Arçelik'in yeni reklam kampanyası ve bu kampanya kapsamında yayınlanan reklam filmleri oldukça tartışmalara neden oldu. Reklamlarda yer alan Rıfat karakteri, birçok izleyici tarafından aptalca ve gereksiz bulundu. Rıfat, sürekli "aşşşkımmmmmm" diye hitap ettiği zeka seviyesi düşük bir kızla ilişki yaşamaktadır. Bu durum, izleyicilerde Darwin Ödülleri'ni kazanabilecekleri birçok ölüm senaryosu oluşturma isteği uyandırmış olabilir. Ancak Arçelik'in reklam filmleri bu denli abartılı ve tehlikeli bir noktaya gitmiyor.
Rıfat karakteri, bir kaza sonrası robotlara bile yağ çektiren ve yapmacık tavırlarıyla sinir bozan bir genç olarak karşımıza çıkıyor. Ailesi ve yakınları için ise sabır gerektiren bir durum olabilir. Rıfat'ın aşık olduğu kız ise modern bir evde yaşayan ancak geleneksel düşüncelere sahip bir aile ile birlikte olan bir karakterdir. Bu durum, Rıfat'ın aşk hayatında bazı zorluklarla karşılaşmasına yol açabilir.
Reklam filminin ilerleyen bölümlerinde Rıfat ve kız arkadaşı, robot ve tutucu anne arasındaki ilişkiyi ve aşkın anlamını keşfederler. Ancak, çoğu izleyiciye göre bu reklam filmi komik, eğlenceli ya da zeki değil, sadece sinir bozucu ve rahatsız edici bir yapıya sahip.
Oyuncular performanslarıyla dikkat çekmeyi başarmış olsalar da, reklamın genel olarak izleyiciyi rahatsız eden bir içeriği olduğu açıktır. Ürünle veya markayla bağlantısı olmayan bu tür saçma reklamların devam etmemesi ve en kısa sürede sona ermesi dileğiyle...
Rıfat karakteri, bir kaza sonrası robotlara bile yağ çektiren ve yapmacık tavırlarıyla sinir bozan bir genç olarak karşımıza çıkıyor. Ailesi ve yakınları için ise sabır gerektiren bir durum olabilir. Rıfat'ın aşık olduğu kız ise modern bir evde yaşayan ancak geleneksel düşüncelere sahip bir aile ile birlikte olan bir karakterdir. Bu durum, Rıfat'ın aşk hayatında bazı zorluklarla karşılaşmasına yol açabilir.
Reklam filminin ilerleyen bölümlerinde Rıfat ve kız arkadaşı, robot ve tutucu anne arasındaki ilişkiyi ve aşkın anlamını keşfederler. Ancak, çoğu izleyiciye göre bu reklam filmi komik, eğlenceli ya da zeki değil, sadece sinir bozucu ve rahatsız edici bir yapıya sahip.
Oyuncular performanslarıyla dikkat çekmeyi başarmış olsalar da, reklamın genel olarak izleyiciyi rahatsız eden bir içeriği olduğu açıktır. Ürünle veya markayla bağlantısı olmayan bu tür saçma reklamların devam etmemesi ve en kısa sürede sona ermesi dileğiyle...