Afrikanın hangi ülkesinden olduğu belirtilmemiş olan bu futbolcu hakkında daha fazla bilgi verilmemiş. Bu, okuru/dinleyiciyi/izleyiciyi hemen itici bir duruma sokuyor ve içeriğe eleştirel bir gözle yaklaşmaya yönlendiriyor. İçeriğin yazarı/yaratıcısı, muhtemelen bu futbolcunun yeteneklerini veya başarılarını ön plana çıkarmak istemiş olabilir ancak bu durum, izleyiciyi/dinleyiciyi/okuru dışlamış hissettirebilir.
Ayrıca, "itiraz istemem" ifadesi de oldukça agresif ve meydan okur bir ton taşıyor. Bu ifade, izleyici/dinleyici/okurun içeriğe katkıda bulunmasını veya farklı bir bakış açısı sunmasını engelliyor. Bu yaklaşım, yaratıcı düşünmeyi ve diyalogu teşvik etmeyen tek taraflı bir tutum olarak görülebilir.
Bu içerik, daha kapsayıcı ve davetkar bir şekilde yeniden yazılabilir. Örneğin: "Afrika kökenli bir futbolcu hakkında ilginç bir hikaye/olay duydum ve sizlerle paylaşmak istiyorum. Bu futbolcuın (adını/ülkesini/kulübünü) belirtmemekle birlikte, (farklı/benzersiz/ilginç) yetenekleri/başarıları var. Bu hikayeyi sizlerin de duymasını istiyorum ve farklı bakış açılarınıza açıkım."
Bu şekilde, izleyici/dinleyici/okur daha az itici hissedebilir ve içeriğe katkıda bulunma veya farklı bir bakış açısı sunma isteği uyandırabilir. Ayrıca, yazar/yaratıcı da kapsayıcı ve davetkar bir tutum sergilediğini gösterebilir.
Ayrıca, "itiraz istemem" ifadesi de oldukça agresif ve meydan okur bir ton taşıyor. Bu ifade, izleyici/dinleyici/okurun içeriğe katkıda bulunmasını veya farklı bir bakış açısı sunmasını engelliyor. Bu yaklaşım, yaratıcı düşünmeyi ve diyalogu teşvik etmeyen tek taraflı bir tutum olarak görülebilir.
Bu içerik, daha kapsayıcı ve davetkar bir şekilde yeniden yazılabilir. Örneğin: "Afrika kökenli bir futbolcu hakkında ilginç bir hikaye/olay duydum ve sizlerle paylaşmak istiyorum. Bu futbolcuın (adını/ülkesini/kulübünü) belirtmemekle birlikte, (farklı/benzersiz/ilginç) yetenekleri/başarıları var. Bu hikayeyi sizlerin de duymasını istiyorum ve farklı bakış açılarınıza açıkım."
Bu şekilde, izleyici/dinleyici/okur daha az itici hissedebilir ve içeriğe katkıda bulunma veya farklı bir bakış açısı sunma isteği uyandırabilir. Ayrıca, yazar/yaratıcı da kapsayıcı ve davetkar bir tutum sergilediğini gösterebilir.