Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Dramatik filmler listesi

bullvar_katip

Administrator
Katılım
21 Mayıs 2024
Mesajlar
Dramatik filmler listesi dram türündeki filmlerin kronolojik listesidir. 1900'ler 1909 At the Altar Corner in Wheat, A Country Doctor, The Drunkard's Reformation, A Fools of Fate Golden Louis, The Hessian Renegades, The Lonely Villa, The Midsummer Night's Dream, A Resurrection Sealed Room, The Trap for Santa Claus, A 1910'lar 1910 Christmas Carol, A Fugitive, The House with Closed Shutters, The In Old California In the Border States Lad from Old Ireland, A Ramona Unchanging Sea, The 1911 Battle, The Brown of Harvard Buddhist Priestess, The Cally's Comet Colonel and the King, The Flames and Fortune For Her Sake Her Awakening Higher Law, The His Trust His Trust Fulfilled Inferno, L' Lonedale Operator, The Pasha's Daughter, The Railroad Builder, The Smuggler, The Sweet Memories Tale of Two Cities, A That's Happiness Voice of the Child, The What Shall We Do with Our Old? 1912 Aurora Floyd Baby Hands Battle of Wits, A Brutality Burglar's Dilemma, The County Fair, The Cry for Help, A Deserter, The From the Manger to the Cross God Within, The Gold and Glitter Heredity In Nacht und Eis In the Aisles of the Wild Informer, The It Happened Thus Land Beyond the Sunset, The Little Girl Next Door, The Maud Muller Musketeers of Pig Alley, The New Cure for Divorce, A New York Hat, The Painted Lady, The Please Help the Pore Power of Melody, The Primitive Man's Career to Civilization, A Put Yourself in His Place Richard III Saved from the Titanic Street Singer, The Tell-Tale Message, The Thunderbolt, The Two Daughters of Eve Voice of Conscience, The Young Millionaire, The 1914 The Mother and the Law The Squaw Man What's-His-Name? 1916 The Abandonment Lights of New York Romeo and Juliet 1917 Berg-Ejvind och hans hustru Great Expectations Tale of Two Cities, A 1918 The Embarrassment of Riches 1919 Blind Husbands Sir Arne's Treasure 1920'ler 1920 Within Our Gates 1921 Four Horsemen of the Apocalypse The Sheik 1922 The Frozen North Oliver Twist 1923 A Woman of Paris Ashes of Vengeance Merry-Go-Round White Rose 1924 Dante's Inferno The Enchanted Cottage Greed Janice Meredith The Last Laugh The Saga of Gosta Berling Strike Tess of the d'Urbervilles 1925 Battleship Potemkin The Big Parade Die freudlose Gasse Variété 1926 Mother Sparrows Torrent 1927 Jazz Singer, The King of Kings, The Konets Sankt-Peterburga Love of Jeanne Ney Oktyabr Seventh Heaven Sunrise The Way of All Flesh 1928 4 Devils The Crowd The Last Command The Man Who Laughs The Patriot Storm Over Asia The Trail of '98 The Wedding March Thérèse Raquin The Wind 1929 Arsenal Diary of a Lost Girl Disraeli Pandora's Box Valiant 1930'lar 1930 Blue Angel Earth Morocco Under the Roofs of Paris 1931 The Champ La Chienne Kameradschaft Mädchen in Uniform 1932 Freaks Grand Hotel I Am a Fugitive from a Chain Gang The Mouthpiece Rain Shanghai Express Men Are Such Fools 1933 Counsellor at Law Ecstasy Taki No Shiraito Wild Boys of the Road Zéro de conduite 1934 L'Atalante Barretts of Wimpole Street, The Manhattan Melodrama Les Misérables Of Human Bondage Toni 1935 A Tale of Two Cities Born to Gamble David Copperfield Million Dollar Haul 1936 Camille Dodsworth Fury Osaka Elegy La belle équipe Romeo and Juliet The Petrified Forest San Francisco Sisters of the Gion 1937 A Star is Born Dead End The Good Earth Grand Illusion J'accuse Life of Emile Zola Pépé le Moko Stella Dallas Topper 1938 Angels with Dirty Faces La Bête Humaine Boys Town The Citadel Jezebel Old Chicago 1939 Dark Victory Gone with the Wind Goodbye, Mr. Chips Hunchback of Notre Dame Of Mice and Men The Stars Look Down Story of the Late Chrysanthemums Wuthering Heights 1940'lar 1940 Dr. Ehrlich's Magic Bullet Grapes of Wrath, The Kitty Foyle Knute Rockne, All American The Letter The Man I Married The Mortal Storm Our Town 1941 Back Street Citizen Kane H.M. Pulham, Esq. How Green Was My Valley Little Foxes 1942 Casablanca Flying Tigers Joan of Paris The Magnificent Ambersons Mrs. Miniver The Pied Piper Pride of the Yankees Random Harvest 1943 Day of Wrath For Whom the Bell Tolls Life and Death of Colonel Blimp Ossessione Sanshiro Sugata So Proudly We Hail! Song of Bernadette Watch on the Rhine 1944 The Children Are Watching Us Going My Way Jane Eyre Lifeboat Mr. Skeffington Passage to Marseilles Secret Command Since You Went Away Till We Meet Again To Have and Have Not Wilson 1945 A Tree Grows in Brooklyn The Bells of St. Mary's Brief Encounter Children of Paradise Corn Is Green I Know Where I'm Going! Lost Weekend Mildred Pierce The Southerner Week-End at the Waldorf 1946 The Best Years of Our Lives Brief Encounter Gilda Great Expectations Humoresque Leave Her to Heaven No Regrets for Our Youth Paisà Utamaro and His Five Women 1947 A Double Life Black Narcissus Gentleman's Agreement Mourning Becomes Electra Sea of Grass Shoeshine 1948 Letter from an Unknown Woman Bicycle Thieves Corridor of Mirrors Drunken Angel Fallen Idol, The Hamlet I Remember Mama Johnny Belinda Oliver Twist Red Shoes, The Snake Pit Terra trema, La 1949 All the King's Men Blue Lagoon, The Daleká cesta Federal Agents vs. Underworld, Inc. File on Thelma Jordon, The Intruder in the Dust Heiress, The Late Spring Ostani Etap They Live by Night 1950'ler 1950 Awaara Capture Diary of a Country Priest Flowers of St. Francis In a Lonely Place Olvidados, Los Seven Days to Noon Sunset Boulevard Ways of Love 1951 Browning Version, The Cry, the Beloved Country Early Summer Olivia Place in the Sun, A Rashomon River, The Streetcar Named Desire, A 1952 5 Fingers Affair in Trinidad Bad and the Beautiful Casque D'Or Come Back, Little Sheba Forbidden Games Flat Top Ikiru Life of Oharu Member of the Wedding Mother Nagarik Othello Umberto D. Viva Zapata! 1953 A'isha Titanic The Earrings of Madame de... Gate of Hell A Geisha Nihon No Higeki The Thick-Walled Room Tokyo Story Two Acres of Land 1954 Boot Polish Caine Mutiny, The Chikamatsu Monogatari Taşralı Kız A Generation Late Chrysanthemums Magnificent Obsession On the Waterfront Sansho the Bailiff Seven Samurai La strada The Wild One 1955 Blackboard Jungle Der letzte Akt East of Eden I'll Cry Tomorrow Lola Montès Man with the Golden Arm, The Ordet Pather Panchali Rebel Without a Cause Shree 420 1956 A Man Escaped And God Created Woman Anastasia Aparajito Friendly Persuasion Giant The Great Man Lisbon Lust for Life Requiem for a Heavyweight Somebody Up There Likes Me 1957 Cranes Are Flying, The Face in the Crowd, A Hatful of Rain, A Man of a Thousand Faces Mother India Nights of Cabiria Pyaasa Seventh Seal, The Sweet Smell of Success The Three Faces of Eve Throne of Blood Twelve Angry Men Wild Strawberries 1958 Ajantrik Al-Tareeq al-Masdood Alto Paraná Les Amants Les Amants de Montparnasse Amor prohibido Another Time, Another Place Ashes and Diamonds Auntie Mame Bari Theke Paliye Cat on a Hot Tin Roof Defiant Ones, The Human Condition, Part 1: No Greater Love I Want to Live! Jalsaghar Look Back in Anger Madhumati Night to Remember, A Old Man and the Sea, The Parash Pathar Rikisha-Man, The Run Silent, Run Deep Separate Tables 1959 -30- 400 Blows, The Anari Anatomy of a Murder Fires on the Plain Floating Weeds Imitation of Life Hiroshima Mon Amour Kaagaz Ke Phool Kapò Neel Akasher Neechey Room at the Top World of Apu, The 1960'lar 1960 L'avventura Ballad of a Soldier Breathless Cruel Story of Youth Devi Elmer Gantry Her Brother Human Condition, Part 2: The Road to Eternity, The Entertainer, The Inherit the Wind Late Autumn Night and Fog in Japan Rocco and His Brothers Sun's Burial, The The Sundowners Sunrise at Campobello Trou, Le Two Women Virgin Spring, The When a Woman Ascends the Stairs 1961 Accattone Ada Children's Hour, The Connection Human Condition, Part 3: A Soldier's Prayer Hustler, The Island, The Judgment at Nuremberg Last Year at Marienbad Lola Misfits, The Raisin in the Sun, A Splendor in the Grass Taste of Honey, A Through a Glass Darkly We Were Young 1962 Advise and Consent All Fall Down Billy Budd Birdman of Alcatraz Cleo from 5 to 7 Days of Wine and Roses L'eclisse Harakiri The Intruder Jules and Jim Knife in the Water The Loneliness of the Long Distance Runner Lolita Lonely are the Brave Long Day's Journey into Night The Miracle Worker My Life to Live Requiem for a Heavyweight To Kill a Mockingbird Winter Light 1963 America, America An Actor's Revenge Contempt Feu Follet, Le High and Low Hud Leopard, The Lilies of the Field Lord of the Flies Muriel Raven's End Servant, The Shock Corridor Silence, The Smrt Si Rika Engelchen This Sporting Life Vidas Secas 1964 Black God, White Devil The Carpetbaggers Charulata Gamlet Gate of Flesh Gospel According to St. Matthew, The I Am Cuba Intentions of Murder Night of the Iguana, The Nothing But a Man One Potato, Two Potato Pawnbroker, The Pumpkin Eater, The Red Desert Séance on a Wet Afternoon Shadows of Our Forgotten Ancestors Zorba the Greek 1965 The Agony and the Ecstasy Chimes at Midnight Cincinnati Kid, The Othello Round-Up, The Ship of Fools Shop on Main Street, The 1966 7 Women Akai Tenshi Battle of Algiers, The Hasard Bathhazar, Au Masculin, féminin Persona Two or Three Things I Know About Her Violence at Noon Who's Afraid of Virginia Woolf? Young Torless 1967 A Man Vanishes The ABC of Love Accident Belle de jour Commissar, The Cool Hand Luke Far From the Madding Crowd In Cold Blood Marat/Sade Mouchette Rece do góry Skupljaci Perja Trip, The 1968 Faces Heart Is a Lonely Hunter, The If.... Lost Sex Memories of Underdevelopment Nanami, The Inferno of First Love Rachel, Rachel Romeo and Juliet Shame Swimmer, The Unfaithful Wife, The Witchfinder General 1969 Blind Beast Double Suicide Easy Rider Fellini Satyricon Gentle Woman, A Kes Learning Tree Medium Cool Prayer for Katarina Horovitzova, The Prime of Miss Jean Brodie, The Shōnen They Shoot Horses, Don't They? This Man Must Die Touch of Zen, A Women in Love Anne of the Thousand Days 1970'ler 1970 The Butcher The Conformist Tora! Tora! Tora! 1971 A Clockwork Orange Love 1972 Across 110th Street The Final Comedown The Goalkeeper's Fear of the Penalty The Godfather Last Tango in Paris 1973 Adiós, Alejandra, Andrea The Exorcist Homecoming, The Serpico 1974 The Clockmaker The Godfather Part II A Woman Under the Influence 1975 Barry Lyndon Nashville Picnic at Hanging Rock A Woman's Decision One Flew Over the Cuckoo's Nest 1976 1900 All the President's Men Man of Marble Midway Rocky Taxi Driver 1977 3 Women The Last Wave Saturday Night Fever 1978 You Are Not Alone Ice Castles Interiors 1979 The Marriage of Maria Braun Sisters, or the Balance of Happiness 1980'ler 1980 The Blue Lagoon Breaker Morant Coal Miner's Daughter Elephant Man, The Germany Pale Mother Great Santini, The Honeysuckle Rose Last Metro, The Ordinary People Playing for Time Raging Bull Resurrection, The Urban Cowboy Who's That Singing Over There Zigeunerweisen 1981 Absence of Malice Adaptatziya Atlantic City Chariots of Fire The Circle of Deceit Endless Love Man of Iron Marianne and Juliane Masada Mephisto Mommie Dearest On Golden Pond Pixote The Postman Always Rings Twice Prince of the City Ragtime Skokie Smash Palace Three Brothers Zigeunerweisen 1982 Another Way Boat People Fanny and Alexander First Blood Grey Fox, The Little Gloria... Happy at Last Missing Moonlighting Napló gyermekeimnek Night of the Shooting Stars, The Przesluchanie Question of Silence, A Sophie's Choice That Night in Varennes Verdict, The Veronika Voss Wend Kuuni Year of Living Dangerously, The Yol 1983 À nos amours L'Argent Ballad of Narayama, The Betrayal Entre Nous Makioka Sisters Mur, Le Norte, El One Deadly Summer Right Stuff, The Scarface Silkwood Tender Mercies Terms of Endearment Testament WarGames 1984 Amadeus Annie's Coming Out Home and the World, The Killing Fields, The Legend of Suram Fortress, The Macross: Do You Remember Love? Moi Drug Ivan Lapshin Once Upon a Time in America Paris, Texas Passage to India, A Places in the Heart Secret Honor Soldier's Story, A Sunday in the Country, A Threads Year of the Quiet Sun, The Yellow Earth 1985 Adiós, Roberto Color Purple, The Kiss of the Spider Woman Man Hunt Witness 1986 Blood & Orchids (TV) Children of a Lesser God Jean de Florette Ménage Mona Lisa A Room with a View Round Midnight Salvador Stand by Me 1987 84 Charing Cross Road Babette's Feast Bagdad Café Business as Usual Loyalties Nayagan 1988 1969 A Dos Aguas A sega nakade? Accidental Tourist, The Accused, The Action Jackson The Attic: The Hiding of Anne Frank Celia Dangerous Liaisons Dead Ringers Cinema Paradiso Fun Down There Grave of the Fireflies Mississippi Burning Open from 18 to 24 Pelle the Conqueror Rain Man Story of Women Unbearable Lightness of Being, The Rain Man Salaam Bombay! 1989 Black Rain City of Sadness Dead Poets Society Do the Right Thing Drugstore Cowboy Field of Dreams Monsieur Hire Piravi Sex, lies, and videotape 1990'lar 1990 100 Days Before the Command Angel at My Table, An Cyrano de Bergerac Dances with Wolves The Godfather Part III Ju Dou Longtime Companion Memories of a River Mr. and Mrs. Bridge Reise der Hoffnung Song of the Exile Tilaï Vincent and Theo 1991 The Adjuster Amantes Belle Noiseuse, La Boern Natturunnar Boyz n the Hood Days of Being Wild Double Life of Veroni, The Europa, Europa Fisher King, The The Hours and Times Hoyat Gwan Tsoi Loi My Own Private Idaho Raise the Red Lantern Rambling Rose Regarding Henry Return to the Blue Lagoon Roja Stranger, The Together Alone 1992 Bad Lieutenant Bridge, The Centre Stage Coeur en Hiver, Un Crying Game, The Daens Daughters of the Dust Glengarry Glen Ross Howards End Love Field Lorenzo's Oil Malcolm X Player, The School Ties River Runs Through It, A Scene at the Sea, A Scent of a Woman Urga Radio Flyer Unforgiven Wanking Rights 1993 Actor Ad Fundum The Age of Innocence Blue Blue Kite, The Bronx Tale, A Calendar Carlito's Way Class to Remember, A Farewell My Concubine Fearless In the Name of the Father Menace II Society My Favorite Season Naked Piano, The Remains of the Day, The Ruby in Paradise Scent of Green Papaya Schindler's List Searching for Bobby Fischer Seopyonjae Shadowlands Short Cuts Speak Up! It's So Dark What's Eating Gilbert Grape 1994 Above the Rim Before the Rain Borrowed Life, A Chungking Express Eden Valley Ed Wood Exotica Fresh Forrest Gump Heart's Cry, The Heavenly Creatures I Like You, I Like You Very Much Last Supper, The Léon Little Women Once Were Warriors Pom Poko Postino, Il Quiz Show Red Satantango Shawshank Redemption, The Threesome Strawberry and Chocolate Thirty Two Short Films About Glenn Gould Through the Olive Trees To Live Vanya on 42nd Street Wild Reeds 1995 12 Monkeys The Addiction Apollo 13 Bombay Bridges of Madison County Clockers Cry, the Beloved Country Cérémonie, La Cross My Heart and Hope to Die Cyclo Dead Homiez Dead Man Walking Fallen Angels Good Men, Good Women Heat Haine, La Leaving Las Vegas Maborosi Nelly & Monsieur Arnaud Safe Summer Snow Whisper of the Heart White Balloon 1996 ridiL'Appartement Breaking the Waves Color of a Brisk and Leaping Day Gabbeh English Patient Floating Life Forgotten Silver Goodbye South, Goodbye Hard Eight Kolya Lone Star Once Upon a Time...When We Were Colored Pillow Book Ponette Portrait of a Lady, The Twister Prisoner of the Mountains Gülünç ilişkiler Secrets & Lies Shine Sleepers Single Spark, A SLC Punk! Sling Blade 1997 9 millimeter Abre los ojos (Open Your Eyes) All Over Me Apostle, The Boxer, The Butcher Boy, The Buud Yam Character Dakan (Destiny) Eel, The Good Will Hunting Hana-bi (Fireworks) Happy Together Heunggong Chaichou Hold You Tight Titanic The Ice Storm In the Company of Men Kini and Adams La Vita è Bella (Life Is Beautiful) Lawn Dogs Live Flesh A Lost Paradise Mother and Son River, The A River Made to Drown In Sweet Hereafter, The Taste of Cherry Under the Lighthouse Dancing 1998 Afrodita, el Jardín de Los Perfumes After Life Alegria Alice and Martin American History X Apple, The Central Station Deep Impact Dil Se Flowers of Shanghai Gods and Monsters Happy Birthday Harmonists, The My Name Is Joe Ratcatcher Pleasantville Red Violin Satya Saving Private Ryan The Silence Simple Plan, A 1999 American Beauty Beau Travail Boys Don't Cry Charisma Color of Paradise The End of the Affair Eyes Wide Shut Green Mile, The Insider, The Lies Magnolia Moonlight Whispers October Sky Samurai X: Trust & Betrayal Slipping-Down Life, A Sixth Sense, The Straight'in Hikayesi (The Straight Story) Virgin Suicides, The Wind Will Carry Us, The The Book of Stars 2000'ler 2000 28 Days Aberdeen Ali Zaoua: Prince of the Streets Almost Famous Adanggaman Before Night Falls Blackboards Cast Away The Circle Dancer in the Dark The Day I Became a Woman Faithless George Washington The Girl Hamlet Our Lady of the Assassins Our Song Pollock Road Home Remember the Titans Requiem for a Dream Taboo Traffic Under the Sand Water Drops on Burning Rocks Where the Heart Is Yi Yi You Can Count On Me 2001 A Beautiful Mind Ghost World All About Lily Chou-Chou Diğerleri In Praise of Love In the Bedroom The Last Castle Kandahar Lagaan Lantana Maangamizi: The Ancient One Millennium Actress Millennium Mambo Monsoon Wedding Monster's Ball Mulholland Çıkmazı Nowhere in Africa Orada Olmayan Adam Son's Room, The Stranger Inside Time Out 2002 8 Mil About Schmidt AKA All or Nothing The Best Day of My Life Better Luck Tomorrow Bloody Sunday Catch Me If You Can City of God Company Distant Far from Heaven Frida Gangs of New York The Honeytrap The Hours Laramie Project, The Last Call Lilya 4-ever Madame Satã The Magdalene Sisters Pianist, The Quiet American, The Rabbit-Proof Fence Road to Perdition Son, The Springtime in a Small Town Talk to Her Unfaithful Waiting for Happiness Whale Rider 2003 11:14 16 Years of Alcohol 21 Grams At Five in the Afternoon BAADASSSSS! Big Fish Best of Youth Cold Creek Manor Cold Mountain Crimson Gold Le Divorce Garden of Heaven House of Sand and Fog How to Deal The Human Stain In America The Last Samurai The Life of David Gale Lost in Translation Maria Full of Grace Master and Commander: The Far Side of the World Memories of Murder Mona Lisa Smile Monster The Motorcycle Diaries My Life Without Me Mystic River Osama Party Monster Radio Dönüş Rosenstrasse Rugrats Go Wild Saraband Seabiscuit Shattered Glass Son frère Spring, Summer, Fall, Winter ...And Spring Sylvia Tears of the Sun Thirteen Till There Was You 2004 18-J 5x2 69 The Aviator Bad Education Being Julia Black Friday Brothers Closer Finding Neverland Flying Boys Forty Shades of Blue Garden State Gilles' Wife Head-On Holy Girl, The House of Flying Daggers Hotel Rwanda Innocence L'Intrus Keane Kinsey Maria Full of Grace Mean Creek Million Dollar Baby Moolaadé My Summer of Love Mysterious Skin Nine Lives Nobody Knows The Notebook The Passion of the Christ Ray Sea Inside, The Souli Tony Takitani Turtles Can Fly Vera Drake Very Long Engagement, A Wild Side Winter Solstice You Got Served 2005 3 Needles À travers la forêt Alice Brokeback Mountain Broken Flowers Capote Child, The Jarhead Cinderella Man Constant Gardener, The Crash Death of Mr. Lazarescu, The Empire Falls Fateless Green Street Hooligans Good Night, and Good Luck Hidden Hustle & Flow Junebug Lackawanna Blues Lady Vengeance Match Point Memoirs of a Geisha Munich Mysterious Skin Nicky's Game North Country Paradise Now Shopgirl Sometimes in April Sophie Scholl: The Final Days Squid and the Whale, The Syriana Transamerica Walk the Line 2006 Ekspres Kasa 12 and Holding 50 Ways of Saying Fabulous Ad-lib Night After the Wedding Akeelah and the Bee ATL Babel Barakat! Cactuses Climates Dreamgirls Flags of Our Fathers Half Nelson Home of the Brave Illusionist, The Just Like the Son Kidulthood Letters from Iwo Jima Little Children Little Miss Sunshine Maundy Thursday Pan's Labyrinth The 9/11 Commission Report The Pursuit of Happyness Queen, The Traces of Love United 93 Flight 93 (television film) We Are Marshall Wind That Shakes the Barley, The 2007 Alpha Dog The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford Atonement Black Snake Moan Bridge to Terabithia Ezra Freedom Writers Herb The Invisible Lonely Hearts Miss Potter No Smoking Reign Over Me Scaphandre et le papillon, Le (The Diving Bell and the Butterfly) Spider Lilies Stomp the Yard Team Picture There Will Be Blood Zodiac 2008 21 Australia BA:BO Changeling Curious Case of Benjamin Button, The Doubt Frost/Nixon Frozen River His Last Gift Keith Milk Revolutionary Road The Dark Knight The Duchess The Reader Secret Life of Bees, The Wrestler, The Seven Pounds Slumdog Millionaire Sunshine Cleaning The Visitor ATL 2009 2012 A Serious Man A Single Man An Education Avatar Bright Star Coco Before Chanel Crackie Crazy Heart Dev.D Gulaal Harry Potter and the Half-Blood Prince Invictus Monsters My Sister's Keeper Precious The Blind Side The Hurt Locker The Last Station The Lovely Bones The Messenger The Young Victoria Up Up in the Air 2010'lar 2010 Crayon Black Swan The King's Speech The Disappearance of Haruhi Suzumiya 2011 Margin Call Real Steel Take Shelter Toomelah The Artist The Iron Lady One Day Xingu Saha 2012 A Royal Affair Get the Gringo Moonrise Kingdom The Lucky One The Hunger Games'' Dramatik filmler Kategori:Film listeleri

Tema özelleştirme sistemi

Bu menüden forum temasının bazı alanlarını kendinize özel olarak düzenleye bilirsiniz.

Zevkine göre renk kombinasyonunu belirle

Tam ekran yada dar ekran

Temanızın gövde büyüklüğünü sevkiniz, ihtiyacınıza göre dar yada geniş olarak kulana bilirsiniz.

Izgara yada normal mod

Temanızda forum listeleme yapısını ızgara yapısında yada normal yapıda listemek için kullanabilirsiniz.

Forum arkaplan resimleri

Forum arkaplanlarına eklenmiş olan resimlerinin kontrolü senin elinde, resimleri aç/kapat

Sidebar blogunu kapat/aç

Forumun kalabalığında kurtulmak için sidebar (kenar çubuğunu) açıp/kapatarak gereksiz kalabalıklardan kurtula bilirsiniz.

Yapışkan sidebar kapat/aç

Yapışkan sidebar ile sidebar alanını daha hızlı ve verimli kullanabilirsiniz.

Radius aç/kapat

Blok köşelerinde bulunan kıvrımları kapat/aç bu şekilde tarzını yansıt.

Foruma hoş geldin 👋, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Geri