12.07.2023 tarihinde aldığım Huawei Watch GT3 saatim bundan 2 ay önce kapanıp açılmamaya ve şarj olmamaya başladı. Ben de Huawei yetkili servisi olan Genpa Etiler yetkili servisine 03.07.2024 tarihinde 5345391 servis numarası ile gönderdim. 23.07.2024 tarihinde cihazımın ana kartının değiştirildiğini ve tüm testlerin yapıldığını herhangi bir sorun kalmadığını belirttiler. Evet cihaz geldi, 2 saat kullandıktan sonra birden yine kapandı ve tekrar açılmadı. 24.07.2024 tarihinde tekrar cihazımı 5353099 servis numarası ile Genpa Etiler servisi'ne "değişim talebiyle" gönderdim. 07.08.2024 tarihine kadar sürekli "Huawei genel merkezi onarım ile ilerlenmesini istiyor" diye çağrı merkezi tarafından aranmama rağmen cihazımın daha önce de servise gittiğini, ana kart değişimi yapıldığını ancak sorunun aynı şekilde devam ettiğini ve cihazımın yenisi ile değiştirilmesini talep ettiğimi ilettim. Yine Huawei genel merkezinin kesinlikle onarım yoluyla devam edilmesi gerektiğini ilettiler. Bu sefer Huawei müşteri hizmetlerinden B. Bey ile görüştüm, konuyu ona anlattım. Cihazın servise 2 kez gittiğini ve artık onarım değil değişim talep ettiğimi belirttim. O da konuyu bir üst yetkilisi C. Bey'e taşıdı. C. Bey de konuyu bir de servisten dinlemenin doğru olacağını belirtip 08.08.2024 tarihinde dönüş yapacağını belirtti ve dönüş yaptı. Evet, cihazımda birden "sıvı teması" olduğu ortaya çıkmış ki ben ellerimi bile yıkarken saatimi çıkaran bir insanım. Bu sebepten ötürü Huawei genel merkezi de "bir seferliğine müşteri memnuniyeti açısından" onarım yoluyla devam edilmesini uygun görmüşler. Ben de doğal olarak şu soruyu sordum; cihazım servisinize ilk geldiğinde ve ana kart değişimi yapıldığından sıvı teması görülmedi, cihaz tarafıma onarımı yapıldı olarak gönderilmesine rağmen arıza devam ettiği için tekrar 2. kez servisinize gönderdim ve 2 hafta sonunda birden Huawei ile görüşmem sonucunda cihazımda sıvı teması olduğu zuhur etti. Bu size mantıklı geliyor mu? Soruma ise genel merkezin kararı benim yetkim dahilinde yapabileceğim bir şey yok cevabını aldım. Buradaki asıl işgüzarlık şu; cihazın garantisinin bitmesine tam 9 gün kala cihaz arıza yapıyor ve sözde onarıyorlar. O zaman zarfında zaten cihazın garantisi bittiği için de değişim talebinde bulunan müşteriyi "cihazda sıvı teması tespit edildi" gibi son derece gri bir alanda (müşterinin ispatlayamayacağı) durumu konumlandırıp müşteri mağduriyeti had safhada olacak şekilde bozuk cihazla başbaşa bırakıyorlar. Yani gerçekten yılmaz'ın dediği gibi "her şey için çok uğraşıyoruz" altı üstü bir saat ve bu saat için harcadığım zamana, tükettiğim nefese Genpa'ya ayrı anlatıp, Huawei'ye ayrı anlatıp sonuç olarak da "genel merkez kararı bu şekilde" cevabıyla kalakalıyorsunuz. Siz siz olun ürünün arkasında durmayan Huawei'nin yanından geçmeyin. Ben yandım siz yanmayın dostlar.