Xiaomi mağazasından online olarak bir telefon satın aldım. Hesabımdan 14599 TL çektikten sonra ürünün kargoya verildiği bilgisi geldi. Ancak kargo firmasıyla görüştüğümde adıma herhangi bir teslimatın yapılmadığını öğrendim. Takip numarasını kontrol ettiğimde ise geçersiz olduğunu ve hata verdiğini gördüm. Başta ürünü almak istesem de artık istemiyorum, sadece iptalini talep ediyorum. Ancak mağazaya siteden verilen numaradan ulaşamıyorum. Xiaomi global destek hattını aradım, ancak aynı numarayı verdiler ve o da geçersiz çıktı. 2 saat boyunca canlı destek hattında bekledim fakat muhatap bulamadım. Mail, şikayetvar gibi platformlardan da denedim ancak sonuç alamadım. Son çare olarak Ekşi Sözlük'ten yardım umuyorum. Bu miktar benim için ciddi bir para, bu durumun sebebi ne olabilir? Ülkede pek çok kişinin elinde Xiaomi ürünleri varken satış sonrası desteği alamamak düşündürücü. Eğer sorunum çözülmezse Ekşi Sözlük üzerinden konuyu paylaşacağımı belirtmeme rağmen geri dönüş alamadım. Durum gerçekten içler acısı.