Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dolap.com

barispolat5n5i3

Well-known member
Katılım
26 Mayıs 2024
Mesajlar
952
Berbat müşteri hizmetleri ve müşteri düşmanı ticari politikaları yüzünden uzun süredir hem alım hem satım yaptığım uygulamayı sildim. Asla tavsiye etmiyorum. Aşağıdaki hikaye ibret hikayesidir, merak eden okusun.

Dolap üzerinden bir adet bardak aldım. Porselen, değişik bir bardak, 250 lira kargo dahil fiyatı vardı. Aldığım ürün ben evde yokken MNG Kargo tarafından apartmandaki görevliye teslim edilmiş. Benim bundan haberim dahi yok. Ürün onay süresini 24 saat yapmışlar, yine benim bilgim olmadan kendi kendine ürün onaylanmış. Cumartesi görevli kargoyu teslim alıyor, pazar otomatik onaya düşüyor. Ben pazartesi eve geliyorum, görevli kargoyu getiriyor bana ve böylece mevzudan haberim oluyor ancak. Fakat bardak kırık. Dolap'a yazıyorum konuyu. Onaylamışsınız artık iade olmaz diyorlar. Durumu anlatıyorum, bizi bağlamaz kargo firması ile görüşün siz teslim almışsınız, onaylamışsınız diyorlar. Halbuki kargo görevliye teslim ettiğini not düşmüş. Sonra satıcı ile konuş diyorlar. Satıcı ile görüşüyorum. Satıcı iade etmeyi kabul ediyor. Çünkü bardağı basit bir patpata sarmış göndermiş, kırılmaması imkansız zaten. Satıcı iadeyi kabul ettikten sonra tekrar dolap'a yazıyorum, satıcı iadeyi kabul etti diye. Dolap diyor ki, satıcı kabul etmiş olabilir ama biz kabul etmiyoruz çünkü siz onayladınız. Diyorum ki ben hiç bir şey onaylamadım. Hiç bir şeyden haberim yok. Satıcı da kabul etti. Buna rağmen anlamsız bir çekişmeye dönüyor görüşme. Bana diyorlar ki, siz ürünü satıcıya geri satın. Komisyon ne olacak, kargo ne olacak diyorum. Anlamsız ve itici cevaplar veriyorlar. En son allah belanızı versin diyorum sinirlerime hakim olamayarak kapatıyorum görüşmeyi. Anında beni banlıyorlar, dolap uygulamasına erişimimi tamamen engelliyorlar. Ne fatura görebiliyorum, ne tekrar satıcıya yazabiliyorum. Hayatımda yaşadığım en berbat satın alma tecrübesiydi bu. Bir daha asla ve asla uygulama üzerinden alışveriş yapmam, ürün satmam. Her tanıdığıma da bu hikayeyi anlatacağım. Rezalet ötesi.


Edit: Bir sürü destek mesajı geldi. Bir sürü kişi derdini anlattı özelden. Teşekkür ederim.
 

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri