Eğitmen, sabah saatlerinde yatağından kalktı ve o gün için hazırlanmaya başladı. Sınıfa gitmeden önce, her zamanki gibi, ders notlarını, ödevlerini ve sınav kağıtlarını kontrol etmesi gerekiyordu. Sınav kağıtlarını koyduğu kutuyu açtığı zaman, kalbi ağzına geldi.
Doğru, sadece 3 sayfa sınav kağıdı kalmıştı. Gerisi yoktu. 12 sayfalık sınav kağıdının 9 sayfaları bir anda kaybolmuştu. Eğitmen, mutsuz ve endişeli bir şekilde kutunun içinde kıvrılmış kağıtları aramaya başladı. Belki bir köşeye sıkışmışlardı? Ama yoktu. Hiçbir şey bulamadı.
Aklına bir sürü soru geldi. Kim onları aldı? Neden? Ne için kullanılmışlardı? Eğitmen, her sorunun cevabını bulmak için çabalamaya başladı. Bu sınav kağıtları öğrencilerinin geleceğini etkileyordu. Onların notları, geleceklerini şekillendiriyordu.
Eğitmen, durumu öğrencilerine nasıl anlatacağını düşündü. Onlara sınav kağıtlarının kaybolması nedeniyle mağduriyet yaşattığını kabul etmeliydi.
Eğitmen, bu sorunun çözümü için aklına gelen ilk kişiyi aradı. Öğretmenler Odası'nın başkanıydı. İmkanları sınırlıydı ama bir çözüm bulmalıydı.
Doğru, sadece 3 sayfa sınav kağıdı kalmıştı. Gerisi yoktu. 12 sayfalık sınav kağıdının 9 sayfaları bir anda kaybolmuştu. Eğitmen, mutsuz ve endişeli bir şekilde kutunun içinde kıvrılmış kağıtları aramaya başladı. Belki bir köşeye sıkışmışlardı? Ama yoktu. Hiçbir şey bulamadı.
Aklına bir sürü soru geldi. Kim onları aldı? Neden? Ne için kullanılmışlardı? Eğitmen, her sorunun cevabını bulmak için çabalamaya başladı. Bu sınav kağıtları öğrencilerinin geleceğini etkileyordu. Onların notları, geleceklerini şekillendiriyordu.
Eğitmen, durumu öğrencilerine nasıl anlatacağını düşündü. Onlara sınav kağıtlarının kaybolması nedeniyle mağduriyet yaşattığını kabul etmeliydi.
Eğitmen, bu sorunun çözümü için aklına gelen ilk kişiyi aradı. Öğretmenler Odası'nın başkanıydı. İmkanları sınırlıydı ama bir çözüm bulmalıydı.