01.07.2024 tarihinde H&M mağazasından sipariş oluşturdum. Siparişimi oluştururken tahmini teslim süresi 2-4 gün yazıyordu. 2-3 gün geçti, ne mesaj var ne başka bir şey. Siteye girdim siparişime baktım. Tahmini teslim süresinin 7-9 gün olduğunu gördüm. Başka şehire gidecektim ve sipariş verdiğim evde de kimse olmayacaktı. Müşteri hizmetlerini arayıp adres değişikliği ya da iptal istedim. İptal olmuyordu. Adres değişikliğini de "siparişiniz kargoya verilince arayın değişelim" dediler. Kargoya verildiği gün aradım, "Tamamdır ilettik" dediler. Daha sonra siparişimin önceki bulunduğum şehirde dağıtıma çıktığını gördüm. Aşırı sinir oldum. Tekrar iletişime geçtim. Neyse iade olacak elinize ulaşmadıysa dediler ve ayın 17'sinde iade gerçekleşti. Yani kartımdan çektikleri para 17 gün boşta kaldı öylece. Her neyse bende mağazada varmış aynı ürün gidip oradan deneyerek alayım dedim. Gittim mağazada çalışan beyfendi ürünün olmadığını stok bilgilerinde hata olduğunu söyledi. Ben de kaderime razı gelip kabul ettim. 1-2 hafta sonra aradığım bir ürün vardı, o da şansıma sadece H&M'deydi. Çok kararsız kaldım ama verdim siparişi. Bugün sipariş elime ulaştı mutlu mutlu tam açıyordum bambaşka bir ürün karşımda. Yanlış ürün göndermişler. Şimdi onu iade edeceğim de ücreti kartıma yansıyacakta. Yani anlayacağınız paramla bir markadan bir ürün satın alamıyorum. Delirdin resmen.