Arçelik marka no frost buzdolabımızın elektronik aksamında oluşan arıza nedeniyle sabaha karşı uykudayken buzdolabı yanmaya başladı. Evimizde yangın çıktı. Evde yalnız yaşayan annemin uykusunda yakalandığı bu yangın evin büyük bir bölümünü sardığında yarattığı gürültülerle uyanıp evin içini sarmış dumanların içinden saniyelerle kaçarak canını zor kurtardı. Komşuların ve itfaiyenin yardımlarıyla yangın güçlükle söndürüldü ancak evin hemen hemen tamamı kullanılamaz hale geldi. Duvar ve tavanlar, kapılar, pencere, mutfaktaki tüm beyaz eşyalar, kombi, elektrik, su ve doğalgaz tesisatları, mutfak dolapları, parkeler, koltuk, yatak vb... her şey kullanılamaz hale geldi.
Yangın çıkan gün Arçelik servisine çamaşır ve bulaşık makinelerinin hasar tespitinin yapılması için yetkili servis çağırdık. Gelen servis evin harabe olmuş halini görünce Arçelik bölge müdürlüğüne konuyu aktardı ve müdürlükten bir teknisyen yanan buzdolabını incelemeye geldi. 3 gün sonra da şehir dışından bir Arçelik uzmanı daha evimize gelerek buzdolabında incelemeler yaptı. Daha sonra Arçelik sigorta eksperi bizimle temasa geçerek evi görüntülü görüşmeyle hasarları tespit edip görüntüleri kaydetti ve benden hasar listesi, servis raporlar vb. bir çok belge istedi. Tüm isteklerini yerine getirdim ve yaşadığımız maddi hasarın Arçelik tarafından karşılanacağını söyledi. 15 gün boyunca bizi türlü türlü oyunlarla oyaladılar (sona yaklaştık, süreç olumlu gidiyor, son prosedürler kaldı vb...) ve size yakında bir teklif yapılacak dediler. Bu konuşmadan birkaç saat sonra eksper tekrar arayarak "Arçelik sorumluluk kabul etmiyor, ödeme yapmayacak, istediğinizi yapabilirsiniz" diyerek telefonu kapattılar.
Yaşadığımız bu büyük hayati tehlike bir kenara (annem yanarak veya uyurken dumanda boğularak can verebilirdi), evimizde oluşan bu ciddi maddi hasarı Arçelik'in karşılaması gerekiyor. Ancak ödeme yapmamak adına konudan kaçtıkları için Arçelik'e karşı maddi manevi tazminat davası açacağız. Siz de evinize beyaz eşya alırken Arçelik markasını bir kez daha düşünün lütfen...
Yangın çıkan gün Arçelik servisine çamaşır ve bulaşık makinelerinin hasar tespitinin yapılması için yetkili servis çağırdık. Gelen servis evin harabe olmuş halini görünce Arçelik bölge müdürlüğüne konuyu aktardı ve müdürlükten bir teknisyen yanan buzdolabını incelemeye geldi. 3 gün sonra da şehir dışından bir Arçelik uzmanı daha evimize gelerek buzdolabında incelemeler yaptı. Daha sonra Arçelik sigorta eksperi bizimle temasa geçerek evi görüntülü görüşmeyle hasarları tespit edip görüntüleri kaydetti ve benden hasar listesi, servis raporlar vb. bir çok belge istedi. Tüm isteklerini yerine getirdim ve yaşadığımız maddi hasarın Arçelik tarafından karşılanacağını söyledi. 15 gün boyunca bizi türlü türlü oyunlarla oyaladılar (sona yaklaştık, süreç olumlu gidiyor, son prosedürler kaldı vb...) ve size yakında bir teklif yapılacak dediler. Bu konuşmadan birkaç saat sonra eksper tekrar arayarak "Arçelik sorumluluk kabul etmiyor, ödeme yapmayacak, istediğinizi yapabilirsiniz" diyerek telefonu kapattılar.
Yaşadığımız bu büyük hayati tehlike bir kenara (annem yanarak veya uyurken dumanda boğularak can verebilirdi), evimizde oluşan bu ciddi maddi hasarı Arçelik'in karşılaması gerekiyor. Ancak ödeme yapmamak adına konudan kaçtıkları için Arçelik'e karşı maddi manevi tazminat davası açacağız. Siz de evinize beyaz eşya alırken Arçelik markasını bir kez daha düşünün lütfen...