Dünya genelinde hava trafiği, bilgisayar sistemlerindeki küresel iletişim kesintisi nedeniyle aksadı. ABD başta olmak üzere Avrupa ve Asya'daki birçok havalimanı ve hava yolu şirketi uçuşlarında aksaklık yaşadı.
ABD Federal Havacılık İdaresi (FAA), birçok hava yolu şirketinin iletişim sorunları nedeniyle uçuşlarını durdurduğunu açıkladı. Delta Airlines, United Airlines, American Airlines, Allegiant Air, IndiGo, Akasa Airlines, Ryanair ve SpiceJet gibi büyük havacılık şirketleri uçuşlarında aksaklıklar yaşadı.
Amsterdam Schiphol Havalimanı gibi Avrupa'daki havalimanları da bu kesintiden etkilendi. İskoçya'daki Edinburgh Havalimanı'nda uçuş takip ekranları çalışmaz hale geldi ve ana terminal binasında alarm sistemi de aynı hatanın yüzünden tetiklendi.
Almanya'daki Berlin Brandenburg Havalimanı'nda yolcu check-in işlemlerinde gecikmeler yaşandı. İspanya'daki tüm havalimanları açık olsa da, AENA'nın yaptığı açıklamaya göre bir bilgisayar arızası nedeniyle gecikmeler yaşanabilir.
Fransız hava yolu şirketi Air France, bilgisayar sistemlerindeki kesinti nedeniyle bazı uçuşlarda aksamalar olacağını duyurdu. Singapur Changi Havalimanı, küresel teknik arıza nedeniyle yolcuları uyardı.
Hindistan'da da IndiGo, Akasa Airlines ve SpiceJet gibi birçok hava yolu şirketi rezervasyon ve check-in hizmetlerinde aksaklıklar yaşadı.
Microsoft, Azure bulut sistemindeki bir yapılandırma değişikliğinden kaynaklanan küresel iletişim kesintisi nedeniyle bazı uygulamalarında ve hizmetlerinde aksaklık yaşadı.