Çok kötü bir online satış sitesi ve müşteri hizmetleri olan firma ile yaşadığım deneyim:
Önce yanlış numara ve renk ayakkabı gönderdiler. 36 numara kahverengi ayakkabı sipariş etmiştim, bana 41 numara pembe ayakkabı gönderdiler. İade kargoyu takip koduyla kontrol ettiğimde 13 Ağustos'ta teslim edilmiş görünüyordu. Ancak 18 Ağustos'a kadar firmadan herhangi bir dönüş yoktu. Zaten yanlış ürün gönderildiği için iadeyle uğraştırmıştım. Kargo teslim edildikten sonra da sessizlik. Şikayetvar.com'a yazdım, yine hiçbir cevap. Nihayet aradım firmayı. "Vayy efendim, kargo bize gelmemiştir, bazen gelmiş görünüyor, gelmiyor, ben ürün bölümündeki arkadaşı arayayım..." derken, "Bakın hanımefendi zaten beni uğraştırdınız, bıdı bıdı..." diye cevapladı. Müşteri hizmetlerindeki kişi telefonu suratıma kapattı. Ben de aynı numarayı tekrar arayıp "Az önce suratıma telefonu kapatan kişi siz miydiniz?" dedim. "Hayır" dedi. Durumu tekrar anlattım. "Paramızla rezil olduk" dedim. Bu seferki müşteri hizmetlerindeki kişi de "Ay abartmayın... hanım, paranız bizde kalmaz" dedi. Bitmedi! Aradan 5 dakika geçti, müşteri hizmetleri numarasından geri arandım. Kendini tanımadılar, "Ben şu şu firmadan arıyorum" demek bile istemediler. Direkt sert bir üslupla "... hanım, ayakkabınız bize bugün ulaşmış!!!11!" dedi. Bildiğin kavga etmek için aramış. Ne diyeyim artık daha fazla sinir olduğuma değmez diye düşündüm ve uzatmadım. "Tamam, para iadesini başlatmanızı rica ediyorum, iyi günler" deyip kapattım.
Firmanın ayakkabıları fena değildir, yıllardır kullanırdım. Müşteri hizmetlerine ilk kez işim düştü, o kısım berbatmış. Daha da firmanın adını görsem yolumu değiştiririm.
Önce yanlış numara ve renk ayakkabı gönderdiler. 36 numara kahverengi ayakkabı sipariş etmiştim, bana 41 numara pembe ayakkabı gönderdiler. İade kargoyu takip koduyla kontrol ettiğimde 13 Ağustos'ta teslim edilmiş görünüyordu. Ancak 18 Ağustos'a kadar firmadan herhangi bir dönüş yoktu. Zaten yanlış ürün gönderildiği için iadeyle uğraştırmıştım. Kargo teslim edildikten sonra da sessizlik. Şikayetvar.com'a yazdım, yine hiçbir cevap. Nihayet aradım firmayı. "Vayy efendim, kargo bize gelmemiştir, bazen gelmiş görünüyor, gelmiyor, ben ürün bölümündeki arkadaşı arayayım..." derken, "Bakın hanımefendi zaten beni uğraştırdınız, bıdı bıdı..." diye cevapladı. Müşteri hizmetlerindeki kişi telefonu suratıma kapattı. Ben de aynı numarayı tekrar arayıp "Az önce suratıma telefonu kapatan kişi siz miydiniz?" dedim. "Hayır" dedi. Durumu tekrar anlattım. "Paramızla rezil olduk" dedim. Bu seferki müşteri hizmetlerindeki kişi de "Ay abartmayın... hanım, paranız bizde kalmaz" dedi. Bitmedi! Aradan 5 dakika geçti, müşteri hizmetleri numarasından geri arandım. Kendini tanımadılar, "Ben şu şu firmadan arıyorum" demek bile istemediler. Direkt sert bir üslupla "... hanım, ayakkabınız bize bugün ulaşmış!!!11!" dedi. Bildiğin kavga etmek için aramış. Ne diyeyim artık daha fazla sinir olduğuma değmez diye düşündüm ve uzatmadım. "Tamam, para iadesini başlatmanızı rica ediyorum, iyi günler" deyip kapattım.
Firmanın ayakkabıları fena değildir, yıllardır kullanırdım. Müşteri hizmetlerine ilk kez işim düştü, o kısım berbatmış. Daha da firmanın adını görsem yolumu değiştiririm.