14 Haziran 2024, bir rezalet ve kafa karışıklığı dolu gün. Diyarbakır'dan Ankara'ya giden yolcular, Ajet adlı havayolu şirketinin yarattığı kaosun kurbanı oldular. Uçaklarının uçuş saati defalarca değişti, saatlerce havaalanında bekletildiler ve en temel ihtiyaçları karşılamakta zorlandılar.
Ajet, bu kaosun ortasında, yolcularına hiçbir destek sağlamayarak kendini belki de en çok utandıran havayolu şirketi oldu. aktarmalı yolcuları, özellikle de yanımda acil ihtiyaçları olan bir çocuğu olan yolcuları, Esenboğa Havalimanı'nda çaresizce bekletmekten çekinmedi.
Hukuken, Ajet'in bu durumdaki yolculara barınma ve ulaşım imkanı sağlaması gerekiyordu. Ancak şirket, sadece sabah uçağı için bir servis hizmeti sunacağını belirterek, yolcıları kendi haline terk etti. Diyarbakır'da bize otel ayarlandığını ve bir servisin beklediğini söylemelerine rağmen, Esenboğa Havalimanı'nda hiçbir destek bulamadık.
Bu durum, Ajet'in profesyonellikten ne kadar uzak olduğunu ve yolcularının ihtiyaçlarını hiçe saydığını gösteriyor. Üstelik, Türk Hava Yolları ile ilişkili olmamalarına rağmen, CIP hizmetlerinden de faydalanamamız, Ajet'in yolcularına karşı sorumsuzluğunu bir kez daha gözler önüne serdi.
Bu rezaletin sorumlusu kim? Ajet mi, yoksa bu rotaya sadece Ajet uçuşu koyan başka bir güç mü? Madem bu işi doğru bir şekilde yapamayacaksınız, o zaman yolcularınıza alternatif seçenekler sunun ve yer desteği ekibinizi eğitin!
Bu yaşadığımız durum, bir ana ile küçük çocuğunun havaalanında buz gibi mescit odasında çaresizce beklediği bir durum. Saatler geçiyor ve ne bir bekleme salonu, ne bir şarj ünitesi, ne de temiz bir tuvalet bulmak mümkün değil. Ajet, senin Allah belanı versin! Bu belayı başımıza getirenlerden hesap sorulmalı!
Bu sözlerim, bu yaşadığımız skandalın sadece küçük bir özeti. Ajet, bu rezaletin sorumluluğunu üstlenmeli ve yolcularına karşı daha insancıl davranmalıdır. Aksi takdirde, bu şirket, havacılık sektöründeki güvenilirliğini tamamen kaybedecektir.
Ajet, bu kaosun ortasında, yolcularına hiçbir destek sağlamayarak kendini belki de en çok utandıran havayolu şirketi oldu. aktarmalı yolcuları, özellikle de yanımda acil ihtiyaçları olan bir çocuğu olan yolcuları, Esenboğa Havalimanı'nda çaresizce bekletmekten çekinmedi.
Hukuken, Ajet'in bu durumdaki yolculara barınma ve ulaşım imkanı sağlaması gerekiyordu. Ancak şirket, sadece sabah uçağı için bir servis hizmeti sunacağını belirterek, yolcıları kendi haline terk etti. Diyarbakır'da bize otel ayarlandığını ve bir servisin beklediğini söylemelerine rağmen, Esenboğa Havalimanı'nda hiçbir destek bulamadık.
Bu durum, Ajet'in profesyonellikten ne kadar uzak olduğunu ve yolcularının ihtiyaçlarını hiçe saydığını gösteriyor. Üstelik, Türk Hava Yolları ile ilişkili olmamalarına rağmen, CIP hizmetlerinden de faydalanamamız, Ajet'in yolcularına karşı sorumsuzluğunu bir kez daha gözler önüne serdi.
Bu rezaletin sorumlusu kim? Ajet mi, yoksa bu rotaya sadece Ajet uçuşu koyan başka bir güç mü? Madem bu işi doğru bir şekilde yapamayacaksınız, o zaman yolcularınıza alternatif seçenekler sunun ve yer desteği ekibinizi eğitin!
Bu yaşadığımız durum, bir ana ile küçük çocuğunun havaalanında buz gibi mescit odasında çaresizce beklediği bir durum. Saatler geçiyor ve ne bir bekleme salonu, ne bir şarj ünitesi, ne de temiz bir tuvalet bulmak mümkün değil. Ajet, senin Allah belanı versin! Bu belayı başımıza getirenlerden hesap sorulmalı!
Bu sözlerim, bu yaşadığımız skandalın sadece küçük bir özeti. Ajet, bu rezaletin sorumluluğunu üstlenmeli ve yolcularına karşı daha insancıl davranmalıdır. Aksi takdirde, bu şirket, havacılık sektöründeki güvenilirliğini tamamen kaybedecektir.