Coca-Cola Zero Sugar veya Coca-Cola Zero Sugar, The Coca-Cola Company tarafından üretilen bir diyet içecek kolasıdır. Coca-Cola Zero'nun bir versiyonudur. Bazı ülkelerde Coca-Cola No Sugar olarak satılmaktadır. İçecek 2005 yılında yeni kalorisiz kola olarak Coca-Cola Zero olarak tanıtıldı. 2017 yılında, formül değiştirildi ve isim güncellendi, bu da bazı boşluklara yol açtı. Coca-Cola Zero, son 22 yılda Coca-Cola'nın en büyük ürün lansmanıydı. Küresel kampanya, yaratıcı ajans Crispin Porter + Bogusky tarafından yapıldı. Farklı bir lezzet profiline sahip olan Diet Coke'un aksine, standart Coca-Cola'dan ayırt edilemez bir tada sahip olacak şekilde pazarlandı. 2017'de, Amerika Birleşik Devletleri'ndeki satışların artmasına rağmen, Coca-Cola Şirketi, Coca-Cola Zero'nun, şeker içeriği eksikliğini vurgularken standart Coca-Cola'ya daha çok benzemeyi amaçlayan Coca-Cola Zero Sugar olarak yenileneceğini ve yeniden markalaştırılacağını açıkladı. Yeni formül ilk olarak Haziran 2016'da Birleşik Krallık'ta test edildi ve önümüzdeki aylarda diğer ülkelerde yayılmasını planladı. Çeşitli ülkelerde satılan Coca-Cola Zero Sugar'ın tüm versiyonları aynı lezzet formülüne dayanıyor ve hepsi karbonatlıdır. Bir litre Coca-Cola Zero, 96mg kafein içerir. Ek olarak, yapay tatlandırıcılar kullanılır. ABD'de buna aspartam ve asesülfam potasyum dahildir. Bununla birlikte, kullanılan tatlandırıcılar ve koruyucuların kesin kombinasyonu pazardan pazara değişmektedir. Kaynakça Dış bağlantılar website website Kategori:Coca-Cola markaları Kategori:2005'te tanıtılan ürünler Kategori:Amerikan markaları Kategori:Alkolsüz içecekler Kategoriiyet kolalar