BMW S14, E30 M3 ve E30 320iS'de kullanılan bir DOHC dört silindirli benzinli motordur. BMW M10 bloğuna ve iki silindiri çıkarılmış altı silindirli BMW S38'in silindir kapağına sahiptir. Sonraki nesil M3 BMW S50 altı silindirli motordan güç aldığından, S14'ün doğrudan bir halefi yoktur. Her biri iki gaz kelebeği plakası içeren iki ayrı gaz gövdesi kullanılır. Modeller S14B20 Bu model yalnızca Portekiz ve İtalya'da satıldı. 'lik stroka sahip motor, 'ye düşürülmüş bir hacme sahiptir. Kullanılan modeller: 1987-1990 E30 320iS (Yalnızca İtalya ve Portekiz) S14B23 E30 M3 ilk olarak güç üretebilen S14B23 motorla piyasaya sürüldü. Katalitik konvertörle donatılmış versiyonlar ise güç ve 230 Nm tork üretebiliyordu. Nisan 1989'da Ravaglia ve Cecotto sınırlı sayıda üretilen M3'ler güç üreten S14B23 ile piyasaya sürüldü ve Eylül 1989'da E30 M3'ün standart motoru haline geldi. Kullanılan modeller: 1986-1991 E30 M3 S14B23 EVO2 S14B23'ün bu güncellemesi, katalitik konvertörle donatılmışsa veya güç üretiyordu. Kullanılan modeller: 1988-1990 E30 M3 S14B25 EVO3 1989 yılında, motor hacmi 'ye çıkarıldı ve bu motor güç üretti. Kullanılan modeller: 1989-1990 E30 M3 Ayrıca bakınız BMW motorları Kaynakça S14 Kategori:Sıralı dört silindir motorlar Kategori:Modeline göre benzinli motorlar