4 yıl önce aldığım Beko gardırop tipi buzdolabı bazen sıcaklık uyarıları veriyordu. Mesela kurban bayramında 10 kilo eti buzluğa atarsanız sıcaklık uyarısı mutlaka oluyordu. Uyarı iptal edilip derecesi yükseltilerek istenilen soğukluk seviyelerine gelmesi bekleniyor. Bundan önce ise giriş seviyesi bir Vestel 14 yıl filan kullandım. Bozulmadı, sadece yeni evimdeki dolap bölümüne uymadığı için yeni dolap aldım. 2 gün önce dolapta bir anormallik fark ettim. Yeterince soğutmuyordu, buzluktaki bir şeyler de ufaktan erime emaresi gösteriyordu. Online önerilerin hepsini denedim, sonra çağrı merkezini aradım. Benzer şeyler denettiler. Neyse ben bu sabaha kadar bekledim ki belki kendine gelir. Çünkü kompresör vesaire ses yapıyor hafiften. Sabah kalktığımda erimenin yavaşça devam ettiğini gördüm. Online randevu sisteminden randevu aradım, bölgenizde servis yok dedi. Çağrı merkezini aradım hemen, acil birileri gelebilir mi çünkü bütün gıdalar bozulmak üzere. Tamam kaydınızı aldım dedi. 2 saat sonra bir daha aradım, kayıt mayıt almamış, kaydınız görülmüyor dedi. Kayıt açtılar. Bu klima ya da bulaşık makinesi değil. Buzdolabı 2 gün çalışmaması gibi bir şey bu ekonomide binlerce TL lik yemeği çöpe çevirir. Emek edip eşimin yaptığı meyve suları, ön hazırlanmış yemekleri vesaire. Maalesef servis ancak 2 gün sonra akşam randevu verebiliyormuş. Sosyal medyada yazdım, telefonunuzu verin hemen arayalım dediler 7-8 saat oldu oradan da arayan yok. İnternette araştırdığım kadarı ile Arçelik, Beko bu tip dijital dolaplarda sıcaklık uyarısı hep oluyor imiş. Arıza da çok ama bir istatistik çalışmadığım için diğerlerinden daha çok arıza yapar diyemem. Vesselam. Bu saatten sonra Arçelik, Beko artık ne kadar Koç Grubu beyaz eşya grubu var ise ben ve tanıdığım, muhabbetim olan kimsenin evine giremez.