Amazon.com.tr'nin sözünü verdiği kısmi para iadesini yok sayıp reddetmesi beni çok hayal kırıklığına uğrattı. Bir sürü memnun alışverişim için entry girmeyi planlıyordum ama yaşadığım bu durum öncelik ağır bastı.
16 Temmuz tarihinde sipariş verdiğim 403-5721416-4706714 numaralı 7900 TL ücretli mengene 4 gün sonra kutusuz ve kutu içeriğinde olanların hiçbiri olmadan paslı, küflü bir şekilde teslim edildi. Aynı tarihte başka bir model mengene olan 403-3362801-2175557 numaralı siparişimi 8500 TL'ye vermiştim. Bu ürünün de döner ayak tablası ve diğer ufak parçaları eksik yollanmıştı.
Amazon'u aradığımda 7900 TL ücretli olan ürün için 1580 TL kısmi iade, 8500 TL ücretli olan ürün için 1700 TL ücret iadesi teklif edildi. "Düşünebilir miyim?" diye sordum. "Tabii, 1 aylık iade süreniz var, bu süre içinde ister tekrar arayıp kısmi iadeyi isteyebilirsiniz, ister de iade yapabilirsiniz" dendi. Ben de teşekkür edip ya ürün iadesi ya da kısmi ücrete karar verince arayacağımı söyleyip kapattım. Daha sonra 2 kez başka şeyler için arayıp bu ücret iadesini de teyit için farklı görevlilere sordum, ikisi de teyit etti.
Bu süre içinde araya meşguliyetler de girdi ve düşündüm. Sonunda 7900 TL olan ürünü bırakıp diğerini geri iade etmeye karar verdim ve 3 gün önce aradığımda "Böyle bir kayıt yok, böyle bir teklif yok, böyle bir şey yok" şeklinde cevap verip kısmi para iadesi yapamayacaklarını sadece iade alabileceğimi söyleyip açan kişi, daha önceki görevliler böyle dedi deyince "Yanlış yaptılar, yok öyle bir şey" şeklinde cevap verdi. Ertesi gün tekrar aradığımda aynı cevapla karşılaştım, şikayetimi aldılar bana söz verildi. "Olumlu sonuçlanırsa size aynı gün içinde dönülür, dönülmezse sonuç olumsuz olur" denildi ve dönülmedi.
En son 9 Ağustos'ta tekrar aradığımda 20 saniye içinde açan Amazon "Sira sizde" demesine rağmen 10 dakika telefonda beklettip açmadı. Bana yapılan özel bir muamele olarak hissettim. Be arkadaş, hepsi mi yanlış yaptı? Bu görevlilerin böyle bir şey söylemesi ayrıyetten o an onayımı istediler. Ben onay verseydim kısmi iade gerçekleşecekti (Keşke vermiştim, bunları yaşamazmışım). Verilen söze güvenip düşüneceğimi söyledim, iade edeceğim ürüne boşuna ücret iadesi almayayım dedim ve sonuç bu.
Amazon'un verdiği sözünü yerine getirmemesi beni ihanete uğramış gibi hissettiriyor. Sözün kısası diyeceğim amazonun verdiği söze güvenmeyin, eğer bir söz verilip yapılacaksa da o an yaptırın, dönme durumu olmadan. Koskoca Amazon deyipte benim gibi yanmayın, boşa düşmeyin.
Özet: Amazon.com.tr'nin eksik ve kusurlu ürüne verdiği kısmi para iadesi sözünü yok sayıp reddedip yerine getirmemesi.
16 Temmuz tarihinde sipariş verdiğim 403-5721416-4706714 numaralı 7900 TL ücretli mengene 4 gün sonra kutusuz ve kutu içeriğinde olanların hiçbiri olmadan paslı, küflü bir şekilde teslim edildi. Aynı tarihte başka bir model mengene olan 403-3362801-2175557 numaralı siparişimi 8500 TL'ye vermiştim. Bu ürünün de döner ayak tablası ve diğer ufak parçaları eksik yollanmıştı.
Amazon'u aradığımda 7900 TL ücretli olan ürün için 1580 TL kısmi iade, 8500 TL ücretli olan ürün için 1700 TL ücret iadesi teklif edildi. "Düşünebilir miyim?" diye sordum. "Tabii, 1 aylık iade süreniz var, bu süre içinde ister tekrar arayıp kısmi iadeyi isteyebilirsiniz, ister de iade yapabilirsiniz" dendi. Ben de teşekkür edip ya ürün iadesi ya da kısmi ücrete karar verince arayacağımı söyleyip kapattım. Daha sonra 2 kez başka şeyler için arayıp bu ücret iadesini de teyit için farklı görevlilere sordum, ikisi de teyit etti.
Bu süre içinde araya meşguliyetler de girdi ve düşündüm. Sonunda 7900 TL olan ürünü bırakıp diğerini geri iade etmeye karar verdim ve 3 gün önce aradığımda "Böyle bir kayıt yok, böyle bir teklif yok, böyle bir şey yok" şeklinde cevap verip kısmi para iadesi yapamayacaklarını sadece iade alabileceğimi söyleyip açan kişi, daha önceki görevliler böyle dedi deyince "Yanlış yaptılar, yok öyle bir şey" şeklinde cevap verdi. Ertesi gün tekrar aradığımda aynı cevapla karşılaştım, şikayetimi aldılar bana söz verildi. "Olumlu sonuçlanırsa size aynı gün içinde dönülür, dönülmezse sonuç olumsuz olur" denildi ve dönülmedi.
En son 9 Ağustos'ta tekrar aradığımda 20 saniye içinde açan Amazon "Sira sizde" demesine rağmen 10 dakika telefonda beklettip açmadı. Bana yapılan özel bir muamele olarak hissettim. Be arkadaş, hepsi mi yanlış yaptı? Bu görevlilerin böyle bir şey söylemesi ayrıyetten o an onayımı istediler. Ben onay verseydim kısmi iade gerçekleşecekti (Keşke vermiştim, bunları yaşamazmışım). Verilen söze güvenip düşüneceğimi söyledim, iade edeceğim ürüne boşuna ücret iadesi almayayım dedim ve sonuç bu.
Amazon'un verdiği sözünü yerine getirmemesi beni ihanete uğramış gibi hissettiriyor. Sözün kısası diyeceğim amazonun verdiği söze güvenmeyin, eğer bir söz verilip yapılacaksa da o an yaptırın, dönme durumu olmadan. Koskoca Amazon deyipte benim gibi yanmayın, boşa düşmeyin.
Özet: Amazon.com.tr'nin eksik ve kusurlu ürüne verdiği kısmi para iadesi sözünü yok sayıp reddedip yerine getirmemesi.