Sevgili dostlar ve dost kalanlar, kendi düşen ağlamaz demeden önce hele bir durun, dinleyin... 11 Temmuz, Manila - Dubai (Cebu Pasifik) - Dubai => İstanbul => İzmir (Ajet) uçak bileti aldım. Filipinler'de check in işleminde, Dubai'de vizem olmadığı için bagaj alım bölümüne giremeyeceğimi, bu yüzden ekstra ücret karşılığında bagajımı Ajet'e ileteceklerini belirttiler. Şuan ise Dubai hava alanındayım. Hava alanı transfer yetkilisi; Ajet ile anlaşmalarının olmadığını, Pegasus ya da Türk Hava Yolları bileti alırsam bagajı uçağa aldırabileceğimi söylüyor. Yani Ajet'e bagaj ücreti ödemişim, Cebu Pasifik'e transfer için ekstra ücret ödemişim ve şuan başka hava yolları bileti almam öneriliyor. Bu arada komik olan şu: Bagajımı alıp, elden check in yapsam sorun olmuyor, fakat o alana vizem olmadığı için giremiyorum. Ajet ile hava alanının anlaşması olmadığı için de bagajı almıyorlar. Ajet yetkilisiyle görüşmek istediğimi belirttiğimde ise tebessümle yetkili mi yetkili ne arar la bazarda tepkisi veriyorlar. Neyse, son olarak; uçuşa 2 saat kala yetkilinin "gelebileceğini" ve bir umuttur yaşatan insanı misali diyaloğa girebileceğimi söylüyorlar. Asıl trajikomik kısım: Madem böyle bir problem var, neden uyarı ya da herhangi bir bilgi verilmiyor sorusuna yetkili "Neden versin ki adamlar bu işten para kazanıyor" dedi. Emmi verin bagajımı gidem emmi, vallahi bi daha almam Ajetten. Affedin, salın beni gidem. Tam yarı fiyatına New Balance aldım ne güzel diye sevinirken 30k masraf ettirmennn bari pabucumu verin emmi..