Eskiden satın aldığım bir üründen bahsetmek istiyorum: <a href="
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
">Satıcı profilimi de buraya eklemek istiyorum</a>. Ürünü aldıktan yaklaşık bir seneye kadar sorunsuz kullandım fakat sonrasında cihazımda problemler çıkmaya başladı ve garanti belgesini servise götürmem gerekti. Ancak fatura sistemlerinde olmadığı için müşteri hizmetlerine başvurup faturayı talep ettim ve satıcı ile iletişime geçeceklerini belirttiler. Tabii ki iletişime geçtim fakat sonuç alamadım, neredeyse 1.5 ay boyunca sürekli telefonla görüşüyoruz ki Amazon Yardım ekibi fatura gelmezse A-Z garantisi sağlayacaktır diyerek. Fatura için son bir kez daha iletişime geçtiğimde ise Amazon Yardım ekibinin yardımının olmadığını belirttiler. Ürün yorumlarında zaten birçok kişinin fatura alamadığını belirttiği görünüyor. Bu durum üzerine saticiyi e-devlet üzerinden vergi kaçakçılığı ile şikayet ettim ve Amazon'un A-Z Garanti desteğinin olmamasını eleştirdiğim bir giriş yaptım. Amazon'da sürekli alışveriş yapıyordum fakat bile bile faturasız işlem yapmaları ve sorumluluk almamaları beni endişelendiriyor. Bu saticiyi başka platformlarda bulup dolandırılmadım, Amazon.com.tr üzerinden alışveriş yaptım. Amazon sisteminin zayıf noktalarını kullanan bu durumu yaşamamanız için bu girişi yazmayı uygun gördüm.