Merhaba,
17 Haziran 2024 tarihinde hepsiburada/mertev isimli satıcıdan Altus al 445 nx 5 programlı bulaşık makinesi satın aldım. 27 Haziran tarihinde, hepsijetxl tarafından teslimatın yapılamadığını ertesi gün kargo nerede diye sipariş durumunu kontrol etmemle fark ettim. Ancak tüm gün adresteydim ve farklı pazar yerlerinden satın aldığım siparişleri teslim aldım. Ektegörselde görebilirsiniz. Yani burada kargo firması hepsiburada'nın kendi firması diye güvenip almışken böyle bir sorunla karşılaştım.
28 Haziran tarihinde sakin bir şekilde çağrı merkeziyle konuştum. Kargo yetkililerinin teslim edilememe durumuyla ilgili bir notunun olmadığını söylediler. Talep olarak kargomun teslimini istedim ve talep açıldı. Ancak 29 Haziran'da arayan G. Hanım iade talebi olduğunu iletti. Bu yanlış çünkü böyle bir talebim olmadı. Ses kayıtları dinlenebilir.
Israrla ürünümü göndermelerini ücretini ödeyip aldığım ürünü tarafıma yollamayarak suç işlediklerini söyledim. Kendisi de ısrarla ürün ücretini iade edebileceklerini söyledi. Bu süreçle uğraşmak istemediğimi çünkü "hepsiburada ile aramdaki ticaret sözleşmesini bozan ben değilim. Ben ödememi yaptım ve ürünümü istiyorum. Bu sözleşmeyi bozan sizsiniz, sizin kargo firmanız ürünü getirmedi, teslimat edilememesiyle ilgili bir not düşmedi. Beni adreste bulamama durumu söz konusu değil, beni aradıklarına dair bir kayıt da yok çünkü kimse aramadı. Bu yüzden ürünü yollayın" diyerek kapattım.
1 Temmuz'da arandım ve yine aynı şeyler tekrar edildi. Ben de artık bitsin bu çile diyerek ücret iadesini kabul ettim. Ancak ürünü yine aynı fiyata alabilecek miyim bilmiyorum ki dememi beklemeden yeni sipariş oluşturduğumda 800 küsur TL'lik bir fark oluşacağını söyledi ve ben de bu farkı talep ediyorum o halde dedim. O halde iadeyi onaylayın 1 iş günü sonra iadesini iletelim dediler. Bugün 8 Temmuz henüz bir iade yok ve Horoz Lojistik sesli yanıt sistemi 2 gündür beni arıyor. Neden bilmiyorum? 10 yıldan fazladır severek kullandığım, son 1 yıl içerisinde 250 bin TL'den fazla alışveriş yaptığım hepsiburada'nın böyle saçma bir süreç yönetmesi beni hayal kırıklığına uğrattı. İlk tercihim olmaya devam eder mi artık bilemiyorum. Yıllardır küçük küçük inşa ettiği müşteri sadakatini bir çırpıda bitirmiş oldu. Özetle 20 gündür elimde bulaşık makinem yok param da yok.
17 Haziran 2024 tarihinde hepsiburada/mertev isimli satıcıdan Altus al 445 nx 5 programlı bulaşık makinesi satın aldım. 27 Haziran tarihinde, hepsijetxl tarafından teslimatın yapılamadığını ertesi gün kargo nerede diye sipariş durumunu kontrol etmemle fark ettim. Ancak tüm gün adresteydim ve farklı pazar yerlerinden satın aldığım siparişleri teslim aldım. Ektegörselde görebilirsiniz. Yani burada kargo firması hepsiburada'nın kendi firması diye güvenip almışken böyle bir sorunla karşılaştım.
28 Haziran tarihinde sakin bir şekilde çağrı merkeziyle konuştum. Kargo yetkililerinin teslim edilememe durumuyla ilgili bir notunun olmadığını söylediler. Talep olarak kargomun teslimini istedim ve talep açıldı. Ancak 29 Haziran'da arayan G. Hanım iade talebi olduğunu iletti. Bu yanlış çünkü böyle bir talebim olmadı. Ses kayıtları dinlenebilir.
Israrla ürünümü göndermelerini ücretini ödeyip aldığım ürünü tarafıma yollamayarak suç işlediklerini söyledim. Kendisi de ısrarla ürün ücretini iade edebileceklerini söyledi. Bu süreçle uğraşmak istemediğimi çünkü "hepsiburada ile aramdaki ticaret sözleşmesini bozan ben değilim. Ben ödememi yaptım ve ürünümü istiyorum. Bu sözleşmeyi bozan sizsiniz, sizin kargo firmanız ürünü getirmedi, teslimat edilememesiyle ilgili bir not düşmedi. Beni adreste bulamama durumu söz konusu değil, beni aradıklarına dair bir kayıt da yok çünkü kimse aramadı. Bu yüzden ürünü yollayın" diyerek kapattım.
1 Temmuz'da arandım ve yine aynı şeyler tekrar edildi. Ben de artık bitsin bu çile diyerek ücret iadesini kabul ettim. Ancak ürünü yine aynı fiyata alabilecek miyim bilmiyorum ki dememi beklemeden yeni sipariş oluşturduğumda 800 küsur TL'lik bir fark oluşacağını söyledi ve ben de bu farkı talep ediyorum o halde dedim. O halde iadeyi onaylayın 1 iş günü sonra iadesini iletelim dediler. Bugün 8 Temmuz henüz bir iade yok ve Horoz Lojistik sesli yanıt sistemi 2 gündür beni arıyor. Neden bilmiyorum? 10 yıldan fazladır severek kullandığım, son 1 yıl içerisinde 250 bin TL'den fazla alışveriş yaptığım hepsiburada'nın böyle saçma bir süreç yönetmesi beni hayal kırıklığına uğrattı. İlk tercihim olmaya devam eder mi artık bilemiyorum. Yıllardır küçük küçük inşa ettiği müşteri sadakatini bir çırpıda bitirmiş oldu. Özetle 20 gündür elimde bulaşık makinem yok param da yok.