Yaşanan mağduriyet ciddi, insanların iş hayatını etkiliyor. Kardeşin 17 Temmuz 2024 tarihinde İstanbul'dan aktarmalı İzmir'e ulaştı. Şükür uçuşta bir sorun yaşanmadı. İzmir'deki işlerini tamamladı ve dönüş için 25 Temmuz 2024 (bugün) tarihini bekliyordu. Dönüş uçuşu ise Adnan Menderes Havalimanı'ndan Belgrad'a (sözde) 17:15'te olacaktı. Uçuştan bir gün önce (24 Temmuz), kontrol etmek istedim çünkü Ajet, bilindiği üzere, mimli bir firma. Flightradar24 ve Adnan Menderes Havalimanı'nın internet sitesi gibi yerlerden kontrol ettim, uçuş yoktu! Ajet.com üzerinden uçuş bilgileri ile sorgulama yaptım, uçuş vardı. Ajet müşteri hizmetlerini aradım, durumu anlattım ve uçuşun iptal olup olmadığını sordum. Gerekli teyitler aldıktan sonra bana güncel uçuş bilgilerinin gönderileceğini söyledi. Gelen maile göre uçuşta sorun yoktu. Buna güvenerek havalimanına gittim ama o da ne! Uçuş yoktu ve bana hiçbir yerden bilgilendirme yapılmamıştı. Şimdi oradaki işimle ilgili girdiğim sıkıntı, burada yaşadığım maddi kayıp falan geçtim ama böyle bir durumun yaşatacağı manevi etkiyi kim ödeyecek? Bu kurumların geldiği bu durum içimi acıtıyor.