Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

27 temmuz 2024 amazon ve aras kargo ortak rezaleti

ayseergun7kf

Well-known member
Katılım
9 Mayıs 2024
Mesajlar
979
Tüm kamuoyuna, kargomun yok olma sürecinde bu iki firmanın nasıl bir kayıtsızlık takındıklarını anlatmak isterim. Anlatayım ki içinde Amazon ve Aras Kargo kombinasyonunun olduğu bir satın alma sürecine girecekseniz başınıza neler gelebileceğini siz de görün. Şükür ki benim yitip giden kargom çok pahalı bir şey değildi, fakat pahalı bir şey olsaydı gerçekten ne yapacağımı bilemezdim. Özeti: Aras Kargo görevlisi sahte beyanda bulunarak kargomu eve getirmedi. Sonrasında teslim almaya gittiğimde kargo şubede de bulunamadı. Kargom kaybolduğu için tazmin sürecine girildiği söylendi ama tazmin de yapılmadı. Tazmin sürecinin başladığına dair yazılı bir bildirim bile gelmedi. Bu süreçte ne Amazon ne de Aras Kargo, yaşadığım şikayetlerle ilgilenmedi. Kargom yok, param yok, hiçbir bildirimime dönen yok. Gelelim olayın kronolojik sıralamasına:

18 Temmuz 2024: Sabah 11 gibi gelen “yola çıktık geliyoruz kargonuzu takip edin” minvalinde bir mesaj. Akşam 7 buçuk oldu hala kargo arabası evin civarlarında. Bir süre sonra takip linkinden kontrol ediyorum ki adres yanlış/hatalı/evde yoklar gibi bir gerekçeyle kargom getirilmemiş. (Daha iki hafta önce aynı adrese aynı Aras Kargo şubesi paketi getirmişti)

Paketimi kargo şubesinden alabileceğimi söylüyorlar.

19 Temmuz: İşten erken çıkıp şubeye gidiyorum. Şubedeki hanıma durumu anlatıyorum. Şube zaten taşınmaya hazırlanan ev gibi, her yer her yerde. Hanımefendi orayı arıyor burayı arıyor, taşımacılara kızıyor, neden kayboluyor bu kargolar abi diyor. Sonunda adımı soyadımı not alıyor, yarın paketimi arayıp beni arayacağını söylüyor. Bu arada evde olmama/adres hatası gibi bir gerekçenin yalan beyan olduğunu belirtiyorum, hiç bozmuyor, yapıyorlar öyle diyor.

20 Temmuz: Şube beni aramıyor. Şubeye gidiyorum, kargo yine yok. Yine birileri aranıyor, paket bulunamıyor. Pazartesi öğleden sonra bana dönüleceği söyleniyor. Durumu riske atmıyorum, Amazona şikayet oluşturuyorum. Amazondan süreçle bizzat ilgileneceklerine dair bir eposta alıyorum, sürecin 2 iş günü sürdüğü belirtiliyor.

22 Temmuz: Rezaletin büyüğü burada başlıyor. Aras Kargo şubesi beni arıyor. Açıkça kargonun kaybolduğunu söylüyor. Taşeronlarla çalıştıklarını, böyle şeyler yaşatabildiklerini söylüyor. Tamam ne olacak şimdi diyorum. Tazmin sürecini başlatıyorum diyor eleman. Peki nasıl işleyecek süreç diyorum. İnanın ben de hiç bilmiyorum diyor. Size döneceklerdir gibi şeyler söylüyor, kapatıyoruz.

23 Temmuz: Sabah 11:47'de yine “yoldayız geliyoruz evde misiniz” temalı bir sms atıyorlar. Linke tıkladığımda sms’in atıldığı saatle tam aynı saatte, yani 11:47'de, adres yanlış/evde olmadığım bilgisi çıkıyor. Bir tuhaflık var ama anlamıyorum. Şubeyi arıyorum, tabii ki kimse açmıyor. Amazona yazıyorum, tüm durumu açıklıyorum. Mailinizi aldık ilgileneceğiz diyor. Tüm bu süreçte Amazon’un arama talep et seçeneği çalışmıyor. Chat robotu da asla yardımcı olmuyor.

25 Temmuz: Daha önce defalarca aradığım Aras Kargo müşteri hizmetlerini arıyorum. Kargo takibini tuşladığım zaman açmıyorlar. Bir arkadaşım “yurt dışı kargo gönderisi seçeneğine bas, o zaman açıyorlar” diyor. Deniyorum, hakkaten açıyorlar. Müşteri temsilcisi kargomun iade sürecine girdiğini söylüyor. Nasıl olur diyorum, madem bulundu neden bana verilmedi diyorum. Bir de tazmin süreci vardı o ne oldu diyorum, en ufak bir emare bulamıyor tazminata dair. Şikayet kaydı oluşturuyoruz el birliğiyle. Şikayet kodu geliyor sms olarak. Bugün: Şikayet kodumu girerek durumu kontrol ediyorum. “Geri bildiriminiz doğrultusunda kargo teslimatınız gerçekleşmiştir. Farklı bir işlem/talebiniz varsa bizlere iletişim kanallarımız üzerinden iletebilirsiniz. Mesai saatlerimiz: hafta için 08:30-18:00 cumartesi 08:30-13:00” yazıyor. Sonuç şu:- Aras Kargo dalga geçer gibi bir kayıtsızlıkla başkasının özel mülkünü kaybediyor, daha sonra da insanı kendi malının dilencisi yapıyor.- Prime üyesi olduğum Amazon süreci takip ettiğine dair bir belirti göstermiyor.- Kargo yok, para iadesi yok.

Sevgiler
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri