Ankara'da Tunalı'daki Burger King şubesinde yaşadığım kötü bir deneyimden bahsedeceğim. Siparişimi yemeksepeti üzerinden verdim. Yaklaşık 27 dakika sonra siparişim geldi, fakat büyük bir hayal kırıklığıyla karşılaştım. Siparişimde Big King XXL yerine sadece bir hamburger vardı.
Yemeksepeti üzerinden online yardımla iletişime geçtim. İlk başta özür dilediler ve yeni bir sipariş gönderdiklerini söylediler. Ancak 15-20 dakika sonra tekrar yazdığımda siparişimin yolda olduğunu ve yakın zamanda geleceğini söylediler.
Birkaç kez daha arayıp durumu takip ettim. Her seferinde farklı bir cevap aldım. Kuryenin ürünün paketlediğini, dükkanın kapanacağını ve yarın tatlı ikram edeceklerini söylediler.
Sonunda para iadesi talep ettim ve restaurant yetkilisiyle konuşmamı istedim. Ancak bu isteğime de olumlu yanıt alamadım.
Olayın en sinir bozucu yanı, sürekli yalan söyleyip beni oyalamak oldu.
Sonuç olarak, Tunalı Burger King şubesinde yaşadığım kötü deneyim, müşteri hizmetlerinin yetersizliği ve yalan söyleme nedeniyle oldukça sinir bozucu oldu.
Yemeksepeti üzerinden online yardımla iletişime geçtim. İlk başta özür dilediler ve yeni bir sipariş gönderdiklerini söylediler. Ancak 15-20 dakika sonra tekrar yazdığımda siparişimin yolda olduğunu ve yakın zamanda geleceğini söylediler.
Birkaç kez daha arayıp durumu takip ettim. Her seferinde farklı bir cevap aldım. Kuryenin ürünün paketlediğini, dükkanın kapanacağını ve yarın tatlı ikram edeceklerini söylediler.
Sonunda para iadesi talep ettim ve restaurant yetkilisiyle konuşmamı istedim. Ancak bu isteğime de olumlu yanıt alamadım.
Olayın en sinir bozucu yanı, sürekli yalan söyleyip beni oyalamak oldu.
Sonuç olarak, Tunalı Burger King şubesinde yaşadığım kötü deneyim, müşteri hizmetlerinin yetersizliği ve yalan söyleme nedeniyle oldukça sinir bozucu oldu.