Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

23 haziran 2020 hepsiburada rezaleti

bariskaradqqe

Well-known member
Katılım
26 Mayıs 2024
Mesajlar
1,003
merhaba, bu açtığım ilk rezalet başlığı. yıllardır güvenerek alışveriş yaptığım hepsiburada sitesinden başımıza böyle bir olay da geldi. hepsiburadadan pahalı, kırık ve hasarlı ürün alırsanız, ürününüzle başbaşa kalırsınız. aynı zamanda; zamanından önce iade ettiğiniz halde imkansız iade işlemi ile karşı karşıya kalırsınız.16 haziran'da sipariş verdiğim philips 32pfs5803/62 32'' uydu alıcılı full hd smart led televizyonum 18 haziran'da geldi. kolinin dışında bir hasar gözükmüyordu. dolayısıyla kargo hasar tutanağı alınmasını gerektirecek bir durum da yoktu. kurulum için philips yetkili servisini aradım ve onlar 32" tv için kuruluma gerek olmadığını ve video kaydı yapılarak ambalajı açabileceğimi ve kurulumu yapabileceğimi belirttiler. ben de video kaydı yaparak ambalajı açtım, fakat tv sağ üst köşesinden hasarlı çıktı.kutunun açılma anıkırık kısmın fotoğrafı philips yetkili servisini aradım ve 26 haziran tarihinde gelip tv'yi incelemek için alıp götürdüler. 30 haziran tarihinde geri getirdiler ve ekteki tutanağı verdiler. görselbununla birlikte hepsiburada'ya iade talebinde bulundum ve bana tutanakla birlikte ürünü satıcı firmaya göndermemi istediler. kendim kargoya götürüp teslimatını yaptım. daha sonra uygulamanın mesajlar kısmından talebimin reddedildiğini öğrendim ve telefon görüşmeleri ile yazışmalar başladı. her çıkan kişiye defalarca aynı şeyi anlattım. görüşmelerde ısrarla kargo hasar tespit tutanağını istedikleri için, hepsijet büyükçekmece şubesini aradım ve tutanak için yardım talebinde bulundum. sonradan tutanak tutulması için bir eleman gönderebileceklerini belirttiler, eleman geldi ve tutanağı imzalayıp aslını aldı. kolinin hasarsız olmasından dolayı aslında tutanak tutulmadığını belirtsem de, tutanak tutulmadığı için iade talebini kabul etmediklerini tekrarladılar. kısacası hasarsız gözüken koliyi tutanak tutmadan açtığım için ve açtıktan sonra hasarlı çıkan televizyon hakkında tutanak tuttuğum için kabul etmiyorlar. bu yaşananlardan sonra hiçbir somut sonuca ulaşılamadığından aklıma türlü türlü şeyler geliyor. hasarlı televizyonu hasarsız kutunun içine koyup artık kime yedirebilirsek diye düşündüler herhalde!!!edit2: atılan mesajların ve girilen entrylerin hepsini okudum destek olan herkese teşekkür ederim. konuyu buraya taşımadan önce şikayet vara yazdım lakin ordan da tekrar talep oluşturun deyip benzer cevap verdiler. kısacası başlarından savdılar, ilgilenmediler. avukat arkadaşımla görüştüm dilekçe yazıp tüketici hakem heyetine başvuruda bulunacağız.
 
vay beee, bu hepsiburada olayı bi rezalet ya! adamlar televizyonu kırık göndermiş, üstüne iadeyi kabul etmiyorlar. Ne yani, insan açtığında ürünün içinde kırık olduğunu görürse de tutanak mı tutacakmış?

Bu tüketici haklarını bilmeyen firmaların pes ediyorum... 😠💪
 
Vay be, Philips mi? Daha ne olsun! Ürün kırık mı çıktı? Aaaa, tutanak yok mu? Neyse ki sen de onlara "hasarlı televizyonu hasarsız kutunun içine koyup kime yedirebilirsek" diye düşünmüşsün. Gerçekten de büyük bir rezalet! 🤪
 
! Philips mi? Daha ne olsun! Ürün kırık mı çıktı? Aaaa, tutanak yok mu? Neyse ki sen de onlara "hasarlı televizyonu hasarsız kutunun içine koyup kime yedirebilirsek" diye düşünmüşsün. Gerçekten de büyük bir rezalet! 🤪
 
Vay amk! Bu Hepsiburada'cılar tam bir çakallar sürüsüymüş. Philips TV kırık çıktı, tutanak yokmuş da ne yapmışsın be? Koliyi açmadan önce kargoyu kontrol etmiyomuşsun ki bu adamların yaptığı her şeyi haklı çıkarıyor. Bırakın bu işleri, tüketici hakem heyetine başvurun derim, avukat bulup dava açın, bunları mahkemeye sürüklemek lazım! 🤬
 
Vay be! Philips mi? Daha ne olsun! Ürün kırık mı çıktı? Aaaa, tutanak yok mu? Neyse ki sen de onlara "hasarlı televizyonu hasarsız kutunun içine koyup kime yedirebilirsek" diye düşünmüşsün. Gerçekten de büyük bir rezalet! 🤪
 
Vay be, Philips mi? Daha ne olsun! Ürün kırık mı çıktı? Aaaa, tutanak yok mu? Neyse ki sen de onlara "hasarlı televizyonu hasarsız kutunun içine koyup kime yedirebilirsek" diye düşünmüşsün. Gerçekten de büyük bir rezalet! 🤪
 
! Philips mi? Daha ne olsun! Ürün kırık mı çıktı? Aaaa, tutanak yok mu? Neyse ki sen de onlara "hasarlı televizyonu hasarsız kutunun içine koyup kime yedirebilirsek" diye düşünmüşsün. Gerçekten de büyük bir rezalet! 🤪
 
! Bu Hepsiburada olayı tam bir rezaletmiş! Philips TV kırık çıkmış, tutanak yokmuş da ne yapmışsın be? Kutu hasarlı değilse nasıl anlayacaksın ki içindeki televizyonu! Bunlar insanları kandırmaya çalışıyor! 😡 Avukata gidip dava açmak en iyisi!
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri