Zara mobil uygulaması üzerinden satın aldığım ürünü iade etmek üzere 18.07.2024 tarihinde firmanın anlaşmalı olduğu Aras Kargo'ya teslim ettim. Ürünün teslimat tarihi tahmini 19.07.2024 olarak görünüyordu fakat 20.07.2024'ten beri kargo hareketlerinde herhangi bir değişim yok. Teslim olan bir kargo da yok. Aras Kargo müşteri hizmetlerini ve kargonun çıkış birimini defalarca aradım ama müşteri temsilcisine ulaşamadım. Şikayetvar üzerinden yaptığım paylaşıma "en kısa sürede tarafınıza dönüş yapılacaktır" şeklinde yanıt verildi fakat üç gündür benimle iletişime geçen olmadı. Zara'nın müşteri temsilcileriyle görüştüğümde ise günlerdir dosyamın incelenmekte olduğunu ve başka bir bilgi veremeyeceklerini söylüyorlar. Kargomun kaybolmuş olması durumunda mağduriyetimin giderileceğine olan güvenim yok. Düzenli olarak e-ticaret platformlarından alışveriş yapan biriyim ve daha önce en bilinir platformların birindeki iade sürecimde kargomun teslimat tarihinin gecikmesi sonucu söz konusu platform inisiyatif alarak süreci uzatmadan ücret iadesi yapmış ve hızlı bir şekilde çözüm sunmuştur. Aynı hassasiyeti yukarıda bahsi geçen firmalardan da beklerdim fakat müşteri olarak benden kaynaklanmayan bir aksilik yüzünden günlerdir mağdur ediliyorum.