8 Temmuz 16.38'de Beko'nun resmi sitesinden beko.com.tr'den 7 taksitle buzdolabı satın almak istedik. Ödemeyi yaptık ancak ödeme dönüşü bir hata ekranına düştük ve sipariş oluşmadı. Ancak kredi kartımdan 46.519 lira çekildi. Görselsistem provizyondan geri çeker mi diye biraz bekledikten sonra baktık buz gibi duruyor, Beko ile iletişime geçtik. Avrupa'nın en büyük beyaz eşya üreticisi, Koç falan ya, "hay aksi neyse hallolur" modundayız. Bugün 4. gün ve biz 5 kere falan "sorun tam olarak neydi" diye arayan insanlara tekrar tekrar dünyanın en basit olayını anlattık. Anlatıyorsun, "sipariş numarası neydi" diyor karşındaki. Sorun siparişin oluşmamasıyken tek odak buyken, bu kadar bile dinlemiyorlar. Aradık mı aradık. Her arayan "size ulaşacağız" deyip başa dönüyoruz. Hiçbir çözüm yok. Şikayetvar'a bakarsanız tek mağdur da biz değiliz. 10 Temmuz 1, 10 Temmuz 2, 9 Temmuz 5, 4 Temmuz Şikayetvar'da 10 gün için 14 sayfa geriye gitmek zorunda kaldığım için yoruldum ve kim bilir kaç tane böyle sipariş oluştu, kim bilir bizden önce kaç kişi mağdur oldu diye merak edip Twitter'a baktım. Twitter'da 28 Şubat'tan tweet buldum arkadaşlar. Evet 28 Şubat. Ki o tweet'i atan da benim gibi delirmiş ve 3 Şubat tarihli aynı konuda şikayeti bulmuş. Yani aylardır var bu sorun ve "dünya markasının" umrunda değil insanların parasına çökmek. 28 Şubat, 22 Haziran, 23 Haziran, 29 Haziran. İş sektöründe olduğu için hatanın muhtemel sebebi ve kiminle görüşmesi gerektiklerini bile iletti, hâlâ kimsenin umurunda değil. 16 gün sonra ekstrem kesilecek ve ben siparişi bile oluşmamış bir buzdolabının ilk taksitini ödemek zorunda kalacağım. Pazar yerinde saçma sapan bir satıcıdan ürün alsaydık bunun çeyreği kadar mağdur olmazdık 80 kere çözülmüştü sorun ne olursa olsun. Beko sadece benim 46.519 liramın üzerine çöktüyse, kim bilir toplam tutar nedir. İşletiyorlar sanırım. Anlamadığım, kasaya giren siparişleşmemiş bu paranın hesabını kimse sormuyor mu bu para niye girdi karşılığında ne çıktı kardeş fazla veriyor kasa diye? Bu konuyu iş edineceğim ve paramın kaybettiği değer dahil olmak üzere Beko'ya karşı tüm kanalları zorlayacağım. Şimdi ticaret bakanlığı'na gideceğim, ardından CIMER'e şikayet edeceğim çünkü sorunu Beko'nun çözemeyeceği belli oldu. Siz siz olun bu "dünya markasından" uzak durun.