Daikin Klima Montaj Deneyimi: Hayal Kırıklığı ve Öfke
4 Haziran 2024 tarihinde satın aldığımız klimanın montajının hâlâ gerçekleştirilmemiş olması ve yapılmak için herhangi bir bilgi dahi alamamış olmamız inanılmaz derecede rezalet. "İşler yoğun" bahanesiyle oyalanmamızı bekliyor olabilirler, ancak durumun vahameti şu şekilde gelişti: 4 Haziran 2024 tarihinde Daikin müşteri hizmetlerini arayarak acilen klima montajı talebinde bulunduk. Talebimiz, 5 Haziran 2024 tarihinde SMS ile "talebiniz alınmıştır" şeklinde bir yanıt alarak, 2 gün sonra, yani 7 Haziran 2024 tarihinde Sefa Klima adlı bir servise yönlendirildik. Sefa Klima'nın iletişim bilgilerini edindiğimde, 7 Haziran'da hemen arayarak bilgi aldım. Telefonuma neredeyse çıkmayacaklarını düşünecek kadar umutsuzdur ki kapıdan dönmemi sağlayan bir beyfendi açtı. Yoğun olduklarını belirterek ancak 8 Haziran Cumartesi günü gelebileceklerini söyledi. Biz ise hızlarına şaşırmış bir şekilde cumartesi günü tüm programlarımızı iptal ederek eve koltuğa kurulduk; fakat kimse gelmedi. 8 Haziran'da Sefa Klima'yı tekrar aradığımda ise "Montaj sürelerimiz uzadı, randevular karıştı, belki yetişirsek geliriz" şeklinde savruk bir yanıt aldım. Elbette ki gelmediler. "Yetişemedilerdir" diye iyi niyetle düşündüğüm için 10 Haziran Pazartesi günü 14:17, 15:12, 16:18 ve 17:24 saatlerinde bilgi alabilmek için defalarca aramama rağmen her seferinde meşgule atıldım. Artık montajda oldukları düşüncesiyle WhatsApp ve SMS yoluyla ulaşmaya çalıştım, ancak hiçbir geri dönüş alamadım. Bu noktaya kadar sabredilebilir, duruma göz yumulabilirdi belki; ancak işler bundan sonra iyice çığırından çıkmaya başladı. 10 Haziran'da Daikin müşteri hizmetlerini arayarak ulaşamadığımızı, verilen sözlerin yerine getirilmediğini ve memnuniyetsizliğimiz nedeniyle başka bir servis talep ettiğimizi dile getirdik. Müşteri hizmetleri temsilcisi, "Sıranız kaybolabilir, bayram sonrasına sıra verilebilir" diyerek bizi oyalamanın yolunu buldu ve Sefa Klima'nın vurdumduymazlığı karşısında başka seçenek kabul ettik. Ancak ne yeni servis bilgisi iletilmiş, ne de herhangi bir bilgi verilmişti; adeta müşteri hizmetlerini hiç aramamış gibi davranıldı. 24 Haziran tarihinde Daikin müşteri hizmetlerini tekrar arayarak servis bilgisinin bize iletilmemiş olmasını ve yeni servis detaylarını sordum. Tek öğrendiğim, herhangi bir yönlendirme yapılmadığı; "Efendim, 10 Haziran'da işlem yapılmış, Sefa Klima'ya yönlendirilmişsiniz. Numarasını paylaşabilirim isterseniz" şeklinde komik bir cevap oldu karşıma. O sırada ne kadar absürt olduğunu farketmeyerek verilen numarayı aradığımda ise daha önce aranmış olduğunu gördüm. 24 Haziran, 25 Haziran ve bugün 26 Haziran günleri sabah akşam defalarca Sefa Klima'yı aradım, ancak telefonlarını kapattıklarını fark ettim. Bunun üzerine 26 Haziran'da yeniden Daikin müşteri hizmetlerini arayarak durumu anlattım. Aldığım yanıt ise "Bizim elimizden bir şey gelmez" oldu. Kısacası, "Klimayı aldınız, beklemeye devam edin" demek istemekle beraber, sorunu servise atma taktiğiyle kafaları karıştıran, içinden çıkılamaz bir durum yaratmış durumdalar. Garip olan ise, Antalya'daki arkadaşımın verdiği bilgiye göre maksimum 1 hafta içinde montaj işleminin tamamlanabileceği ve personelin %70'inin sıcak bölgelere gönderildiği gerçeği. Bu, İstanbul gibi büyük bir şehirde montaja gelecek yeterli eleman bulunamıyormuş gibi bir duruma düştük. Klimayı iade etmek istiyoruz fakat, maalesef 14 günlük süreyi aştığımız için iade olanağımız kalmadı. Eğer iade etmenin bir yolunu bilen varsa, en azından bu markadan kurtulmayı çok istemekteyiz. Lütfen bize ulaşın!
4 Haziran 2024 tarihinde satın aldığımız klimanın montajının hâlâ gerçekleştirilmemiş olması ve yapılmak için herhangi bir bilgi dahi alamamış olmamız inanılmaz derecede rezalet. "İşler yoğun" bahanesiyle oyalanmamızı bekliyor olabilirler, ancak durumun vahameti şu şekilde gelişti: 4 Haziran 2024 tarihinde Daikin müşteri hizmetlerini arayarak acilen klima montajı talebinde bulunduk. Talebimiz, 5 Haziran 2024 tarihinde SMS ile "talebiniz alınmıştır" şeklinde bir yanıt alarak, 2 gün sonra, yani 7 Haziran 2024 tarihinde Sefa Klima adlı bir servise yönlendirildik. Sefa Klima'nın iletişim bilgilerini edindiğimde, 7 Haziran'da hemen arayarak bilgi aldım. Telefonuma neredeyse çıkmayacaklarını düşünecek kadar umutsuzdur ki kapıdan dönmemi sağlayan bir beyfendi açtı. Yoğun olduklarını belirterek ancak 8 Haziran Cumartesi günü gelebileceklerini söyledi. Biz ise hızlarına şaşırmış bir şekilde cumartesi günü tüm programlarımızı iptal ederek eve koltuğa kurulduk; fakat kimse gelmedi. 8 Haziran'da Sefa Klima'yı tekrar aradığımda ise "Montaj sürelerimiz uzadı, randevular karıştı, belki yetişirsek geliriz" şeklinde savruk bir yanıt aldım. Elbette ki gelmediler. "Yetişemedilerdir" diye iyi niyetle düşündüğüm için 10 Haziran Pazartesi günü 14:17, 15:12, 16:18 ve 17:24 saatlerinde bilgi alabilmek için defalarca aramama rağmen her seferinde meşgule atıldım. Artık montajda oldukları düşüncesiyle WhatsApp ve SMS yoluyla ulaşmaya çalıştım, ancak hiçbir geri dönüş alamadım. Bu noktaya kadar sabredilebilir, duruma göz yumulabilirdi belki; ancak işler bundan sonra iyice çığırından çıkmaya başladı. 10 Haziran'da Daikin müşteri hizmetlerini arayarak ulaşamadığımızı, verilen sözlerin yerine getirilmediğini ve memnuniyetsizliğimiz nedeniyle başka bir servis talep ettiğimizi dile getirdik. Müşteri hizmetleri temsilcisi, "Sıranız kaybolabilir, bayram sonrasına sıra verilebilir" diyerek bizi oyalamanın yolunu buldu ve Sefa Klima'nın vurdumduymazlığı karşısında başka seçenek kabul ettik. Ancak ne yeni servis bilgisi iletilmiş, ne de herhangi bir bilgi verilmişti; adeta müşteri hizmetlerini hiç aramamış gibi davranıldı. 24 Haziran tarihinde Daikin müşteri hizmetlerini tekrar arayarak servis bilgisinin bize iletilmemiş olmasını ve yeni servis detaylarını sordum. Tek öğrendiğim, herhangi bir yönlendirme yapılmadığı; "Efendim, 10 Haziran'da işlem yapılmış, Sefa Klima'ya yönlendirilmişsiniz. Numarasını paylaşabilirim isterseniz" şeklinde komik bir cevap oldu karşıma. O sırada ne kadar absürt olduğunu farketmeyerek verilen numarayı aradığımda ise daha önce aranmış olduğunu gördüm. 24 Haziran, 25 Haziran ve bugün 26 Haziran günleri sabah akşam defalarca Sefa Klima'yı aradım, ancak telefonlarını kapattıklarını fark ettim. Bunun üzerine 26 Haziran'da yeniden Daikin müşteri hizmetlerini arayarak durumu anlattım. Aldığım yanıt ise "Bizim elimizden bir şey gelmez" oldu. Kısacası, "Klimayı aldınız, beklemeye devam edin" demek istemekle beraber, sorunu servise atma taktiğiyle kafaları karıştıran, içinden çıkılamaz bir durum yaratmış durumdalar. Garip olan ise, Antalya'daki arkadaşımın verdiği bilgiye göre maksimum 1 hafta içinde montaj işleminin tamamlanabileceği ve personelin %70'inin sıcak bölgelere gönderildiği gerçeği. Bu, İstanbul gibi büyük bir şehirde montaja gelecek yeterli eleman bulunamıyormuş gibi bir duruma düştük. Klimayı iade etmek istiyoruz fakat, maalesef 14 günlük süreyi aştığımız için iade olanağımız kalmadı. Eğer iade etmenin bir yolunu bilen varsa, en azından bu markadan kurtulmayı çok istemekteyiz. Lütfen bize ulaşın!