trendyol go'dan yemek siparişi verdim. 30 sn sonra en son annemin adresinden verdiğim için seçili adresin o kalmış olduğunu gördüm. Müşteri hizmetlerine yazdım, açık adreslerini alabilir miyim dediler, adresi açık şekilde yazdım. Daha önce de market, petshop gibi birçok sipariş verdim, bu adres kayıtlı sistemde ve minimum 50 sipariş geldi son iki ayda.
Bir süre sonra "kuryeye canlı bakayım, yaklaşmış mı?" dedim. Bakınca benim müşteri hizmetlerine 10 dk evvel yazdığım açık adres ile benim göründüğüm konumun alakası olmadığını gördüm. Tekrar yazdım, "Ethem efendi caddesinde değilim ben, size açık adres yazdım ve yazdığım adres ile göründüğüm konumun alakası yok" dedim. Çok zeki olan müşteri temsilcisi "konumu siz işaretleyebiliyorsunuz, biz müdahale edemiyoruz ve siparişiniz konumunuza geliyor" dedi.
Madem konuma geliyor neden benden açık adres istediniz ve ben yazdığımda "tamam" dediniz? Göründüğüm konumu ben işaretlemedim, dahası konum işaretleme hiç yapmadım. Adres yazdım. Doğup büyüdüğüm adresi yanlış yazmış olamam değil mi? dedim belki yapmışımdır, kontrol ettim elbette doğruydu.
Sonra "kurye ulaşın, en azından uyarın ve yazılı adrese getirsin" dedim. Sonra dediler ki "kurye konum olan adrese siparişi bırakmış ve gitmiş." Bu arada kuryenin bıraktığı dediği konumda bina numarası yok, bırakın daire numarasını, sadece sokak var "hamam sk". Ama ben kaşındım, migros var işte, yemek market her şey var. Diğer siparişlerinde de amazon kullan. Ne diye trendyol ile uğraşıyorsun? Bakın şu olay basit bir yemek sipariş olayı lakin haklı olmanıza rağmen hakkınızı alabilmek adına uğraşmanız gerekiyor. İnsanların çoğu "ülkede hukuk sistemi baştan aşağı çürümüş" diyor. Herkes mutsuz ve umutsuz ama bir şey değişmiyor.
Bir süre sonra "kuryeye canlı bakayım, yaklaşmış mı?" dedim. Bakınca benim müşteri hizmetlerine 10 dk evvel yazdığım açık adres ile benim göründüğüm konumun alakası olmadığını gördüm. Tekrar yazdım, "Ethem efendi caddesinde değilim ben, size açık adres yazdım ve yazdığım adres ile göründüğüm konumun alakası yok" dedim. Çok zeki olan müşteri temsilcisi "konumu siz işaretleyebiliyorsunuz, biz müdahale edemiyoruz ve siparişiniz konumunuza geliyor" dedi.
Madem konuma geliyor neden benden açık adres istediniz ve ben yazdığımda "tamam" dediniz? Göründüğüm konumu ben işaretlemedim, dahası konum işaretleme hiç yapmadım. Adres yazdım. Doğup büyüdüğüm adresi yanlış yazmış olamam değil mi? dedim belki yapmışımdır, kontrol ettim elbette doğruydu.
Sonra "kurye ulaşın, en azından uyarın ve yazılı adrese getirsin" dedim. Sonra dediler ki "kurye konum olan adrese siparişi bırakmış ve gitmiş." Bu arada kuryenin bıraktığı dediği konumda bina numarası yok, bırakın daire numarasını, sadece sokak var "hamam sk". Ama ben kaşındım, migros var işte, yemek market her şey var. Diğer siparişlerinde de amazon kullan. Ne diye trendyol ile uğraşıyorsun? Bakın şu olay basit bir yemek sipariş olayı lakin haklı olmanıza rağmen hakkınızı alabilmek adına uğraşmanız gerekiyor. İnsanların çoğu "ülkede hukuk sistemi baştan aşağı çürümüş" diyor. Herkes mutsuz ve umutsuz ama bir şey değişmiyor.