Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

12. Satellite Ödülleri

bullvar_katip

Administrator
Katılım
21 Mayıs 2024
Mesajlar
12. Satellite Ödülleri, 16 Aralık 2007'de International Press Academy tarafından gerçekleştirildi. 2007 yılının en iyi filmleri ve televizyon programları ödüllendirildi. Adaylar ve kazananlar Film En İyi Aktör – Drama Viggo Mortensen – Eastern Promises Christian Bale – Rescue Dawn Josh Brolin – No Country for Old Men Frank Langella – Starting Out in the Evening Tommy Lee Jones – In the Valley of Elah Denzel Washington – American Gangster En İyi Aktör – Müzikal veya Komedi Ryan Gosling – Lars and the Real Girl Don Cheadle – Talk to Me Richard Gere – The Hoax Ben Kingsley – You Kill Me Clive Owen – Shoot 'Em Up Seth Rogen – Knocked Up En İyi Aktris – Drama Marion Cotillard – The Passionate Life of Edith Piaf (La môme) Julie Christie – Away from Her Angelina Jolie – A Mighty Heart Keira Knightley – Atonement Laura Linney – The Savages Tilda Swinton – Stephanie Daley En İyi Aktris – Müzikal veya Komedi Ellen Page – Juno Amy Adams – Enchanted Cate Blanchett – I'm Not There Katherine Heigl – Knocked Up Nicole Kidman – Margot at the Wedding Emily Mortimer – Lars and the Real Girl En İyi Animasyon Film Ratatouille 300 Beowulf The Golden Compass Persepolis The Simpsons Movie En İyi Sanat Yönetmenliği ve Prodüksiyon Tasarımı Elizabeth: The Golden Age Across the Universe Amazing Grace The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford Hairspray Sunshine En İyi Sinematografi The Diving Bell and the Butterfly (Le scaphandre et le papillon) – Janusz Kaminski Across The Universe – Bruno Delbonnel The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford – Roger Deakins The Golden Compass – Henry Braham There Will Be Blood – Robert Elswit Zodiac – Harris Savides En İyi Kostüm Tasarım Elizabeth: The Golden Age Amazing Grace Atonement Goya's Ghosts Hairspray The Passionate Life of Edith Piaf (La môme) En İyi Yönetmen Ethan ve Joel Coen – No Country for Old Men David Cronenberg – Eastern Promises Olivier Dahan – The Passionate Life of Edith Piaf (La môme) Ang Lee – Lust, Caution (Se, jie) Sidney Lumet – Before the Devil Knows You're Dead Sarah Polley – Away from Her En İyi Belgesel Film Sicko The 11th Hour Darfur Now The King of Kong Lake of Fire No End In Sight En İyi Kurgu American Gangster The Bourne Ultimatum Eastern Promises The Lookout The Passionate Life of Edith Piaf (La môme) No Country for Old Men Best Film – Drama No Country for Old Men 3:10 Treni Away From Her Before the Devil Knows You're Dead Eastern Promises The Lookout Best Film – Müzikal veya Komedi Juno Hairspray Knocked Up Lars and the Real Girl Margot at the Wedding Shoot 'Em Up En İyi Yabancı Dilde Film Lust, Caution (Se, jie) • Tayvan 4 Months, 3 Weeks and 2 Days (4 luni, 3 saptamani si 2 zile) • Romanya The Passionate Life of Edith Piaf (La môme) • Fransa Offside • İran The Orphanage (El orfanato) • İspanya Ten Canoes • Avustralya En İyi Özgün Müzik "The Kite Runner" – Alberto Iglesias "The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford" – Nick Cave "Atonement" – Dario Marianelli "Eastern Promises" – Howard Shore "The Lookout" – James Newton Howard "Ratatouille" – Michael Giacchino En İyi Özgün Şarkı "Grace is Gone" written Clint Eastwood ve Carole Bayer Sager – Grace Is Gone "Come So Far" written by Marc Shaiman – Hairspray "Do You Feel Me" written by Diane Warren – American Gangster "If You Want Me" written by Glen Hansard ve Marketa Irglova – Once "Lyra" written by Kate Bush – The Golden Compass "Rise" written by Eddie Vedder – Into the Wild En İyi Senaryo – Adaptasyon Atonement – Christopher Hampton Away from Her – Sarah Polley The Kite Runner – David Benioff Lust, Caution (Se, jie) – Hui-Ling Wang ve James Schamus No Country for Old Men – Ethan ve Joel Coen Zodiac – James Vanderbilt En İyi Senaryo – Özgün Juno – Diablo Cody Before the Devil Knows You're Dead – Kelly Masterson Eastern Promises – Steve Knight Lars and the Real Girl – Nancy Oliver The Lookout – Scott Frank Michael Clayton – Tony Gilroy En İyi Ses (Kurgu ve Miksaj) The Bourne Ultimatum 300 The Golden Compass I Am Legend The Passionate Life of Edith Piaf (La môme) Pirates of the Caribbean: At World's End En İyi Yardımcı Aktör Casey Affleck – The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford Tom Wilkinson – Michael Clayton Javier Bardem – No Country for Old Men Brian Cox – Zodiac Jeff Daniels – The Lookout Ben Foster – 3:10 Treni En İyi Yardımcı Aktris Amy Ryan – Gone Baby Gone Ruby Dee – American Gangster Taraji P. Henson – Talk to Me Saoirse Ronan – Atonement Emmanuelle Seigner – The Passionate Life of Edith Piaf (La môme) Tilda Swinton – Michael Clayton En İyi Görsel Efektler 300 Beowulf The Bourne Ultimatum Enchanted The Golden Compass Transformers Televizyon En İyi Aktör – Drama Michael C. Hall – Dexter Eddie Izzard – The Riches Hugh Laurie – House Denis Leary – Rescue Me Bill Paxton – Big Love James Woods – Shark En İyi Aktör – Müzikal veya Komedi Stephen Colbert – The Colbert Report Alec Baldwin – 30 Rock Steve Carell – The Office Ricky Gervais – Extras Zachary Levi – Chuck Lee Pace – Pushing Daisies En İyi Aktör – Mini Dizi veya TV Filmi David Oyelowo – Five Days Jim Broadbent – Longford Robert Lindsay – The Trial of Tony Blair Aidan Quinn – Bury My Heart at Wounded Knee Tom Selleck – Jesse Stone: Sea Change Toby Stephens – Jane Eyre En İyi Aktris – Drama Ellen Pompeo – Grey's Anatomy Glenn Close – Damages Minnie Driver – The Riches Sally Field – Brothers and Sisters Kyra Sedgwick – The Closer Jeanne Tripplehorn – Big Love En İyi Aktris – Müzikal veya Komedi America Ferrera – Ugly Betty Tina Fey – 30 Rock Anna Friel – Pushing Daisies Patricia Heaton – Back To You Felicity Huffman – Desperate Housewives Julia Louis-Dreyfus – The New Adventures of Old Christine En İyi Aktris – Mini Dizi veya TV Filmi Samantha Morton – Longford Ellen Burstyn – Oprah Winfrey Presents: Mitch Albom's For One More Day Queen Latifah – Life Support Debra Messing – The Starter Wife Sharon Small – Inspector Lynley Mysteries Ruth Wilson – Jane Eyre En İyi Kast Mad Men Bryan Batt Anne Dudek Michael Gladis Jon Hamm Christina Hendricks January Jones Vincent Kartheiser Robert Morse Elisabeth Moss Maggie Siff John Slattery Rich Sommer Aaron Staton En İyi Dizi - Drama Dexter Brothers and Sisters Friday Night Lights Grey's Anatomy Mad Men The Riches En İyi Dizi - Müzikal veya Komedi Pushing Daisies Chuck Extras Flight of the Concords Ugly Betty Weeds En İyi Mini Dizi The Amazing Mrs. Pritchard The Company Jane Eyre Five Days The Starter Wife Best Televizyon Film Oprah Winfrey Presents: Mitch Albom's For One More Day Bury My Heart at Wounded Knee Life Support Longford The Trial of Tony Blair The Wind in the Willows En İyi Yardımcı Aktör – Dizi, Mini Dizi veya TV Filmi David Zayas – Dexter Harry Dean Stanton – Big Love Michael Emerson – Lost Justin Kirk – Weeds T.R. Knight – Grey's Anatomy Masi Oka – Heroes Andy Serkis – Longford En İyi Yardımcı Aktris – Dizi, Mini Dizi veya TV Filmi Vanessa L. Williams – Ugly Betty Polly Bergen – Desperate Housewives Judy Davis – The Starter Wife Rachel Griffiths – Brothers and Sisters Jaime Pressly – My Name Is Earl Chandra Wilson – Grey's Anatomy Kategori:Satellite Ödülleri Satellite Satellite

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri