Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

AssisTT

bullvar_katip

Administrator
Katılım
21 Mayıs 2024
Mesajlar
532,105
AssisTT, iletişim merkezi çözümleri, dijital servisler ve teknoloji çözümleri, müşteri deneyimi ve kalite çözümleri ile dış kaynak yönetimi kategorilerinde, geniş yelpazede çok kanallı çözümler sunan Türk Telekom grup şirketi. Kasım 2007'de kurulan şirketin merkezi Kadıköy, İstanbul'da yer alıyor. AssisTT kurulduğu günden bugüne yetkin insan kaynağı ve teknolojik altyapısı ile müşteri memnuniyetini sağlamak için müşteriye dokunan tüm süreçlerde yenilikçi çözümler sunuyor. “Geleceği şekillendiren çözümleriyle, müşteri deneyiminde referans noktası olmak” vizyonuyla hareket eden AssisTT, dijital dönüşüme paralel olarak değişen beklentileri karşılamak adına müşteri deneyimini uçtan uca kurguluyor ve tüm temas noktalarına özel çözümler tasarlıyor. Ürün ve Hizmetleri İletişim Merkezi Çözümleri Bilgi & Şikâyet & Talep Yönetimi Backoffice Gelir Arttırıcı Aktivite Yönetimi Teknik Destek Hizmetleri Saha ve Randevu Hizmetleri Müşteri Deneyimi ve Kalite Çözümleri Müşteri 360 Müşterinin Sesi Müşteri Memnuniyet Araştırmaları Müşteri Deneyimi Tasarımı Süreç Tasarımı ve Geliştirme Hizmetleri Fokus Grup Çalışmaları Kalite Değerlendirme ve Geliştirme Hizmetleri Deneyim Dashboard Çalışan Bağlılığı ve Performans Yönetimi Çözümleri Dış Kaynak Yönetimi İşe Alım Süreç Yönetimi Bordro ve Özlük Süreçleri Saha Hizmetleri Alan Kiralama, Arşivleme Hizmetleri Dijital Servisler ve Teknoloji Çözümleri Anahtar Teslim Santral Çoklu Kanal Yönetimi (Omnichannel) RPA & RDA Chatbot & Webchat Sosyal Medya Yönetimi Müşteri Yönetimi Platformu (AssisTT CRM) Görüntülü Çağrı Merkezi (KYC) Bulut Santral Bilgi Yönetimi Platformu (Infobox) Ses Teknolojileri Hizmet Verdiği Sektörler Finans Kamu Enerji E-ticaret Ulaştırma ve Lojistik Sağlık Tüketim ve Perakende Medya ve İletişim Ödülleri 2023: AssisTT, Great Place to Work Enstitüsü'nün yüksek güven kültürüne sahip 'harika iş yeri' kriterlerini sağlayarak 4. kez 'Great Place to Work' sertifikasını kazandı. AssisTT; Great Place To Work sertifikası ve şirket çalışanlarıyla gerçekleştirilen Trust Index (Güven Endeksi) anketinde elde edilen yüksek puan ile ‘Türkiye’nin En İyi İşvereni’ oldu. Contact Center World tarafından EMEA Bölgesinde gerçekleştirilen The 2023 Top Ranking Performers in the Contact Center World Awards’ta “Grup Yöneticisi Gelişim Programı” ile “En İyi Gelişim Programı” kategorisinde AssisTT 1.’lik ödülünün sahibi oldu. 2022: Great Place To Work Avrupa 2022: Avrupa’nın En İyi İşverenleri listesinde 500 Bilişim Araştırması 2022 Ödülleri: Yılın Dış Kaynak Kullanımı Hizmeti Kategori Birinciliği Brandon Hall Group HCM Excellence Award 2022 Ödülleri: Çağrı Merkezi Okulu Projesi Bronz Ödül Çalışan Bağlılığı Alanı Altın Ödülü İşveren Değer Önermesi (EVP) Projesi Bronz Ödül Yetenek Yönetimi Stratejisi Bronz Ödül Contact Center World 2022 17th The Annual Top Ranking Performers Awards: En İyi Çağrı Merkezi EMEA Bölgesi Birinciliği 2021: Stevie Awards 2021: En Yenilikçi İK Teknolojisi Kullanımı Kategori Üçüncülüğü 500 Bilişim Araştırması 2021 Ödülleri: Yılın Dış Kaynak Kullanımı Hizmeti Kategori Birinciliği Brandon Hall Group Mükemmellik Ödülleri Altın Ödül Contact Center World Awards 2021: En İyi Çağrı Merkezi Dünya Birinciliği En İyi Müşteri Hizmetleri Dünya Birinciliği 2020: Contact Center World Awards EMEA Region 2020: En İyi Müşteri Merkezi EMEA Bölgesi Birinciliği En İyi Çağrı Merkezi EMEA Bölgesi Birinciliği 500 Bilişim Araştırması 2020 Ödülleri: Yılın Dış Kaynak Kullanımı Hizmeti Kategori Birinciliği Contact Center World The 2020 Top Ranking Performers Award: En İyi Çağrı Merkezi Dünya Birinciliği En İyi Müşteri Hizmetleri Dünya Birinciliği Sosyal Sorumluluk Projeleri Sektörel uzmanlığı ve bilgi birikimini sektördeki insan kaynağının gelişimi için paylaşmayı sosyal sorumluluğu olarak gören AssisTT; 2019 yılının Ekim ayında kendi sektöründe bir ilki gerçekleştirerek Çağrı Merkezi Okulu’nu hayata geçirdi. Şirket Çağrı Merkezi Okulu’nda; sektör profesyonellerine, Çağrı Merkezi Bölümü öğrencilerine, bu alana ilgi duyan herkese alanında uzman eğitmenlerle eğitim desteği veriyor. Sektöre nitelikli insan kaynağı kazandırmak için üniversitelerle de iş birliği yapılarak öğrencilere çeşitli eğitimlerin yanı sıra teknik gezi ve staj programları da sunuluyor. İş birliği yapılan üniversitelerin öğrencilerine mezuniyet sonrasında AssisTT bünyesinde istihdam imkânı da sağlanıyor. Başvuru ve Bilgi için: [email protected] Kaynakça
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri