hayatımda ilk kez rezalet başlığı açıyorum, ne utanç verici bir şeymiş. Yıllardır adını daha önce hiç duymadığım butiklerden de alışveriş yaparım, hatta tam bir alışveriş bağımlısıyım diyebilirim ama ilk kez böyle birşey başıma geliyor. 7 temmuzda Boyner uygulamasından 9 parça ürün sipariş ettim. Kargo geldiğinde paketin içinde 3 parça ürün eksikti. Hemen Boyneri aradım durumu bildirdim, "Pakette deformasyon var mıydı?" dediler. "Yoktu" dedim. "Biz kamera kayıt sürecine bakalım" dediler. Bugün hala cevap gelmeyince aradım tekrar. "Bizden kaynaklı değil, tüm ürünler tam olarak paketlenmiştir" diyorlar. Hadi buyur, ya ben yalan söylüyorum ya da kargocular açıp içinden 3 ürün alıp yeniden paket yaptı. Kanıtlanabilecek hiçbir şey yok, allah'tan pahalı ürünler değildi 3ü de ama bu durum Boynere yakışmadı.