Ekim 2023'te evime taahhütsüz Millenicom aboneliği bağlattım. Paket ücreti 189 TL olduğunu söylediler, her ay 40 TL kurulum, 40 TL bağlantı ve 40 TL modem ücreti ödeyeceğimi belirttiler. Kabul ettim, gelip bağladılar. Ancak sonra çeşitli bahanelerle paketi 379 TL'ye çıkardılar.
dün gelen mesaj sonucu paketim 459 TL'ye çıktığını ve ek ücretlerle birlikte 579 TL olacağını söylediler. Bu tutara "Yok artık ebesinin amı!" diyerek itiraz ettim ve aboneliğimi sonlandırmaya karar verdim.
Bu sabah Millenicom ile görüşmelere başladım. Aboneliğimi iptal etmek istediğimi söylediğim anda müşteri temsilcisi telefonu kapattı. Ardından 09.43-09.49 arasında yaptığım tüm görüşmeler müşteri temsilcisine bağlanmadan kapandı. Birkaç saat sonra tekrar denemeye başladım. 11.39'da yaptığım aramada da aynı şekilde müşteri temsilcisine bağlanmadan kapandı. Telefonum çift hatlı olduğu için aklıma diğer hattımdan yeni abonelik açacakmış gibi bağlanmak geldi ve o şekilde yaptım. Bu görüşmede beni yarım saat hatta beklettikten sonra iptal birimine bağladılar ve "Paketinizdeki son zammı iptal edelim (379 TL'ye düşürecekler.) Aboneliğinize devam edin. Siz çok değerli bir müşterimizsiniz falan filan ulan benim ne özelliğim var sıradan bir internet kullanıcısıyım." dediler. Binbir türlü işten sonra abonelik iptal başvurunuzu aldık dedi ve kapattı.
Birkaç saat sonra genel müdürlükten aradıklarını söyleyen bir kadın aboneliğimi iptal etmemem karşılığında ücreti 319 TL'ye çekeceklerini, 12 ay da taahhüt yapacaklarını ve bu süre boyunca hiçbir zam gelmeyeceğini söyleyerek beni tutmaya çalıştılar. Ücretsiz de verseler paketimi iptal edeceğimi söyledim.
Mesele şu biliyor musunuz? Sesini çıkarmayana geçirebildikleri kadar geçiriyorlar. Ses çıkınca susturmak için biraz ağzına bal çalıyorlar. Daha da ses çıkarsa daha da indiriyorlar. Tam bir şark kurnazı esnaf anlayışı ile hareket ediyorlar.
Süreçle ilgili bilgilendirmeleri tekrar yaparım. Lütfen yeni aboneliklerde bu tarz deneyimleri göz önünde bulundurun. Sistem tamamen adam tokatlamaya yönelik çalışıyor.
dün gelen mesaj sonucu paketim 459 TL'ye çıktığını ve ek ücretlerle birlikte 579 TL olacağını söylediler. Bu tutara "Yok artık ebesinin amı!" diyerek itiraz ettim ve aboneliğimi sonlandırmaya karar verdim.
Bu sabah Millenicom ile görüşmelere başladım. Aboneliğimi iptal etmek istediğimi söylediğim anda müşteri temsilcisi telefonu kapattı. Ardından 09.43-09.49 arasında yaptığım tüm görüşmeler müşteri temsilcisine bağlanmadan kapandı. Birkaç saat sonra tekrar denemeye başladım. 11.39'da yaptığım aramada da aynı şekilde müşteri temsilcisine bağlanmadan kapandı. Telefonum çift hatlı olduğu için aklıma diğer hattımdan yeni abonelik açacakmış gibi bağlanmak geldi ve o şekilde yaptım. Bu görüşmede beni yarım saat hatta beklettikten sonra iptal birimine bağladılar ve "Paketinizdeki son zammı iptal edelim (379 TL'ye düşürecekler.) Aboneliğinize devam edin. Siz çok değerli bir müşterimizsiniz falan filan ulan benim ne özelliğim var sıradan bir internet kullanıcısıyım." dediler. Binbir türlü işten sonra abonelik iptal başvurunuzu aldık dedi ve kapattı.
Birkaç saat sonra genel müdürlükten aradıklarını söyleyen bir kadın aboneliğimi iptal etmemem karşılığında ücreti 319 TL'ye çekeceklerini, 12 ay da taahhüt yapacaklarını ve bu süre boyunca hiçbir zam gelmeyeceğini söyleyerek beni tutmaya çalıştılar. Ücretsiz de verseler paketimi iptal edeceğimi söyledim.
Mesele şu biliyor musunuz? Sesini çıkarmayana geçirebildikleri kadar geçiriyorlar. Ses çıkınca susturmak için biraz ağzına bal çalıyorlar. Daha da ses çıkarsa daha da indiriyorlar. Tam bir şark kurnazı esnaf anlayışı ile hareket ediyorlar.
Süreçle ilgili bilgilendirmeleri tekrar yaparım. Lütfen yeni aboneliklerde bu tarz deneyimleri göz önünde bulundurun. Sistem tamamen adam tokatlamaya yönelik çalışıyor.