28 Ağustos'tan beri evimdeki Türk Telekom fiber interneti kesik. Her aradığımda genel bir altyapı arızası olduğunu söylüyorlar, farklı düzeltme tarihleri veriyorlar. Son olarak 4440375 numaralı hattan arayan yetkili, altyapının 14 Eylül'de düzeltileceğini söyledi. Yani kesinti başlamasından 17 gün sonra.
Sistemdeki arıza numaram: 4701178143
Şikayet kaydı numaram: 4717170783
Daha önce de hız sorunları ve 4-5 günlük kesintiler yaşadım. Bu son 13 günlük kesinti beni çok sinirlendirdi. 2024 yılında elektrik gibi hayati bir hizmet olan internet 13 gündür kesik, sadece benim değil, bütün sitenin interneti kapalı. 5 gün sonraya tarih veriyorlar ve o da sözlerini tutarlarsa. Bu nasıl bir altyapı ekibi ki 13 gündür koca bir siteyi etkileyen kablo arızasını düzeltemedi, anlamak mümkün değil.
Evden çalışıyorum, tüm işim internette. Evde normal karasal tv yok, her şeyi Netflix, Amazon Prime, TV Plus veya Youtube'dan izliyoruz. Hayatımız direkt internete bağlı. Bölgemizde fiber altyapı olarak Türk Telekom tekel olduğu için başka firmaya geçiş yapamıyoruz. Bu yüzden farklı şehre taşınma planları yapıyoruz. Bir yandan da hala fatura yolluyorlar. Sonuç olarak paramızla rezil oluyoruz. Ben yandım siz yanmayın, Türk Telekom pişmanlıktır.
Sistemdeki arıza numaram: 4701178143
Şikayet kaydı numaram: 4717170783
Daha önce de hız sorunları ve 4-5 günlük kesintiler yaşadım. Bu son 13 günlük kesinti beni çok sinirlendirdi. 2024 yılında elektrik gibi hayati bir hizmet olan internet 13 gündür kesik, sadece benim değil, bütün sitenin interneti kapalı. 5 gün sonraya tarih veriyorlar ve o da sözlerini tutarlarsa. Bu nasıl bir altyapı ekibi ki 13 gündür koca bir siteyi etkileyen kablo arızasını düzeltemedi, anlamak mümkün değil.
Evden çalışıyorum, tüm işim internette. Evde normal karasal tv yok, her şeyi Netflix, Amazon Prime, TV Plus veya Youtube'dan izliyoruz. Hayatımız direkt internete bağlı. Bölgemizde fiber altyapı olarak Türk Telekom tekel olduğu için başka firmaya geçiş yapamıyoruz. Bu yüzden farklı şehre taşınma planları yapıyoruz. Bir yandan da hala fatura yolluyorlar. Sonuç olarak paramızla rezil oluyoruz. Ben yandım siz yanmayın, Türk Telekom pişmanlıktır.