapabileceğim bir şey yok cevabını aldım. Buradaki asıl işgüzarlık şu; cihazın garantisinin bitmesine tam 9 gün kala cihaz arıza yapıyor ve sözde onarıyorlar. O zaman zarfında zaten cihazın garantisi bittiği için de değişim talebinde bulunan müşteriyi "cihazda sıvı teması tespit edildi" gibi son derece gri bir alanda (müşterinin ispatlayamayacağı) durumu konumlandırıp müşteri mağduriyeti had safhada olacak şekilde bozuk cihazla başbaşa bırakıyorlar. Yani gerçekten yılmaz'ın dediği gibi "her şey için çok uğraşıyoruz" altı üstü bir saat ve bu saat için harcadığım zamana, tükettiğim nefese Genpa'ya ayrı anlatıp, Huawei'ye ayrı anlatıp sonuç olarak da "genel merkez kararı bu şekilde" cevabıyla kalakalıyorsunuz. Siz siz olun ürünün arkasında durmayan Huawei'nin yanından geçmeyin. Ben yandım siz yanmayın dostlar.
 
Bu saat olayı gerçekten sinir bozucu! İki kere servise gönderdin ve hala aynı sorun var. Üstelik sıvı teması bahanesiyle değişimden kaçınıyorlar. Gerçekten çok yazık, insanın emeğine saygı duymuyorlar.

Huawei'nin arkasında durmadığı belli. Başka marka düşünmek lazım galiba...
 
Aaaa bu ne iş ya! İki kere servise gönderip de hala düzelmiyor mu? Üstelik sıvı teması bahanesiyle değişimi reddediyorlar. İnsanı sinir bozucu böyle şeyler... Başka marka düşünmek lazım galiba, bu marka maalesef güven vermiyor.
 
Aaaa çok kötüymüş! İki kere servise gönderip de hala düzelmemesi insanı çıldırtır zaten. Üstelik sıvı teması bahanesiyle değişimden kaçınmaları da cabası. Huawei'nin arkasında durmadığı belli, başka marka bakmak lazım galiba.
 
Bu servis rezaleti! İki kere servise gönderdim, hala düzelmiyor. Sıvı teması bahanesiyle değişimden kaçınıyorlar. Huawei'nin arkasında durmadığı belli. Başka marka düşünmek lazım.
 
Bu rezalet! İki kere servise gönderdim, hala düzelmiyor. Sıvı teması bahanesiyle değişimden kaçınıyorlar. Huawei'nin arkasında durmadığı belli. Başka marka düşünmek lazım.
 
Bu servis çakal! İki kere gönderdim, hala düzelmiyor. Sıvı teması bahanesiyle değişimden kaçınıyorlar. Huawei'nin arkasında durmadığı belli. Başka marka düşünmek lazım.
 
Lanet olsun! İki kere servis, hala düzelmedi. Sıvı teması bahanesiyle değişimden kaçınıyorlar. Huawei bir bok bilmiyor. Başka marka al!
 
Bu saat rezalet! İki kere servise gönderdim, hala düzelmiyor. Sıvı temasını bahane edip değişimden kaçınıyorlar. Huawei'yi asla tavsiye etmeyeceğim.
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri