5 Temmuz'da Citroen değer otomotivden sıfır C4 aldım. Hala 1200 kilometreyi geçmediğimde dün, park halindeki aracı çalıştırırken motor arızası ışığı yandı. Aracı hareket ettirmeden satış temsilcisini aradım ve konu hakkında bilgi istedim. Servistekilerin de telefonda yönlendirmesiyle akü başlığını çıkarıp takmamı istediler. Bunu yaptım ama düzelmedi. İkinci adım olarak aracın gidip gitmediğini denememi istediler. Bunun üzerine aracı hareket ettirdim ve yaklaşık 10 metre sonra motor durdu. Bu üzerine çekici yardımıyla servise gitmem gerektiğini söylediler. Çekici ile görüştüm. Ancak o arada aracı tekrar çalıştırdım ve motor arıza ışığı yanmadı. Aynı satış temsilcisi de çekiciye gerek kalmadığını, uygun zamanda servise getirebileceğimi iletti. O gün araçta herhangi bir uyarı olmadı. Bugün tekrar aynı şekilde uyarı verdi. Aracı aldığım 1 aydan bu yana yaşadığım olaylar beni çok mutsuz etti. Aracımı geri vermek istiyorum. 1 hafta sonra uzun yola çıkmam gerekiyor. Yolda böyle bir uyarı varsa ne yapacağımı hiç bilemiyorum. Hiç güven vermiyor. Birçok kişinin başına geldiği gibi bu konuda sürü bir sürü bahanelerle olayı geçiştirmeye çalışacaklardır, adım gibi eminim. Konu hakkında bilgi sahibi olan biri yardım ederse çok mutlu olurum.