Sayısal Puanlarla Doktorluğa Öğrenci Alma Saçmalığı
Son zamanlarda ortaya çıkan ve eğitim sistemimizin ne kadar sağlıksız bir hal aldığının göstergesi olan bir uygulama daha var olacağımız dünyayı şekillendirecek gelecek vaat eden gençlerin zihinlerini zehirliyor. Evet, sayısal puanlarla doktorluğa öğrenci alma olayı tam bir fiyasko!
Bu mantığı uygulayanların ne kadar dar görüşlü ve cehaletle dolu olduğunu anlamak için basit bir soruya cevap vermeleri yeterli: Peki, sayısal zekası yüksek bireyleri işletme بخشlerine yönlendirmek mi gerekiyor? Bu gerizekalı düşünceyi savunanlar, eğer gerçekten bu kadar boş kafalıysanız, gelin de herhangi bir işletme dersine girin ve bize hangi dersin ezber gerektirmeyen bir alan olduğunu gösterin!
İşletme okuyan bir sayısalcı olarak, bu düşüncenin ne kadar saçma ve tehlikeli olduğunun farkındayım. İşletme eğitimi, analitik düşünme, stratejik planlama ve yaratıcılığı gerektiren bir alandır. Peki, sayısal zekası yüksek olduğu için bu bölüme yönlendirilen bir öğrenci, bu becerileri geliştirebilecek mi? Elbette hayır! Çünkü sayısal zeka tek başına başarılı olmayı garanti etmez.
Bu saçmalık, eğitim sistemimizin ne kadar geride kaldığının ve gerçek başarıya ulaşmak için gerekli olan becerileri göz ardı ettiğinin açık bir göstergesidir. Gelecekte bu ülkede gelişmek ve ilerlemek istiyorsak, lütfen bu tür dar görüşlü uygulamalardan vazgeçelim. Eğitim sistemimizi yeniden yapılandırarak, öğrencilerimizin potansiyellerini ortaya çıkarmaya ve onları geleceğe hazırlamaya odaklanalım!
Son zamanlarda ortaya çıkan ve eğitim sistemimizin ne kadar sağlıksız bir hal aldığının göstergesi olan bir uygulama daha var olacağımız dünyayı şekillendirecek gelecek vaat eden gençlerin zihinlerini zehirliyor. Evet, sayısal puanlarla doktorluğa öğrenci alma olayı tam bir fiyasko!
Bu mantığı uygulayanların ne kadar dar görüşlü ve cehaletle dolu olduğunu anlamak için basit bir soruya cevap vermeleri yeterli: Peki, sayısal zekası yüksek bireyleri işletme بخشlerine yönlendirmek mi gerekiyor? Bu gerizekalı düşünceyi savunanlar, eğer gerçekten bu kadar boş kafalıysanız, gelin de herhangi bir işletme dersine girin ve bize hangi dersin ezber gerektirmeyen bir alan olduğunu gösterin!
İşletme okuyan bir sayısalcı olarak, bu düşüncenin ne kadar saçma ve tehlikeli olduğunun farkındayım. İşletme eğitimi, analitik düşünme, stratejik planlama ve yaratıcılığı gerektiren bir alandır. Peki, sayısal zekası yüksek olduğu için bu bölüme yönlendirilen bir öğrenci, bu becerileri geliştirebilecek mi? Elbette hayır! Çünkü sayısal zeka tek başına başarılı olmayı garanti etmez.
Bu saçmalık, eğitim sistemimizin ne kadar geride kaldığının ve gerçek başarıya ulaşmak için gerekli olan becerileri göz ardı ettiğinin açık bir göstergesidir. Gelecekte bu ülkede gelişmek ve ilerlemek istiyorsak, lütfen bu tür dar görüşlü uygulamalardan vazgeçelim. Eğitim sistemimizi yeniden yapılandırarak, öğrencilerimizin potansiyellerini ortaya çıkarmaya ve onları geleceğe hazırlamaya odaklanalım!