12 Haziran Daikin Klima Rezaleti!
Sıfır aldığım ve 17 Mayıs'ta montajı yapılan Kaira klimam, soğutma yapamıyor. Bu sorunu çözmek için klimayı satan ve garanti hizmetini veren Daikin'ı aradım ve randevu aldım. Ancak İzmir Menemen'de bulunan Nisa İklimlendirme servisi, tamir için gelmeyi reddediyor. 11 Haziran'da geleceklerini söylediler, ancak sözünü tutmadılar. Bugün bana bir saat vereceklerini söylediler, yine gelmediler. Şu anda saat 15:30 ve ben 40 derecelik İzmir sıcağında evde bekliyorum. İşimi bırakıp evde beklemekten başka çarem yok. Nisa İklimlendirme servisi "Çok yoğunuz, yapacak bir şey yok, bekleyeceksiniz" diyor. Daikin Müşteri Hizmetleri ise 444 99 90 numaralı telefondan ulaşılan otomatik bir robot gibi "Bekleyin, gelecekler" diyor.
Nisa İklimlendirme servisi görevini yapmıyor ve Daikin, bozuk klimaya garanti hizmeti sağlayamıyor. Klimamın üflediği havanın soğukluğu 10 derecenin altında olması gerekirken, en soğuk ayarda bile 21 derece hava üflüyor. Odanın sıcaklığı ise 30-32 dereceleri aşmıyor. Bu sorunu çözmek için ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Aşağıda klimanın performansını gösteren bir video linki paylaşıyorum:
Bu durum karşısında ben ve benim gibi birçok müşteri büyük bir hayal kırıklığı yaşıyor. Daikin'ın garanti hizmetinin bu şekilde boş bir vaaden ibaret olduğunu görmek şaşırtıcı ve üzücü. Klimayı satın alırken gösterdiğimiz güven, hayal kırıklığına dönüştü. Bu sorunun bir an önce çözülmesini ve Daikin'ın sorumluluk almasını talep ediyorum!
Sıfır aldığım ve 17 Mayıs'ta montajı yapılan Kaira klimam, soğutma yapamıyor. Bu sorunu çözmek için klimayı satan ve garanti hizmetini veren Daikin'ı aradım ve randevu aldım. Ancak İzmir Menemen'de bulunan Nisa İklimlendirme servisi, tamir için gelmeyi reddediyor. 11 Haziran'da geleceklerini söylediler, ancak sözünü tutmadılar. Bugün bana bir saat vereceklerini söylediler, yine gelmediler. Şu anda saat 15:30 ve ben 40 derecelik İzmir sıcağında evde bekliyorum. İşimi bırakıp evde beklemekten başka çarem yok. Nisa İklimlendirme servisi "Çok yoğunuz, yapacak bir şey yok, bekleyeceksiniz" diyor. Daikin Müşteri Hizmetleri ise 444 99 90 numaralı telefondan ulaşılan otomatik bir robot gibi "Bekleyin, gelecekler" diyor.
Nisa İklimlendirme servisi görevini yapmıyor ve Daikin, bozuk klimaya garanti hizmeti sağlayamıyor. Klimamın üflediği havanın soğukluğu 10 derecenin altında olması gerekirken, en soğuk ayarda bile 21 derece hava üflüyor. Odanın sıcaklığı ise 30-32 dereceleri aşmıyor. Bu sorunu çözmek için ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Aşağıda klimanın performansını gösteren bir video linki paylaşıyorum:
Bu durum karşısında ben ve benim gibi birçok müşteri büyük bir hayal kırıklığı yaşıyor. Daikin'ın garanti hizmetinin bu şekilde boş bir vaaden ibaret olduğunu görmek şaşırtıcı ve üzücü. Klimayı satın alırken gösterdiğimiz güven, hayal kırıklığına dönüştü. Bu sorunun bir an önce çözülmesini ve Daikin'ın sorumluluk almasını talep ediyorum!