Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Divinity: Dragon Commander

bullvar_katip

Administrator
Katılım
21 Mayıs 2024
Mesajlar
532,105
Divinity: Dragon Commander, fantastik rol yapma oyunları Divinity serisinin parçası olarak Larian Studios tarafından geliştirilen gerçek zamanlı bir strateji oyunudur. Oyun, bir oyun tek oyuncu, rekabetçi çok oyunculu ve eşli çok oyunculu olmak üzere karma oynanışa sahiptir. Oynanış Divinity: Dragon Commander oynanışı birbirini etkileyen üç aşamaya ayrılmıştır. Birinci aşamada, oyuncunun birden çok oyuncu olmayan karakterle sohbet ettiği ve sonraki iki sahnede oyunu etkileyen politik kararları verdiği politik simülasyon unsurları vardır. Bu aşamada, oyuncu yetenek araştırabilir, gruplaşmaları etkileyip, diğer iki aşamada kullanılmak üzere özel efektler için takas edilebilecek kartları alabilir. Oyunun ikinci aşaması sıra tabanlı strateji oyunu tarzındadır. Risk oyunu gibi masa oyunlarını temel almıştır ve oyun halen geliştirme aşamasında iken bir masa oyunu olarak tasarlanmıştır. Bu modda, oyuncu kendi bölgeleri ve birimlerini veya düşmanlarının yerlerini etkilemek için RYO aşamasında kazanılan kartları kullanabilir. Oyuncu ayrıca, bölge başına bir bina inşa edebilir ve birim işe alabilir ve bunları hareket ettirebilir. İki karşı tarafın birimleri bir araya gediğinde, oyuncu yalnızca savaş için etkili olan kartları oynayabilir, otomatik olarak savaşı çözüp çözmeyeceğini seçebilir veya kendi başına savaşmayı seçebilir. Oyuncu her 'turda' sadece bir savaşta savaşabilir (üç aşamadan oluşan bir tam set). Oyunun üçüncü aşaması, bir savaşa katılındığında, gerçek zamanlı strateji oyunu tarzında gerçekleşir. Oyuncu, savaşın gerçekleştiği bölgende binalar inşa eder ve savaşın yapıldığı bölgedeki nüfustan oluşan birlikler kurar. Tüm inşaat ve alım, bölgenin nüfusu dolana kadar yavaşça artan işe alım birimleri vasıtasıyla yapılır. Bir oyuncu daha fazla alım istasyonu ele geçirip veya inşa ederek işe alım oranını artırabilir. Geleneksel point-and-click (işaret et ve tıkla) tabanlı kontrol biçeminin yanı sıra, oyuncu savaşta bir ejderha biçimi alarak birimlerine savunma ve saldırmada yardım edebilir. Ancak bunun için ejderha halinde iken birimlerindeki bazı kontrolleri kaybeder. Özet Oyun önceki Divinity oyunlarının uzak geçmişinde gerçekleşir. Oyuncu karakteri yakın zamanda ölen bir imparatorun evlilik dışı doğmuş oğludur. Devralma haklarını savunurken, imparatorun çocukları dünyaya yeni, steampunk tarzı teknoloji tanıtmalarını sağlayan bir şeytan ile anlaşma yapar. Divinity 2'de yer alan güçlü bir sihirbaz olan Maxos, oyuncu karakterine kalan tek saf mirasçı olarak gelir ve şeytani teknolojiyi imha edebilmek için savaşa katılmasını ve kazanmasını ister. Oyun içerisindeki öykü, bu kapsamlı çizgiyi takip ediyor. Oyuncu, zaman zaman elçiler ve generallerin siyasi ve kişisel meseleleriyle karşı karşıya kalır. Büyükelçiler, insan olmayan ırklar olan, Ölmemişler, Elfler, Cüceler, Kertenkele ve Imp'leri temsil ediyor. Her biri, kabaca siyasi bir bakış açısını temsil eder ve birçok siyasi karar modern siyasetten alınmıştır. Örneğin oyuncu; ordusunda Sorma, söyleme politikası oluşturup oluşturmamaya karar verebilir ve kararları, bu karar oyuncu karakteri ile çeşitli ırklar arasındaki ilişkileri etkiler. Geliştirme Dragon Commander, 11 Ağustos 2011'de ilan edildi. Bu noktaya kadar, Larian, Dragon Commander "Proje D" olarak atıf yapmıştı ki, benzer şekilde Divinity: Original Sin de "Proje E" olarak bahsedilmişti. Dragon Commander 2011'de Gamescom'da gazetecilere sunuldu ve çoğu kez 'sırt roketli ejderhalar' olarak tanımlanan yeni öncülüğüyle dikkat çekti. Kaynakça Dış bağlantılar Kategori:2013 video oyunları Kategori:Microsoft Windows oyunları Kategori:Gerçek zamanlı strateji oyunları Kategori:Sıra tabanlı strateji oyunları Kategori:Üçüncü şahıs nişancı oyunları Kategori:Tek oyunculu ve çok oyunculu video oyunları Kategori:Steampunk video oyunları Kategori:Fantastik video oyunları Kategori:Divinity Serisi
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri