Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

5 ağustos 2024 bitmek bilmeyen easycep rezaleti

ahmetbalcizi5

Well-known member
Katılım
9 Mayıs 2024
Mesajlar
983
Bir telefon aldım, ekran arızalı çıktı. 7 Haziran 2024'te onarım için verdim. Süreç hakkında hiçbir bilgi alamadım. Şikayet sitesine yazdıktan sonra 5 dakika içinde aradılar. İlk başta ekran değişimi dediler, sonra onarım mümkün değil dediler, değişim kararı dediler. Değişim için uygun cihaz bekleyin dediler.

Yasal süre geçti. Artık onarım, değişim ya da ücret iadesi kararı bana ait olmasına rağmen ne arızalı cihazımı geri veriyorlar ne iade talebimi işleme alıyorlar ne değişim yapıyorlar.

Hiçbir talebimi ciddiye almıyorlar. 7 Haziran'dan bu yana bugün 60 normal, 36 iş günü geçti. Süreç hakkında bir kere bile bilgi vermediler. Ben sürekli arayarak öğrendim. Örneğin son aramamda ekran değişimi olacaktı demişlerdi. 3-4 hafta sonra arıyorum. Onarım mümkün olmadığı için değişim kararı çıkmış ama haberim yok. O arada değişim için uygun cihaz da bulunamamış bundan da haberim yok.

Defalarca alt model, daha ucuz bile olsa herhangi bir cihazla değişime yazılı muvafakat verebileceğimi söyledim. Tamam dediler. Red kararını bildirmediler. Arayınca ben öğreniyorum. O zaman üstüne fark ödeyeyim üst model cihaz alayım diyorum. Tamam talebinizi aldık diyorlar, haftalar geçiyor. Ben arıyorum bu talebimin de çoktan reddedildiğini haftalar sonra öğreniyorum.

Hiçbir çözüm yok. Tamamen fiyasko bir süreç. Utanmadan arayıp hediye çeki teklif ediyorlar bir de. İşin içinde satış olunca o birim arıyor ama. Reddettiğimi, yasal süre geçtiği için iade istediğimi söylüyorum. Bugün itibariyle 60 normal, 36 ise iş günü oldu. Firma en son 02.08.2024 tarihinde henüz iade talebimin kaydının bile oluşturulmadığını (günlerdir talep için aramama rağmen), oluşturulduktan sonra finans biriminin incelemesi sonucu karara varacağını beyan etti. 36 iş günü geçmiş, yasal süre fazlasıyla aşılmış. Karar merci artık bu firmanın herhangi bir birimi değil tüketici hakem heyeti ve türk devletinin kanunlarıdır. Bu firma artık birebir muhatabım değildir.

Yasal süreyi aşmalarına rağmen halen kendi karar ve şirket politikalarını dayatmaya çalışıyorlar. Çağrı merkezleri sürekli meşgulüz diyerek çağrıları reddediyor. Whatsapp hattı 15 dk cevap vermiyor. Yoğunuz diyor canlı müşteri temsilcisi. Tamam da aynı anda 2-3 müşteriyle mi yazışıyorsun? O an bana atanmış kişisin. Nasıl yoğun olabilirsin? Talebimi söylüyorum, 10 dk sonra cevap yazıyor. Kontrollerimi sağlıyorum diyor. 10 dk sonra cevap yazıyor. O arada 2 dklık konuşma 30 dakikaya yayıldığı için bi işin çıkıp bakamasan sizden cevap alamadığım için görüşmeyi sonlandırıyorum diyor. İşin yarım kalıyor. Tüm birimler birbirinden habersiz, onların ekranındaki bilgiyi göremiyoruz diyor. Ben 40'a yakın yıllık hayatımda böyle bir umarsızlık görmedim.
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri