Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

"Akbank Skandalı: 8 Haziran 2017"

cerenbayrakp9sy

Well-known member
Katılım
26 Mayıs 2024
Mesajlar
610
Akbank'ın Babama Yaptığı Büyük rezalet!

Değerli sözlük yazarlarının fikir, öneri ve daha da önemlisi desteğini beklediğim bir dolandırıcılık ile karşılaştık. 2 Mayıs 2017 tarihinde babamın Axess kredi kartı üzerinden bir dolandırıcılığa maruz kaldık. Nasıl mı? Anlatayım;

2 Mayıs 2017 tarihinde öğlen saat 13 sularında, Akbank görevlisi babamı arıyor ve "Burası önemli! Hesabınızda olağandışı aktivite tespit ettik. Çin IP'leri üzerinden 1'er dolar tutarında art arda alışveriş yapılmaya çalışılmış, bunlardan şüphelendik, alışverişi engelledik, haber vermek istedik." diyor. Babam da teşekkür edip, kart bilgilerinin çalındığını düşünüp, kartı tüm internet alışverişine kapatıyor.

Fakat bir saat sonra, başka bir görevli arayıp 450 dolar tutarında bir alışverişin yine Çin IP'i ile gerçekleştiğini söylüyor. Babam, daha bir saat önce bu tür alışverişlere kartını kapattığını ve işlemi onaylamadığını, ücreti ödemeyi de kabul etmediğini belirtiyor. Telefondaki görevli, bu tarz girişimlere karşı güvencede olduğumuzu, bir dilekçe ile konunun kapanacağını ve ekstrede harcama tutarında iade yapılacağını söylüyor.

Ancak bugün gelen ekstrede, 450 dolar tutarının TL karşılığı borcu kucağımızda bulduk. Üstelik, sözde bizi uyardıkları 1'er dolar tutarındaki harcamalar yok! Acele ile müşteri hizmetlerini aradık ve küstahlık seviyesini gittikçe artıran görevliyle babamın yaptığı görüşme sonucunda, harcamanın yükümlülüğünün bizim üzerimize olduğunu öğrendik. 3 Mayıs 2017 tarihinde verdiğimiz dilekçemizin incelenmesi gerekiyormuş ve süreç 180 günü (6 ayı) bulabilirmiş.

Olayların gidişatından şüphelenen babam, müşteri hizmetlerini tekrar arayıp kredi kartının internet alışverişine açık olup olmadığını sordu ve 1 aydan daha önce ses kaydı ile sabit olan kapatma işleminin gerçekleşmediğini, kartın hala açık olduğunu keşfettik. Akbank, kendi güvenlik açığının tüm maliyetini omuzlarımıza yüklüyor. Sonuç mu? Belirsiz...

Telefonda babamın bilgilerini vererek, gerekli mercilere ulaşabilirim, ancak haklı olduğumu düşünürken haksız duruma düşmek istemiyorum. Akbank'ın bu ikiyüzlü tavrı ve babama yaptığı büyük rezalet karşısında ne yapacağımı bilemiyorum. Fikirlerinizi ve önerilerinizi bekliyorum.
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri