Hiç Birimleri ve videoları kapsıyor. Ayrıca arama sonuçlarının en üst kısmında bilgi kartları görünüyor. Rovo, bir sorunun cevabını bildiği takdirde, projeler, hedefler ve ekip arkadaşları hakkında bilgi veren bir kart gösteriyor. Bilgi kartlarını, birden fazla sinyale göre düzenlenmiş destekleyici kaynaklar ve arama sonuçları takip ediyor. Rovo, sonuçları sıralamak için sosyal sinyaller ve Atlassian'ın ekip çalışması grafiğine göre Atlassian'ın ekip çalışması grafiğini kullanıyor. Rovo, şirketinizin verilerini daha iyi anlamanız için derin veri analizi yapmanız sağlıyor. Bu bağlamda yapay zeka odaklı iç görüler, bilgi kartları ve yapay zeka sohbeti özelliklerini sunuluyor. Rovo'nun yapay zekası, projeler ve toplantı özetleri hakkında ayrıntılı yazılar üretmeyeceğini, ile ilgili belgelerden alıntılarla bilgileri çekebilir. Bu özellik ekip üyeleri ve süreçler hakkında bilgi almak için kullanılabiliyor. Aynı şekilde anlamadığınız kısaltmaları ve jargonları Rovo aracılığıyla öğrenebilirsiniz. Öğrenme başlığı altında sunulan bir diğer özellik iseRovo Chat. Şirketin bilgi tabanından yararlanan Rovo Chat, çalışanların soruları yanıtlarken, onlara geri bildirim verebiliyor. Buna ek olmak üzere çalışanlar için, bazı konulara geniş kapsamlı bilgi sağlayarak iş gücünü artıran pek çok işlemden sorumlu olan Rovo Chat özelliklerini sunuyor. Rovo, hazır aracılara ek olmak üzere Atlassian'ın sınırlı sayıda seçilmiş müşterisine sunuluyor. Dileyenler bekleme listesine kaydolup ürün erişimini sağlayabilir. Rovo'nun şu an için yalnızca web sürümünde bulunduğunu ekleyelim. Kullanıcılar Rovo Search'e ise mobil web sürümü üzerinden erişebilirler. Rovo'nun öğrenme özelliklerine Confluence üzerinden erişilebilir, Jira entegrasyonu ise ilerleyen dönemde gerçekleştirilecek. İlk Yorumu yazmak istiyor musunuz?