Atlassian, kurumsal şirketlere yönelik yeni yapay zeka destekli aracı Rovo'yu tanıttı. Şirket, Rovo'yu büyük bir bilgi modeli olarak tanımlıyor. Rovo, hem Atlassian'ın uygulama ailesinden hem de çalışanların günlük olarak kullandığı diğer üçüncü taraf uygulamalardan veri topluyor. Bu sayede Rovo, bir kurumsal arama motoru gibi işlev görüyor. Rovo'nun 3 segmenti bulma, öğrenme ve harekete geçme üzerine odaklanmış durumda. Bu segmentler tek başına veya bir arada çalışabiliyor. Bulma segmentinde Rovo, farklı veriler ve platformlar arasında arama yapabilme imkanı sunuyor. Üçüncü taraf uygulamalar da Rovo'nun arama kapsamına dahil olabiliyor. Öğrenme kısmında ise Rovo, şirket verilerini anlamak için derinlemesine araştırma yapıyor. Yapay zeka odaklı iç görüler ve bilgi kartları bu segmentin önemli özellikleri arasında yer alıyor. Son olarak, harekete geçme bölümünde ise iş akışlarına özel botlar ekleyerek görevleri yerine getirebilme ve karmaşık sorunları çözebilme imkanı bulunuyor. Atlassian'ın Rovo aracı, şu anda sınırlı sayıda müşteriye sunuluyor ve web sürümü mevcut.