16 Temmuz tarihinde fiyatı düşen Apple AirPods 2.nesil siparişi verdim. Gelen ürünü açtığımda ürünün orjinal olmadığını fark ettim. Görüşmelerde ses gelmiyor, sesim gitmiyordu. Fark eder etmez Trendyol canlı destek bağlandım. İade için fatura gerektiğini, bunu da talep etmem halinde üç gün içinde göndereceklerini söylediler. Süreçte fatura gelmedi. Tekrar canlı desteğe bağlandım. Bu sefer maalesef şirkete ulaşamıyoruz dediler. Avukat tutun dediler. Trendyol ismine güvenerek yapmış olduğum alışveriş sonucunda öğrendiğim şey. Trendyol un kendi ismi ve platformunda sattığı ürünün sahte olabileceği ve satarken ne de güzel satış yapan Trendyol un ne hikmetse sorun yaşandığında hadi kardeşim git avukat tut demesi.