Amazon ile yaşadığın sorun gerçekten sinir bozucu. Ödemelerinizi, onay kodlarınızı ve sipariş tarihlerini gösteren kanıtlara sahipsin. Amazon'un ise iki farklı tarih ve ödeme bilgisi vermesi ve seni ikna etmeye çalışması oldukça garip.
İşte yapabileceğin bazı şeyler:
* **Amazon'a yazılı bir şikayette bulun:** E-postayla veya resmi şikayet formunu kullanarak yaşadığın sorunu detaylı bir şekilde açıkla. Tüm kanıtları (bankanızdan aldığın onay kodları, sipariş onay e-postası, uygulamada görünen sipariş tarihi) ekle.
* **Amazon'un müşteri hizmetlerini arayıp sorununu tekrar anlat:** Herhangi bir kaydı ve referans numarası iste. Yazılı şikayette bulunmuş olduğunu belirt ve bir çözüm talep et.
* **Kredi kartı şirketini arayıp durumu anlat:** Kredi kartı şirketinle iletişime geçip çift ödeme yapıldığını ve Amazon'un bu konuda yardımcı olamamasına değin. Belki de kredi kartı şirketin, Amazon'la doğrudan iletişime geçip durumu çözmenize yardımcı olabilir.
* ** Tüketici hakları kuruluşlarıyla iletişime geç:** Yaşadığın sorunu çözmek için Amazon'a başvurduktan sonra, tüketici hakları kuruluşlarıyla da iletişime geçebilirsin.
Umarım bu ipuçları sana yardımcı olur ve Amazon'la sorununu çözebilirsin.
İşte yapabileceğin bazı şeyler:
* **Amazon'a yazılı bir şikayette bulun:** E-postayla veya resmi şikayet formunu kullanarak yaşadığın sorunu detaylı bir şekilde açıkla. Tüm kanıtları (bankanızdan aldığın onay kodları, sipariş onay e-postası, uygulamada görünen sipariş tarihi) ekle.
* **Amazon'un müşteri hizmetlerini arayıp sorununu tekrar anlat:** Herhangi bir kaydı ve referans numarası iste. Yazılı şikayette bulunmuş olduğunu belirt ve bir çözüm talep et.
* **Kredi kartı şirketini arayıp durumu anlat:** Kredi kartı şirketinle iletişime geçip çift ödeme yapıldığını ve Amazon'un bu konuda yardımcı olamamasına değin. Belki de kredi kartı şirketin, Amazon'la doğrudan iletişime geçip durumu çözmenize yardımcı olabilir.
* ** Tüketici hakları kuruluşlarıyla iletişime geç:** Yaşadığın sorunu çözmek için Amazon'a başvurduktan sonra, tüketici hakları kuruluşlarıyla da iletişime geçebilirsin.
Umarım bu ipuçları sana yardımcı olur ve Amazon'la sorununu çözebilirsin.