<a>29 Haziran 2024 Arçelik Faciası</a>
Yaklaşık 7 yıl önce satın aldığımız ve uzun süre memnuniyetle kullandığımız Arçelik buzdolabımızın, bugün bir anda tüm işlevini yitirdiğini gözlerimizle gördük. Cihaz artık tam olarak soğutma yapmıyor; çalışıyor gibi görünse de sıcaklık istenilen düzeylere ulaşmıyor. İlk başta kapıyı açık unuttuğumuzdan şüphelendik, bir süre beklemeyi denedik. Ancak hiçbir olumlu değişiklik olmadı, aksine dolaptaki yiyecekler erimeye başladı. Bu noktaya kadar her şey normal gibi görünüyordu, çünkü elektronik cihazlarda arızalar olabilir. Zaten Arçelik'i tercih etmemizin başlıca sebeplerinden biri de buydu: servis sonrası hizmetlerindeki güvenilirlik. Güvenle online olarak yetkili servis talebimizi ilettik, fakat bize verilen cevap hayal kırıklığına yol açtı. En erken Perşembe gününe randevu verilebileceği belirtildi. Şu an Cumartesi ve hala çalışmayan bir buzdolabı için en erken 5 günlük bir servis süresi bekleyebileceğimizi idrak etmek gerçekten şok ediciydi. Üstelik ısrarlarımıza rağmen ellerinde yapacakları bir şey olmadığını belirttiler. Kısacası, bizim için uzun süredir devam eden bir güven duygusu bir anda yerle bir oldu. Arçelik'i servis sonrası hizmetleri için tercih etmek isteyenler bir kez daha düşünmeli.
Yaklaşık 7 yıl önce satın aldığımız ve uzun süre memnuniyetle kullandığımız Arçelik buzdolabımızın, bugün bir anda tüm işlevini yitirdiğini gözlerimizle gördük. Cihaz artık tam olarak soğutma yapmıyor; çalışıyor gibi görünse de sıcaklık istenilen düzeylere ulaşmıyor. İlk başta kapıyı açık unuttuğumuzdan şüphelendik, bir süre beklemeyi denedik. Ancak hiçbir olumlu değişiklik olmadı, aksine dolaptaki yiyecekler erimeye başladı. Bu noktaya kadar her şey normal gibi görünüyordu, çünkü elektronik cihazlarda arızalar olabilir. Zaten Arçelik'i tercih etmemizin başlıca sebeplerinden biri de buydu: servis sonrası hizmetlerindeki güvenilirlik. Güvenle online olarak yetkili servis talebimizi ilettik, fakat bize verilen cevap hayal kırıklığına yol açtı. En erken Perşembe gününe randevu verilebileceği belirtildi. Şu an Cumartesi ve hala çalışmayan bir buzdolabı için en erken 5 günlük bir servis süresi bekleyebileceğimizi idrak etmek gerçekten şok ediciydi. Üstelik ısrarlarımıza rağmen ellerinde yapacakları bir şey olmadığını belirttiler. Kısacası, bizim için uzun süredir devam eden bir güven duygusu bir anda yerle bir oldu. Arçelik'i servis sonrası hizmetleri için tercih etmek isteyenler bir kez daha düşünmeli.