Lewis Hamilton beklendiği gibi pole pozisyonunu kazandı. Sıralamanın neden beklendiği gibi olması serin akşam saatleri ve gündüz antrenmanlarında 35 derece sıcaklıkta süper yumuşak lastikle yapılan yarış ayarı etkili oldu.
Lewis'in attığı pole turu 20 kez daha denese bir daha atamaması olası çünkü Vettel son haklarda ilk sektörde 0.2 saniye daha hızlıyken ikinci sektörde 0.6 saniye daha yavaş kaldı ve son sektörde trafik etkisiyle yaklaşamadı. Max için de benzer durum geçerli. Red Bull'un hedeflediğinin ötesinde derece elde etti. Mercedes uzun zaman sonra sıralama turlarında Q3 moduna geçti. DRS olmasa da ikinci sektörde ciddi bir fark yarattı. Bu da Max ve Vettel'in ikinci sektörde fark yemesinin sebebi oldu. Bottas bu modu kullanmadı ve "neden bu kadar yavaş kaldım anlamıyorum" dedi.
Ferrari'nin denek olarak kullandığı Kimi Räikkönen, Q2'de ultra yumuşak lastikle çıkış turunda ikinci sektörde 8. virajı dönerken "çok yavaş, bununla bir yere varamayız" mesajını gönderdi. Pirelli bu taktiğin tutmayacağını hafta başında belirtmişti. Vettel 0.5 saniye geliştirseydi 10. olabilecekti. Ancak Alonso ve Sainz uzun bir ilk bölümle tek pit stop yapmak için Q3'ten kaçtılar. Onlar bu taktiği seçmeselerdi Vettel yine dışarda kalacaktı. Ferrari'nin asıl korkusu, hiper yumuşak lastikten uzun vadede verim alamamasıydı.
Startta Max-Lewis teması beklenmemeli, muhtemelen Vettel agresif çıkacağı için geçen seneye benzer bir Max-Vettel teması olabilir. Max Lewis'e çarpmaya giderken Lewis'in daima yer verdiğine bir kaç yarışta şahit olmuştuk. Bu durumda Vettel-Lewis aksiyonu gerçekleşmesi daha muhtemel.
Şu saatlerde Singapur'da sağanak yağmur olsa da, akşam saatlerinde yağmur yağması beklenmiyor.
Lewis'in attığı pole turu 20 kez daha denese bir daha atamaması olası çünkü Vettel son haklarda ilk sektörde 0.2 saniye daha hızlıyken ikinci sektörde 0.6 saniye daha yavaş kaldı ve son sektörde trafik etkisiyle yaklaşamadı. Max için de benzer durum geçerli. Red Bull'un hedeflediğinin ötesinde derece elde etti. Mercedes uzun zaman sonra sıralama turlarında Q3 moduna geçti. DRS olmasa da ikinci sektörde ciddi bir fark yarattı. Bu da Max ve Vettel'in ikinci sektörde fark yemesinin sebebi oldu. Bottas bu modu kullanmadı ve "neden bu kadar yavaş kaldım anlamıyorum" dedi.
Ferrari'nin denek olarak kullandığı Kimi Räikkönen, Q2'de ultra yumuşak lastikle çıkış turunda ikinci sektörde 8. virajı dönerken "çok yavaş, bununla bir yere varamayız" mesajını gönderdi. Pirelli bu taktiğin tutmayacağını hafta başında belirtmişti. Vettel 0.5 saniye geliştirseydi 10. olabilecekti. Ancak Alonso ve Sainz uzun bir ilk bölümle tek pit stop yapmak için Q3'ten kaçtılar. Onlar bu taktiği seçmeselerdi Vettel yine dışarda kalacaktı. Ferrari'nin asıl korkusu, hiper yumuşak lastikten uzun vadede verim alamamasıydı.
Startta Max-Lewis teması beklenmemeli, muhtemelen Vettel agresif çıkacağı için geçen seneye benzer bir Max-Vettel teması olabilir. Max Lewis'e çarpmaya giderken Lewis'in daima yer verdiğine bir kaç yarışta şahit olmuştuk. Bu durumda Vettel-Lewis aksiyonu gerçekleşmesi daha muhtemel.
Şu saatlerde Singapur'da sağanak yağmur olsa da, akşam saatlerinde yağmur yağması beklenmiyor.